Kirjoittaja Aihe: Offroad-->On-Road konversiot  (Luettu 10600 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Janos

  • Jäsen
    • Profiili
Offroad-->On-Road konversiot
« : 01.03.10 - klo: 22.27 »
Eli tarkoituksena tähän topikkiin kerätä tietoa ja kokemuksia pääasiassa 1:8 kokoluokan itsetehdyistä On-Road autoista, toki muutkin kokoluokat sopii samaan syssyyn =) Eli alustoista, tekniikoista, renkaista yms...

Näitä on tällä hetkellä ainakin kolme kappaletta menossa, eli minulla, Mika R:llä ja ilmeisesti JVille nimimerkillä kirjoittavalla.

Aloitetaan omalla autolla:

Tässä oma konversio melkein valmiina, auto siis HB D8 suoraan paketista ja siihen ostin Tekno RC valmiin konversio kitin eli helpolla tyylillä mennään.




Kytkin mulla olisi myös tuohon mutta mennään aluksi ainakin suoralla vedolla, vaihdetaan sitten jos ei miellytä. Jarruja en ainakaan heti laita vaan kokeilen aluksi ihan moottorijarrua ainoastaan.
Nopariksi tulee MMM V3 ja moottorina toimii tuo 1900kV kiinanihme. Akut ovat kuvissa näkyvät Turnigyn 2*3S 5000mAh 25C Lipoja sarjassa. Ohjausservoksi tulee Savöxin 16kg vääntävä digitaaliservo. Ja vastarina tulee toimimaan Spektrum 2.4GHz moottorin lämpö ja kierros telemetrialla. Ja tulee myös erillinen BEC antamaan sähköä edellä mainituille sähköille ja lisäksi tuulettimelle mikä tule konetta jäähdyttämään.
Jospa nuo saisi loppuviikon aikana kasaan kun pääsee takaisin kotiin harrastamaan.
Autosta on siis tulossa 1:8 GT auto satunnaiseen rata-ajoon/pihasuttailun pää-asiassa huvin vuoksi. Koppa tulee olemaan Porsche 911. Tämä konversio on vielä hieman kesken kun pitäisi vielä keksiä mitkä iskarit ja jouset laittaa autoon. Alkusuunnitelma on että iskareihin jäykät öljyt ja jousiksi jotkut jäykät myös. Mikäli jollain on ehdotuksia niin vapaasti saa ja myös pitää niitä ehdotella, ei haluaisi keksiä pyörää uudelleen :D
Palaillaan taas kuvien kera kun on enemmän saatu aikaan =)


Eli ajatuksena lähteä tossa keväällä ihan tyhjältä pöydältä hakemaan säätöjä ja kokemuksia tälläisestä pelistä. Renkaat ja kopan pistin tänään tulemaan joten enää ongelmana on tuo mitkä iskarit ja jouset laittaisi.

Eli ei muutakuin keskustelua pystyyn =)
HongNor DM-1 Brushless MMM V3&2200kv&6S
Tamiya TA05 Spektrum DX3R

Mika R

  • Vieras
Vs: Offroad-->On-Road konversiot
« Vastaus #1 : 01.03.10 - klo: 22.48 »
Hyvä hyvä.. tässä kuva omastani rakennusvaiheessa, joka on tehty inferno VE alustalle eli vaihdettu iskaritornit ja iskarijouset GT-malliseksi ja lisätty etupuskuri. Keskidiffi on jäykkä eli spooli.



JVillen kanssa juteltiin että sähköversio on helppo ottaa ulos ja ajoon ei tarvitse koko R/C arsenaalia matkaan, eli kuten hän totesi monesti riittää nitrolla se 1-2 tankillista joten yksi lataus riittänee mainiosti pieneen kurvailuun lähialueella jos ei radalle asti jaksa lähteä.

