Kirjoittaja Aihe: Autonkuljetuslaatikko  (Luettu 1805 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Allu68

  • Tulokas
    • Profiili
Autonkuljetuslaatikko
« : 07.10.08 - klo: 02.15 »
Haeskelin foorumin käyttäjien kokemuksia erilaisista muovilaatikoista auton (1/10) kuljetuksiin, mutta ei ainakaan mulle pistänyt silmään. Eli kyselisin millaisia Teillä on käytössä. Lähinnä itseeni kiinnostaa muovinen työkalunpakin kaltainen, jossa olisi tilaa myös työkaluille ja varaosille. Itselläni on Asson TC3 ja B4 ja niille en ole löytänyt kohtuuhintaista ja sopivaa. Ongelmana on B4:n leveys jos renkaat paikallaan, noin 27-28 cm.
Vinkkejä, please!

Poissa Scrap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Autonkuljetuslaatikko
« Vastaus #1 : 07.10.08 - klo: 08.46 »
Jos pelkälle autolle haluat, niin cittari/prisma/tarjoustalo-linjalta löytyy isoja muovisia säilytyslaatikoita. Jos haluat työkalulaatikon, niitä löytyy aika suuria K-raudasta. Katso myös puiset laatikot. Hinta on kyllä aika suolainen.

Juuri sopivan saat kun teet itse vanerista.

Poissa meitsi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Autonkuljetuslaatikko
« Vastaus #2 : 07.10.08 - klo: 09.18 »
Mulla on käytössä 1/10 polttiksen kanssa kaks alumiinisalkkua jostain clasulta/biltemasta, toiseen menee auto ja toiseen työkalut ja startteri. Sitten on myös 1/18 sharkille samanlainen salkku, mutta siihen mahtuu kaikki tarvikkeet ja auto kerralla, eikä maksa paljoa, kympin pari per salkku.

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Autonkuljetuslaatikko
« Vastaus #3 : 07.10.08 - klo: 12.01 »
Kaveri askarteli-p*skarteli kannellisen laatikon Kyoshollensa vanerista. Jos taitoa riittää niin varmaan sellaista kannattaa harkita. Veli kuljettaa omaa rc-autoaan putkikassissa, johon on laitettu pahvia tueksi.
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Autonkuljetuslaatikko
« Vastaus #4 : 07.10.08 - klo: 23.12 »
Vaneerilaatikoita on satunnaisesti saanut oikein kohtuullisella hinnalla mm. rautakaupoista valmiina. Itse olen toistaiseksi kuljettanut joko fillarin perään ihan rc-auton kuljetukseen tehdyssä peräkärryssä tai auton takakontissa. Alkaa kuitenkin olla tavaraa sen verran, että olen harkinnut noita vaneerilaatikoita, jotka voisi vaan nostaa auton perään ja perästä pois. Pakkaaminen ja purkaminen nopeutuisi huomattavasti ja laatikko toimisi tarvittaessa myös huoltopöytänä.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Autonkuljetuslaatikko
« Vastaus #5 : 08.10.08 - klo: 08.32 »
Pidemmän päälle kunnollinen Pit Bag on paras valinta, niitä on eri kokoisia, näköisiä ja merkkisiä. Yhteistä kaikilla on, että ne on tehty tätä tarkoitusta varten.
Flying Calacucco