Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - -Juho-

Sivuja: 1 ... 21 22 23 [24]
691
Yleinen keskustelu / Vs: piru vie kyosho!
« : 18.08.08 - klo: 12.36 »
http://rc10.fi/index.php?topic=25790.0
On vaan pikkusen vanha ilmoitus.

692
1.2m leveän alueen kattaa tuo paketti, riittänee.
Voisin vaikka lähteä mukaan..

693
Yleinen keskustelu / Vs: piru vie kyosho!
« : 18.08.08 - klo: 12.10 »
Kisavehkeessä laatu on hyvää, mutta pelkän alustan hinta on 800 EUR tuntumassa.
MP777WC 557€. Alkaa olemaan kilpailukykyinen hinta ja vieläpä ihan Suomesta.
En kyllä itsekään rtr-krossari Kyoshoa uskaltaisi suositella kenellekään.
No, eiköhän tässä taas tätä ollut minun osaltani, luulevat vielä minulle maksettavan tästä  :mrgreen:

694
Yleinen keskustelu / Vs: piru vie kyosho!
« : 18.08.08 - klo: 11.47 »
Jotkut osat on tosiaan kalliita, mutta nuo edellämainitut rikkoutuneet osat kaikki on siinä kisavehkeessä jotain aivan muuta.
Kyosholla on kumma tapa tosiaan noitten rtr:ien kanssa pihistää ihme jutuista, kuten diffien sisuskaluista ja kunnon kytkimestä. Tosin 7.5 sports on ainoa josta diffin sisäkaluja puuttuu ja siinä on myös heikot lautaspyörä ja pinion. US sports onkin sitten jo paremmilla osilla kuten myös GT.
Ite kattelen kyllä ebayta hyvin herkästi kun jotain tarvitsee...

695
Yleinen keskustelu / Vs: piru vie kyosho!
« : 18.08.08 - klo: 11.25 »
Taitaa olla viitisenkymmentä euroa halvempi eli saman kuin suomessaki hintaero näköjään nykyään. Ei se triplaseiska maksaakaan 900euroa enää vaan 550.  :shocked:

696
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 18.08.08 - klo: 11.09 »
Nyt kun näitä autoja pikkuhiljaa putkahtelee yheltä ja toiselta valmistajalta, niin milloinkohan tulee jostain se rtr joka on aivan ylivoimainen vaikkapa igt:hen verrattuna? Mun silmään GTP:n moottori on aika paljon tehokkaampi kuin Kyoshon jo nyt. Tosiasiassa ei tollaisella krossariin perustuvalla taida kumirenkain päästä tiettyä pistettä kovempaa, vaikka mitä tekisi. Onhan euroopassakin rallygame-autotkin jo hihnavetoisia yms. eli nopeuden kasvattaminen vaatii jo toisenlaista rakennetta koko autoon.

697
Yleinen keskustelu / Vs: piru vie kyosho!
« : 18.08.08 - klo: 10.56 »
Tää Kyoshon hinta juttu aina vaan jostain nousee.. Mielenkiintoinen seikka on se, että briteistä saa MP777 WC:n postikuluineen halvemmalla kuin suomesta kilpailijansa.

698
Omat kokemukset SH.28 pro:sta on vähän sen suuntaiset, että tehoa on mutta ei se siirry siihen asfalttiin.. Vakiomosalla varmasti paremmin olisi hallussa. :smiley: Katotaan kun se gxr28sg tulee myyntiin, jos sellaisen laittais.

699
Tuskin mun ajotaidoilla mitään rataennätyksiä tehdään, mutta olis kyllä kiva kokeilla minkälaisia kierrosaikoja saa aikaiseksi.. Ei ole tullut otettua aikaa kertaakaan, mitä nyt jostain videopätkästä vähän suuntaa, että alle puolen minuutin menee :mrgreen:
Mielenkiinnosta kyselen, mikä meni moottoriin Mikalla?