Näkisin mielelläni näillä kisoja tulevaisuudessa, helppoutena se ettei tarvita mekaanikkoa eikä autot sammu lähtöviivalle. Mahdollisista kisoista lisää täällä http://rc10.fi/index.php?topic=44204.0 jonne voi ilmoitella kisahalukkuudestaan.

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Offroad-->On-Road konversiot
« Vastaus #2 : 02.03.10 - klo: 01.01 »
Tuo MikaR:n peli onkin aikas hienon näköinen, minkäs levyinen tuo auto on?
Tulisikohan XT8:sta liian leveä jos sitä lähtis muokkaamaan on-road autoksi...
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Mika R

  • Vieras
Vs: Offroad-->On-Road konversiot
« Vastaus #3 : 02.03.10 - klo: 07.51 »
Kiitos jabe!
Toi on krossin mitoissa (MP75), XT8:sta pitää vaihtaa tukivarret krossin tukivarsiin, niin on "sallituissa" mitoissa ja renkaat menee korin alle.

Mika R

  • Vieras
Vs: Offroad-->On-Road konversiot
« Vastaus #4 : 02.03.10 - klo: 09.49 »
Meinaan kokeilla foameja alle.


Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Offroad-->On-Road konversiot
« Vastaus #5 : 02.03.10 - klo: 18.05 »
Mahtaisikohan olla hyvä idea laittaa näihin 1/8 sähkö gt-autoihin kytkin ja mekaaniset jarrut jos radalla ajelee..? 
Silloin se rullaisi vapaasti esim. mutkissa(kuten polttikset), eikä meno olisi niin "tökkivää" ja voisi lähdöissä ym. tehot mennä "tasaisemmin" tonttiin.
Eikä kenties tarvisi olla niin tarkkana esim. juuri mutkissa kaasun kanssa.(jos näissä siis moottori jarruttaa "paljon"?)
Vai miten tälläinen rullaa kun päästää liipasimesta irti?
Voin toki olla ihan hakoteilläkin pohdinnoissani kun pääasiassa polttiksilla ajelen...
(ja eihän esim. 1/10 touring:ssa mitään kytkimiä ja mekaanisia jarruja ole..näyttää vaan mielestäni monesti videolta katsoessa tökkivältä meno näillä 1/8 sähkiksillä, siis jos ei ole kytkintä ja tuo kytkinhän pakottaa käyttämään mekaanisia jarrujakin)
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa sakke_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Offroad-->On-Road konversiot
« Vastaus #6 : 02.03.10 - klo: 18.13 »
Mahtaisikohan olla hyvä idea laittaa näihin 1/8 sähkö gt-autoihin kytkin ja mekaaniset jarrut jos radalla ajelee..? 
Silloin se rullaisi vapaasti esim. mutkissa(kuten polttikset), eikä meno olisi niin "tökkivää" ja voisi lähdöissä ym. tehot mennä "tasaisemmin" tonttiin.
Eikä kenties tarvisi olla niin tarkkana esim. juuri mutkissa kaasun kanssa.(jos näissä siis moottori jarruttaa "paljon"?)
Vai miten tälläinen rullaa kun päästää liipasimesta irti?
Voin toki olla ihan hakoteilläkin pohdinnoissani kun pääasiassa polttiksilla ajelen...
(ja eihän esim. 1/10 touring:ssa mitään kytkimiä ja mekaanisia jarruja ole..näyttää vaan mielestäni monesti videolta katsoessa tökkivältä meno näillä 1/8 sähkiksillä, siis jos ei ole kytkintä ja tuo kytkinhän pakottaa käyttämään mekaanisia jarrujakin)
Jos tökkiminen on ongelma niin sillon kannattaa panostaa nopariin jossa on oikeesti säätöjä joilla auton käyttäytymisen saa säädettyä halutuksi esim. eri tyyppisiä rullauksessa avustavia asetuksia.
MBX-6, X10-CR, Sanwa M11X.
Team finRC

