Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - mof

Sivuja: 1 ... 35 36 37 [38]
1111
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 19.05.09 - klo: 10.57 »

tuttu video ennestään mutta aikamoista vauhtia kulkee jos ees menee nii kovaa ku siinä lukee.

Toinen "sama" video näyttää myös tutkan nopeuden, ja sen mukaan taisi olla 105km/h eikä mph (jos oikein muistan). Mutta onhan se siltikin melkoisen vikkelä.

1112
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 15.05.09 - klo: 22.40 »
Mitä vanteita olette käyttäneet RTR-mallissa? Itsellä on yksi setti vakiovanteita ja yksi setti Hot Bodies D4 (vaatii prikan vanteisiin spaceriksi) vanteita. Molemmat toimii, mutta välillä takarengas ottaa ripustukseen kiinni. Ripustuksessahan on tuossa hubin kiinnikkeen ulkopuolella vielä lisätuki, ja siihen se vanne siis ottaa kiinni tiukoissa mutkissa. Lisäksi noiden prikkojen vuoksi HB:n takavanteiden pultit eivät ulotu aivan pohjaan saakka ja siten eivät pysy aivan yhtä hyvin kiinni kuin vakiot.

3racingin alumiinisien takahubien kanssa ongelma paheni, vakiovanteet eivät enää toimineet vaan ottivat aika pahasti kiinni tuohon ripustukseen.

Onko näistä vanteista kokemusta? Entä renkaista?
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/Renkaat-110-Crossi-ja-rallirenkaat/3Racing-5-Spoke-Tyre-And-Rim-Set-Black-Color-102498

Lähinnä siis tuolta osin, että paljonko ripustuksesta jää tilaa vanteeseen. HB:n vanne on melkein kiinni ripustuksessa, ja siten pienestä vääntymisestä johtuen ottaa vanteet välillä ripustukseen kiinni.

1113
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 04.05.09 - klo: 20.30 »
Onko LAZER ZX-5 TEAM ORION BL jotakin kokemuksia?

Kyseessä siis RTR paketti harjattomalla tekniikalla.
mietin juuri samaa, että oko tuosta moottorista ja noparista mihinkään ja että minkä laatuisia ovat?

kyoshon mukaan tuo team orion vortex experience buggy combo vastaa 15t harjallista mutta kaikki harjattoman edut löytyy. team orionin mukaan tuosta säätimestä saa vakiona irti 40 Amppeeria ja jos hommaa siihen tuulettimen niin saisi 100 Amppeeria tosin en tiedä kestääkö sen tamiya liitin enään. tuo lazer orion vortex combo kyoshon mukaan kulkee vakiona nimh akulla 45km/h ja lipolla 50km/h.

Eli toisinsanoen ei mitenkään erityisen nopea?

1114
Sähköautot / Vs: Team Academy sähkökrossarit
« : 04.05.09 - klo: 18.50 »
On kokemusta.
On kuulalaakeroitu.

Ovatko kokemukset positiivisa vai negatiivisia?

1115
Sähköautot / Vs: Team Academy sähkökrossarit
« : 04.05.09 - klo: 18.32 »
Onko SBV2 Sport 4WD krossarista kokemuksia? Onko kyseinen auto täysin kuulalaakeroitu?

1116
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 04.05.09 - klo: 18.30 »
Onko LAZER ZX-5 TEAM ORION BL jotakin kokemuksia?

Kyseessä siis RTR paketti harjattomalla tekniikalla.

1117
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede
« : 03.05.09 - klo: 06.31 »
mof, tilaa liquidrc:stä alumiiniset hubit ja caster blockit. Ei pitäs kirpasta älyttömästi suhteutettuna hyötyyn. Helppo myydä kans eteenpäin.

http://www.liquidrc.com/index.php?main_page=advanced_search_result&search_in_description=1&zenid=68itst8725k4tg737b4392bml7&keyword=rustler+alu

Millaiset toimitusajat tuolta liquidrc:stä on?