700
Ihan normaalistihan nuo renkaat ovat. Yläpuolelta katsoen nuolikuvio osoittaa eteenpäin.

701
6.68/pari sp-racingilta. Siellä ne on ECO-nimellä, tarkkaa käsitystä ei ole mitä eroa noihin kalliimpiin, vannevaihtoehtojakin on useita. Näitten kumi ei mene niin liimamaiseksi kuin esim. grp:n pehmeimmät.http://www.spracing.it/catalog/product_info.php?products_id=79&language=en
Ovat vieläpä etu ja taka erikseen, eteen soft ja taakse medium. Noin olen itsekin niitä käyttänyt ja tuntuu ihan ajettavalta. Voi tietysti olla ettei nämä halvat ole vyörenkaita, pitäisi varmaan kysäistä heiltä suoraan.
Edittiä: Kyllä nämä vissiin vyörenkaita ovat... Ainakin nettisivujensa babelfish-käännöksen perusteella.

702
Mä tilasin noita "ECO"-renkaita pari satsia sp-racingilta suoraan, ei valittamista.
Voisi olla aavistuksen pehmeämmät vielä, mutta tohon hintaan tosi hyviä ja kestää myös tolla sh.28:lla revittelyä :grin:

703
mites tuo muuten liikahtaa tuolla Infinityllä? verrattuna vakioon?
Aika lailla samaan tapaan kuin gxr28 kulkee.. Ei vaan hirveästi ehtinyt ajaa orggiksella kun se hajosi, osin tietysti aloittelijan taidoillakin saattoi olla osuutta asiaan. Mun mielestä toi infinity kiertää enemmän, mutta vääntöä vähemmän.. Kaverin autossa Infinity on nytkin kiinni. Katsotaan joku keskiviikko jos satutaan paikalle!

704
Ei varmaankaan olla törmätty.
Eilen oltiin kaverin kanssa vähän ajelemassa vesilätäköitä ympäri.
Mulla ei valitettavasti ole vakiopannua, Takalaakeri meni ja männät ja muut samalla.
.21 Team infinity ja .28 SH pro löytyy...

705
onjuu, taitaa olla 19/22 käytössä tällähetkellä, eikä tunnu tattarisuolle liian pitkältä ainakaan tuon sh.28:n kanssa...
Kytkinkello 86039. Tämä kytkinkello sopii aivan normaalisti moottoriin ilman mitään jatkopaloja, ruuvi menee upoksiin sen sisään, gxr 28 vaatii kolme laakeria, kun on se akselinjatkomutteri liian pitkä.
1.vaihde:
17T 76977
18T 76978
19T 76979

2.vaihde:
21T 76981
22T 76982
23T 76983

Tuossa vielä linkkiä...
http://infernogt.proboards102.com/index.cgi?board=reference&action=display&thread=986


706
Alumiiniset iskaritornit iGT:hen. IGW005 ja IGW006
http://www.kyosho.com/eng/products/rc/newparts.html
Optio-osat näköjään:

igw001 alumiiniset etu C-palat "hub carriers"
igw002 sama taakse
igw003 Pohjalevy 7075
igw004 -8022 ja -9022 jousia..
igw005 etuiskaritorni
igw006 takaiskaritorni

707
Riistalinnut saattaa myös hauleja sisältää...

708
Polttisautot / Vs: Biltemalta 1/8 buggy
« : 16.06.08 - klo: 09.05 »
Tuotenumerolla 45710 nettisivulta hakemalla löytyy, ei tosin ole edes kuvaa.
Auto ilmeisesti Smartech Vanguard / Duratrax Raze.

709
Joskus aikaisemmin, kun joku oli rallygame-kisoja järjestämässä, oli tarkoitus, että osallistumismaksuun sisältyisi rengassarja, ts. kaikki ajaisivat samalla renkaalla. Minusta hyvä ajatus ainakin open-luokkaan... Sopivan kova seos, niin lisätehosta on vain haittaa :tongue:
SH.28 jaksaa muuten hyvin vääntää tattarisuolla 19/22 pinioneilla..

710
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« : 01.05.08 - klo: 13.47 »
Ei voi juu kehua vakiomoottoria, pari gallonaa ja takalaakeri rikki, meni sitten kaikki muukin siinä samalla.
Hpi:n pinionit ja kytkinkello sopii ainakin moottoripukeilla olevan moottorin jatkoksi ilman mitään suurempaa urakointia. Pitäisi sisäänajaa SH .28, jotta pääsis testaamaan kuinka kulkee 19/23 pinioneilla... :afro:

711
Kyosho / Vs: 1:8 GT onroading
« : 19.01.08 - klo: 13.59 »
Jossain vaiheessahan oli puhetta rallygame-kisojen järjestämisestä ja silloin oli tarkoituksena ilmeisesti ajaa ns. yksityyppirenkaalla. Sillä saa kyllä aika hyvin tasapäistettyä kalustoa. Kuviorenkaalla ilmeisesti euroopassakin ajavat tuota luokkaa.

712
Kyosho / Vs: 1:8 GT onroading
« : 19.01.08 - klo: 00.02 »
Ei taida mun auto mennä ihan stock spec... Team infinity 521 / SH .28 pro, pinionit 15/18 tai hpi:n 17,18,19/21,22,23... Kytkimenä Mugen/ K-Factory kolmipala... Kevennetty pohjalevy.  :police:
Varmaan outlaw luokalle ois kysyntää, johon voisi osallistua millä tahansa krossarin pohjalta tehdyllä rallygame-autolla..
Mulla tuli subarussa reilu vuosi sitten 14/17 pinionit ja vinohampaiset diffit neljällä pikkupyörällä.
Sehän näissä autoissa on hvää, ettei tarvitse olla mikään puhdas ja pölytön rata, "kisoja" voisi järjestää parkkipaikoilla/halleissakin, kun vaan jostain saa letkut rataa reunustamaan..
 

713
Kyosho / Vs: 1:8 GT onroading
« : 02.01.08 - klo: 16.28 »
Tässä Uudellamaalla vaikutan. En ole muilla radoilla käyny kuin tattiksella, parkkiksia on sitten tullu koluttua sitäkin enemmän :cool:
Koneena on nyt Team infinity 521. Mulla hajosi runkolaakeri gxr28:sta ja mukana meni sitten mäntä ja putkikin. Kiertokankikin oli jo väljä. Osien hinnalla sai sitten tuon, kun oli jo moottoripukit ja kytkin hommattuna, eikä minusta tehoissa häpeä tuota .28:a.

714
Kyosho / Vs: 1:8 GT onroading
« : 02.01.08 - klo: 00.57 »
Terve

Piti oikein rekisteröityä, kun näin juttua GT:stä.
Vuoden päivät olen kyseisen laitoksen omistanut ja käynyt kesällä tattiksellakin ajamassa; ihan kiva peli, mutta kaikenlaista pientä päivitystä vaatii...
Tällaiset nyt ainakin:

Kytkin.
 Alkuperäinen neulalaakereilla ja alumiininen kytkinkello, tilalle karkaistu isommilla pinioneilla ja kolmipala-vauhtipyörä, palat, jouset, kuulalaakerit. Starttiboksilla ei onnistu käynnistäminen tämän jälkeen, joten alkuperäisestä koneesta saa viilata kiinnikkeet pois ja laittaa moottoripukeille sen, tai vaihtaa koko moottori parempaan.

Renkaat.
 Rallygame rengasta löytyy kaikenmoista, alkuperäiset lähinnä huono vitsi.

Ohjauservo.
 Ei meinaa vakiossa voima riittää, vähän jeesaa 6v vastariakku.

Jarrut.
 Yksi levy koko autolle ei ole oikein tarpeeksi, tähänkin auttaa vastariakku vähän. Paremmat palat/levy(t).

Noi nyt ne tärkeimmät, itsellä lisäksi nivelkardaanit ja vetarit, moottori vaihdettu, kallistuksenvakaajat, radiot ja sitten vielä kasa osia krossia varten: iskarit, kori, keskidiffi yms.yms..

Ja autohan on tosiaan 7.5 pääosin. Kyoshon sivuilta voi vertailla ohjekirjoja, mitä osia on eri. Pohjalevyssä erot rajoittuu lisäreikiin. Tankkia on siirretty hieman edemmäs, jotta pitkä kytkinkello sopii, vetostartille on reikä ja vaihteistoa varten on isompi spurrin reikä sekä pari kiinnitysreikää.

Säännöissä sallisin moottorin vaihdon, ihan kustannussyistä, koska gxr28 on kallis korjattava.

Tässä vielä linkki Inferno GT foorumille:
http://infernogt.proboards102.com


 

Sivuja: 1 ... 21 22 23 [24]