Mika R

  • Vieras
Vs: Offroad-->On-Road konversiot
« Vastaus #7 : 02.03.10 - klo: 21.22 »
On noita kytkimiä ja mekaanisia jarruja tullut itsekin mietittyä, mutta toisaalta monet, mm. Chris Tosolini, käyttää drag brakea TP10:ssä, joten siltä osin moottorijarrutuksesta ei ole välttämättä haittaa. Ja tosiaan Kyoshon nopariin löytyy se ohjelmointilaite jolla voi säätöjä muuttaa.. Lähdetään näillä ja katsotaan sitten onko tarvetta lähteä muuttamaan konstruktiota. Näin olen omalta kohdaltani asiaa funtsinut.

Poissa Janos

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Offroad-->On-Road konversiot
« Vastaus #8 : 02.03.10 - klo: 21.47 »
On noita kytkimiä ja mekaanisia jarruja tullut itsekin mietittyä, mutta toisaalta monet, mm. Chris Tosolini, käyttää drag brakea TP10:ssä, joten siltä osin moottorijarrutuksesta ei ole välttämättä haittaa. Ja tosiaan Kyoshon nopariin löytyy se ohjelmointilaite jolla voi säätöjä muuttaa.. Lähdetään näillä ja katsotaan sitten onko tarvetta lähteä muuttamaan konstruktiota. Näin olen omalta kohdaltani asiaa funtsinut.

Samoilla linjoilla mennään täällä, mulla olisi tuohon kytkin ja kaikki muutkin tarvittavat osat että saisi kytkimen ja mekaanisen jarun käyttöön mutta koitetaan ekaksi ohjelmoida MMM miellyttäksi :)
Ja Mika noita GT:n iskareita ja jousia olen itsekin kyttäillyt, ne olisi pituudeltaan ihan passelit että saattaa olla että mullekin sellaiset vielä D8 alee ilmestyy :)
HongNor DM-1 Brushless MMM V3&2200kv&6S
Tamiya TA05 Spektrum DX3R

Mika R

  • Vieras
Vs: Offroad-->On-Road konversiot
« Vastaus #9 : 02.03.10 - klo: 22.07 »
Jees  :cool:

Mekaaninen kytkin ja jarru mahdollistaa myös vaihteen käytön. Se sitten on toinen asia tarviiko vahva harjaton vaihteita.. Ja sitten on noita adaptereita mm. rc monsterilta jolla myös saa asennettua vaihteen pinjonit moottorin akselille ilman kytkintä.

Katsotaan sitten jos rata tuntuu liian isolta 1-vaihteiselle harjattomalle onko tarvetta näille ratkaisuille. Ehkä joku jo tietääkin?

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Offroad-->On-Road konversiot
« Vastaus #10 : 02.03.10 - klo: 22.09 »
Jees  :cool:

Mekaaninen kytkin ja jarru mahdollistaa myös vaihteen käytön. Se sitten on toinen asia tarviiko vahva harjaton vaihteita.. Ja sitten on noita adaptereita mm. rc monsterilta jolla myös saa asennettua vaihteen pinjonit moottorin akselille ilman kytkintä.

Katsotaan sitten jos rata tuntuu liian isolta 1-vaihteiselle harjattomalle onko tarvetta näille ratkaisuille. Ehkä joku jo tietääkin?

Tuntus äkkiseltään järkevämmälle hommaa "kers" säädin :)
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Mika R

  • Vieras
Vs: Offroad-->On-Road konversiot
« Vastaus #11 : 02.03.10 - klo: 22.13 »
Ja hinta on??

Poissa JVille

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Offroad-->On-Road konversiot
« Vastaus #12 : 02.03.10 - klo: 23.30 »
Hyvältä näyttää ve ja d8. Ilmoitetaan siis se kolmaskin mukaan.

Muutoksessa käytetyt osat ja hankintapaikka:

IS009 kardaani (Atala RC)
Hobaon keskidiffi (käytetty)
Mamba Monster Combo 2200 Kv (RC-Monster)
Hyperion G3 CX 5000 MAH 5S 18.5V LiPo (RC-Monster)
Akkukotelo Inferno GT2 (RC-Monster)
Moottoripukki Kyosho (RC-Monster)
Servojen ja vastarin kiinnityslevy mallia Kyosho Inferno GT (RC-Monster)
5mm, mod1 pinjoni 14T (RC-Monster)

Mekaaniset jarrut päätin säilyttää. Castle linkin avulla otettu noparilta jarru pois. Ainoa osa joka tarvitsi tehdä itse oli moottorin ja pukin väliin välilevy. Välilevy tarvittiin jotta jarrut mahtui paikalleen. Tuonkin olisi saanut valmiina mutta kun ei tullut mieleen tilausta tehtäessä.

Itseltäni löytyy myös tuota 2 vaihteista varten pinioni. GT:n vaihteistoa on siis tarkoitus kokeilla.

Kuvia:






Perfex servo paikallaan jarrulla, lähinnä kuvia varten laitettu tuo kun vanha jarruservo päästi savut pihalle. Perfex ei siis tule olemaan paikallaan kun ajokelit koittaa.

Saa nähdä onko tuo 5 kennoa liikaa. Suunnitelmana oli saada autosta nopea mutta säilyttää ajettavuus. Tarkoituksena ei siis ollut tehdä laitetta pelkkää nopeutta ajatellen. Pitää hankkia 4s LiPoja jos tuntuu liian hurjalta.

Ville

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Offroad-->On-Road konversiot
« Vastaus #13 : 03.03.10 - klo: 00.55 »
Tuntus äkkiseltään järkevämmälle hommaa "kers" säädin :)

Taitaa olla "kersseissä" max 2s lipoille :roll:
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Mika R

  • Vieras
Vs: Offroad-->On-Road konversiot
« Vastaus #14 : 03.03.10 - klo: 06.41 »
Toi on kyllä hieno projekti, JVille.

Mistä hommasit tämän:

Lainaus
Itseltäni löytyy myös tuota 2 vaihteista varten pinioni. GT:n vaihteistoa on siis tarkoitus kokeilla.

RC monsterilta? Sieltä loppu.

Jos haluat sovitella DM-1 vaihdetta Kyoshoon niin minulta löytyy, saat edullisesti.
Muussa tapauksessa kandee suosiolla odottaa alkukesään, jotta tulee toi päivitetty GT2 vaihde Kyosholta.
« Viimeksi muokattu: 03.03.10 - klo: 06.46 kirjoittanut Mika R »

Mika R

  • Vieras
Vs: Offroad-->On-Road konversiot
« Vastaus #15 : 03.03.10 - klo: 09.51 »
Ile - kai sullakin on GTe tekeillä?  :cool:

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Offroad-->On-Road konversiot
« Vastaus #16 : 03.03.10 - klo: 10.01 »
Ile - kai sullakin on GTe tekeillä?  :cool:

Kai se nyt jo vähemmästäkin innostus lähtee käyntiin. Se sun linkittämä juutuup-video vielä varmisti asian.

Mietin tässä vaan että kuinka sen toteutan:
a) käytetystä rtr-GT2:sesta
b) paritankillista ajetusta MP777:sta, tää ois sit GT1 mittainen eli jäis nuo GT2 korit ylimääräiseksi
c) GT2:seen sovittamalla TeknoRC:n X2-CRT:hen tarkoitetulla konversio kitillä. Tää ois sit taas ehkä hiukan pidempi kuin GT2 vakiona, joten taas ois kori ongelmia

Sähköiksi tulee(jos valmistuu joskus)
a) Tekin RX8 2250kv combo 4S tai 6S lipolla
b) MMM + Neu 1500kv 6S lipolla

Lisäksi olen miettinyt vaihteen käyttöä:
+ siinä on hyvät puolensa
- siinä on myös huonot puolensa
Kytkimeen ja jarruihin pätee myös yllä olevat ominaisuudet...
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Mika R

  • Vieras
Vs: Offroad-->On-Road konversiot
« Vastaus #17 : 03.03.10 - klo: 10.15 »
Loistavaa ja hyvää pohdintaa..