1118
Ja kysymys B3:n ja B4:n eroista liittyi lähinnä siihen, että onko järkevää enää ostaa B3:sta jos vaatimukset eivät ole missään huipputason kilpailuissa. Eli onko niillä jotain olennaista eroa. Ainakin olettaisin että B4:ään saa paremmin varaosia kun uudempi on.

Meillä ei valitettavasti ole ollut B3:sta, mutta olen kuullut, että B4 hyppää paremmin.

Mitä tulee otsikon auton, ja B3:n yhtäläisyyksiin, niin valmistusmateriaali on näissä crossareissa olennäköisen tärkeä.

Ei näytä tulleen kauheasti kokemuksia otsikon autosat, siis hyviä tai huonoja, kertooko se sitten jotain.... vai ulkona oleva hyvä ilma, jonne itsekin tästä suunnistan....

Yhden asian voin todeta, että B4 on hyvä auto, sen on monet todenneet, ja valinneet.

Niin, vaikuttaa vähän siltä, että ei ainakaan kovin suosittu ole Ukkostiikeri ollut.

Pitänee jotain toista vaihtoehtoista mallia katsella tuon Rustlerin seuraksi.

1119
Sory.... tarkoitukseni ei välittynyt siten kuin tarkoitin, eli....

Nimenomaan kokemusten kyseleminen on oikein, ja hyväksi. (en mitenkään tarkoittanut ettei saisi, tarkoitus oli vain osoittaa sen helppous.... siksi sanamuodotkin "oma aloitteisesti)

Pahoittelen vielä, jos viestistäni välittyi väärä singnaali!

Aina pitää ottaa muutakin huomioon, kuin vain ostohetken tilanne.

Osia joutuu mitä todennäköisemmin hankkimaan, joten on hyvä olla selvillä siitä, että se itseltä hoituu.

Joten on hyvä keskustella niistä nyt, eikä sitten taas uudella viestiketjulla.

Mikäli nuo kaikki tuntuu hoituvan itseltä, niin silloin varmaan tuo vertailu on sitten ajankohtainen.

Niin, tokihan kyllä varaosatkin ovat oleellisia, mutta jos jostain varmasti selviäisi että kyseessä on sama auto kuin B3, niin varaosiahan saisi vähintään yhtä hyvin kuin B3:een.

Ja kysymys B3:n ja B4:n eroista liittyi lähinnä siihen, että onko järkevää enää ostaa B3:sta jos vaatimukset eivät ole missään huipputason kilpailuissa. Eli onko niillä jotain olennaista eroa. Ainakin olettaisin että B4:ään saa paremmin varaosia kun uudempi on.

1120
Tuo olisi ihan mukava saada selville, että onko tuo B3, koska jos se on, niin tuohan on erittäin halpa vaikka ostaisi suoraan harjatonta tekniikkaakin mukaan. Selvästi halvempi kuin B4 kitti (tai RTR), ja hyödyllisinä mukaan saisi ohjaimen, vastaanottimen ja servon. Nopeudensäädin ja moottori jäisi ylimääräiseksi, mutta silti kokonaispaketti olisi melko halpa.

Kannattaa selvittää ihan oma-aloitteisesti mistä saa varaosia tarvittaessa.
Kyllä, varaosistahan minä puhuinkin tässä! Ei vaan, ihan yleisesti kyseistä automallista keskustelen.

Lainaus
Mitä eroa on B3:lla ja B4:llä?

Manuaali ottamalla esim. asson sivuilta, selventää asiaa.

Kokeilkaapa ottaa Thunder Tiger Phoenix BX RTR:n manuaali esille.... oma-aloitteisesti.


Manuaalista ei löydy sanaa "Associated", joten kerropa mitä se hyödyttää jos sen otan esille... oma-aloitteisesti?

Sinänsä hyvä asenne keskustelupalstalla että kokemuksia/tietoa ei saisi kysellä, koska kaikkihan löytyy Googlella. Tosin hakusanoilla "thunder tiger phoenix associated" ei ainakaan löydy mitään järkevää, muuta kuin parin kauppojen kommenttia tuosta että perustuu siihen.

1121
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede
« : 02.05.09 - klo: 09.58 »
Noniin, Rustlerista otti ja hajosi hieman palikkaa (liitteenä kuvat).

