Kirjoittaja Aihe: gladiatus  (Luettu 2433 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Juubis

  • Jäsen
    • Profiili
gladiatus
« : 09.03.08 - klo: 15.39 »
en ole varma että onko tämä aihe jo olemassa mutta kuitenkin



suosittelen kaikille kenellä on gladiatus hahmo tätä linkkiä:
http://s3.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=29441 :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
mini inferno ST (ei viri moottoria)
ja joku helikopteri+jotai pientä sälää

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs:Gladiatus
« Vastaus #1 : 28.12.09 - klo: 23.15 »
Hehee, En ny uutta Topicciakaan ruvennu tekeen. Eli itse olen pelannut peliä alle viikon, ja olen Level 3...
Peli on Mahtava! Ei liian vaikea, ja itse voi tehdä sopivasti. Tarvitaan hieman stategiaa ym. Tähän jää aika hyvin koukkuun. :D Kyssäreinä olisi, että miksei Myyntipuolella kaikkea voi myydä, ja miten levelii voi nostaa? Kaveri pelannu jtn. saman aikaa, mutta level 3. :S?
Odotus aina, kun tehtävä on tehty on inhottavaa, mutta kyllä se siitä...  :grin:

Suosittelen!
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa timomk

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: gladiatus
« Vastaus #2 : 28.12.09 - klo: 23.43 »
mulla on ukko mut en tajua noista yhtään mitään. rubea koitin joskus pelata ja ukkokin oli jo 18 levunen niin sit lopetin.

ps:vois sitä vielä kerran koittaa tota.

ps:edit:pääseekö tossa jotenkin liikkumaan ettein ole semmonen peli kun esim:travian?
Ny muuten hajos joku :D

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: gladiatus
« Vastaus #3 : 29.12.09 - klo: 00.00 »
pelasin tasolle 50 ja lopetin

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: gladiatus
« Vastaus #4 : 29.12.09 - klo: 00.05 »
Ei pääse "silleen" liikkuun, hahmon kanssa. :P Mutta noihin kyssäreihin kaipailisi vastausta! ;)
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Hpi_savage

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: gladiatus
« Vastaus #5 : 29.12.09 - klo: 11.53 »
Ahaa tästä olikin jo aihe täälläkin:) hyvä peli:D pelaan joka päivä... rahallisella avustuksella eli olen sijoittanut varmaan 100e tähän.... server 2 löytää...
ukko on 82 ja puoli levelinen... Ja kiltana on 15 sijalla oleva kilta... JA tietenkin sen mestarina olen :evil:

Meni vähän kehumiseks tämä mutta oon pelannu tätä 4vuotta

thorak:nykyisin kun laitat tavaran päällesi niin markkinoilla ei voi myydä enää sitä tavaraa koska se muuttu soul boundiksi...
Leveleitä voi kasvattaa tekemällä tehtäviä joita saa tavernasta ja yli 10levelisenä on mahdollista mennä dungeoniin jotka pahenevat taso tasolta

Täällä on paljon hyviä vinkkejä aloittelijoille:
http://board.fi.gladiatus.com/index.php?page=Thread&threadID=8580
« Viimeksi muokattu: 29.12.09 - klo: 11.57 kirjoittanut Hpi_savage »
HPI Savage X/Kyosho DST   Nosram/HPI/Kyosho

Poissa timomk

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: gladiatus
« Vastaus #6 : 29.12.09 - klo: 11.55 »
Ei pääse "silleen" liikkuun, hahmon kanssa. :P Mutta noihin kyssäreihin kaipailisi vastausta! ;)
sama homma täälä vai onko toi joku travian tyylinen missä kaupungin puolesta kehitetään ukkoa?
Ny muuten hajos joku :D

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: gladiatus
« Vastaus #7 : 29.12.09 - klo: 13.11 »
En oikein ymmärtäny... :p

Mutta, kiitos Savage, En aikaisemmin tiennyt, mitä Sould Bound tarkoittaa. :P Entä sitte, kun minulla on ne lootat täynnä, ja tilöaa pitäisi saada, miten saan sitten ne poies?

Olen tehnyt Tavernasta tehtäviä, Siellä on kaksi osiota "Saatavissa olevat tehtävät" ja "Hyväksy tehtävät". Olen tehnyt kummastakin tehtäviä, mutta leveli ei ole noussut, ja tappioita on alkanut tulemahan :P
Pitänee varmaan enemmän yrittää?
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Hpi_savage

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: gladiatus
« Vastaus #8 : 29.12.09 - klo: 20.41 »
En oikein ymmärtäny... :p

Mutta, kiitos Savage, En aikaisemmin tiennyt, mitä Sould Bound tarkoittaa. :P Entä sitte, kun minulla on ne lootat täynnä, ja tilöaa pitäisi saada, miten saan sitten ne poies?

Olen tehnyt Tavernasta tehtäviä, Siellä on kaksi osiota "Saatavissa olevat tehtävät" ja "Hyväksy tehtävät". Olen tehnyt kummastakin tehtäviä, mutta leveli ei ole noussut, ja tappioita on alkanut tulemahan :P
Pitänee varmaan enemmän yrittää?
Myy kauppiaille (ase-panssari-yleishy.-alkemisti)
HPI Savage X/Kyosho DST   Nosram/HPI/Kyosho

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: gladiatus
« Vastaus #9 : 29.12.09 - klo: 22.13 »
Joo, kaveri neuvvoikin jo sen ;P.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |