Traxxasin vxl-3 ei kovin pitkään pitänyt käyttösavuja sisällään vaikka "merkkinopari" onkin ja useimmilla toiminut hyvin. Mieluummin ostan sen maanantaimallin halvalla kuin kalliilla
Sen verran on jo osia hajonnut ja rahaa palanut harvoihin ajokertoihin nähden että budjettiratkaisut on nyt paikallaan.
Fillarimiehen kanssa aloitettiin samoihin aikoihin ja mie ostin uuden vxl-stampeden, maxampsin lipoakun ja kaikki tarvittavat hilppeet uutena ja kalliilla ja FM osti edullisen käytetyn xl-1 stampeden latureineen ja akkuineen. Nyt noin kolmen kuukauden jälkeen FM on saanut ajettua ainakin kolminkertaisesti sen mitä minä ja todennäköisesti kolme kertaa edullisemmin
vaikka nyt on autokin jo vxl-mallia vastaavaksi päivitetty. Ollaan molemmat mälläilty autoillamme melkoisesti, mutta mulla se tuntuu niitä osia napsahtelevan. Servonkin akseli katkesi vaikka servosaveria käytänkin.. Eivät ne kalliimmat tuotteet ole tuoneet mulle mitään lisäetua tähän asti.
Yhden akullisen verrat testasin uutta harjatonta settiä ja hyvin pelitti. Korin liekkitarrat eivät oikein meinanneet pysyä menossa mukana kun muutaman kerran kippas auto ympäri. Auto onkin nyt tyylikkään pelkistetyn musta ja aika pornon näköinen piikkirenkaineen. Lipo pysyi vetreänä villasukan sisällä ja antoi pakkasesta huolimatta hyvin virtaa.
Toivottavasti miekin pääsen huomenna ajamaan ensimmäistä kertaa omalla autolla siellä mondella.