Kysymys kuuluu, että mitä kannattaa ostaa tilalle? Jos laittaa hajonneen osan tilalle alumiinisen, eli esim tällaisen:



...niin katkeaako seuraavalla kerralla koko ripustus. Eli kannattaako mieluummin pistää parin euron muovinen ripustus sulakkeeksi, vai kestävempi alumiininen palikka suoraan tilalle. Tuossa alumiinisessa toki tulisi ilmeisesti myös kuulalaakerit samassa, josta ei ainakaan haittaa olisi.

Entä sitten tuo katkennut camber linkki, kummanmoinen mahtaa olla kestävempi, vakio:



...vai säädettävä malli? Ainakaan säädettävän ei luulisi katkeavan kiertymisestä, mutta toisaalta en tarvitse kyllä säädettävyyttä tuohon.

1122
Tuo olisi ihan mukava saada selville, että onko tuo B3, koska jos se on, niin tuohan on erittäin halpa vaikka ostaisi suoraan harjatonta tekniikkaakin mukaan. Selvästi halvempi kuin B4 kitti (tai RTR), ja hyödyllisinä mukaan saisi ohjaimen, vastaanottimen ja servon. Nopeudensäädin ja moottori jäisi ylimääräiseksi, mutta silti kokonaispaketti olisi melko halpa.

Mitä eroa on B3:lla ja B4:llä?

1123
Eli otsikkokin jo sen kertoo, mutta onko kokemuksia tästä:

http://www.racingfactory.fi/tuotteet/SAHKOAUTOT-Thunder-Tiger/Thunder-Tiger-Phoenix-BX-RTR-107512

Mainostekstien mukaan pohjautuu Asson B3:een. Mitä tuo käytännössä tarkoittaa? Onko auto jotain vanhan mallin ylijäämävarastoa, vai onko tuo vain "vastaava" kuin B3?

Onko kestävyydestä tietoa, jos tuollaiseen laittaisi harjatonta elektroniikkaa?

1124
Sähköautot / Vs: harjaton Rustleriin
« : 30.04.09 - klo: 17.07 »
Kuljettaako tuo Speed Passionin combo, joka RF:stä löytyy, Rustleria 7-kennoisella akulla iloisemmin kuin vakio XL-5? Osaisiko joku arvioida kuinka suuresta erosta kyse?

1125
Sähköautot / Vs: Rustler rutisee
« : 28.04.09 - klo: 12.08 »
Diffit siellä taitaa rutista, mut sehän selviää kun avaat ja katsot niin kuin vwaltsu jo sanoi.

Paremmin varmaan saisi vastauksia tuolla Stampede topicissa.

Stampede topicissa ei ainakaan vielä ole kukaan vastannut.

Pitänee avata tuo diffi jossain vaiheessa ja katsoa mikä siellä ääntelee.

1126
Sähköautot / Rustler rutisee
« : 28.04.09 - klo: 08.05 »
Rupesi tuo Traxxas Rustler XL-5 pitämään rutinaa heti uutena. Rutina muistuttaa tätä:

http://www.youtube.com/watch?v=K_nYxB5wEqI

Jos autoa työntää eteenpäin, niin kuuluu toistuva naksuminen.

Ainakaan pinjonin ja spurrin välissä ei mitään kiviä tms ole.

Mistähän voisi johtua, vai pitääkö tuo normaalistikin tuollaista ääntä?

1127
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede
« : 27.04.09 - klo: 23.14 »
Oma Rustler XL-5 pitää pientä (tai onko tuo nyt sitten pientä, en tiedä) selvää naksutusta kun sitä työntää eteenpäin, ajossa tuo kuuluu selvemmin kun hiljaa ajelee. Liekö normaalia? Huomasin äänen kuulumisen heti ensimmäisellä ajokerralla. Muita oireita ei ole ollut tuohon liittyen.

Millä liimalla kannattaisi renkaat liimata vanteisiin? Tehtaan liimaus petti jo toisella ajokerralla...

Sivuja: 1 ... 35 36 37 [38]