Luultavasti tekisin sinuna GT2:sta kun sekin sulla on ja korit myös.

Poissa JVille

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Offroad-->On-Road konversiot
« Vastaus #18 : 03.03.10 - klo: 16.48 »
Toi on kyllä hieno projekti, JVille.

Mistä hommasit tämän:

Lainaus
Itseltäni löytyy myös tuota 2 vaihteista varten pinioni. GT:n vaihteistoa on siis tarkoitus kokeilla.

RC monsterilta? Sieltä loppu.

Jos haluat sovitella DM-1 vaihdetta Kyoshoon niin minulta löytyy, saat edullisesti.
Muussa tapauksessa kandee suosiolla odottaa alkukesään, jotta tulee toi päivitetty GT2 vaihde Kyosholta.

Hommasin tosiaan RC-Monsterin kautta. Melkein kannattaa s-postilla tiedustella koska tulee varastoon. Noissa RC-Monsterin osissa kun ei ole tavarantoimittajasta kiinni osien saapuminen varastoon. Käsittääkseni Rc-Monsterin Mike työstää osat itse.

Pitää muistaa tuo DM-1 vaihde ja miettiä onko tarvetta.

Ville

Mika R

  • Vieras
Vs: Offroad-->On-Road konversiot
« Vastaus #19 : 03.03.10 - klo: 17.24 »
Jees, laittelinkin sinne jo s-postia viikonloppuna. Katsotaan josko hän ehtisi palata asiaan. kiitos Ville.

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Offroad-->On-Road konversiot
« Vastaus #20 : 03.03.10 - klo: 20.34 »
JVille
Kuvassa akun/noparin väliset päävirtajohdot ovat teknisesti siten, kun mun infernossa oli jokunen minuutti ennen kokkoa!
Johdot töyssyssä haukkas spurriin, joka ystävällisesti kytki + ja - yhteen ja hitsas siihen pyörimättömäksi. En toisille niin turhaa laskut toivo...

Nippari, tolppa johon piuhat saa nojata, akun kanssa velcroon, tms erotin mielessäin.

Noin muuten hyviä kuvia  :smiley:
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa JVille

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Offroad-->On-Road konversiot
« Vastaus #21 : 03.03.10 - klo: 21.08 »
JVille
Kuvassa akun/noparin väliset päävirtajohdot ovat teknisesti siten, kun mun infernossa oli jokunen minuutti ennen kokkoa!
Johdot töyssyssä haukkas spurriin, joka ystävällisesti kytki + ja - yhteen ja hitsas siihen pyörimättömäksi. En toisille niin turhaa laskut toivo...

Nippari, tolppa johon piuhat saa nojata, akun kanssa velcroon, tms erotin mielessäin.

Noin muuten hyviä kuvia  :smiley:

Kiitoksia huomiosta, mutta en jaksa uskoa että on syytä huoleen. Kuvasta ei toki ihan täysin selkene miten ovat kiinni. Yksi nippari heti servoliittimien jälkeen, toinen puolessavälissä ja viimeinen servolevyn tolpan ympäri.

Eihän tuo koskaan fiksu tapa ole, mutta ainakaan toista mahdollisuutta en ole vielä keksinyt. Pitää tosin katsoa saisiko ne fiksusti tuonne akun puolelle kuten mainitsit.

Ville

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Offroad-->On-Road konversiot
« Vastaus #22 : 03.03.10 - klo: 21.58 »
ÖH!
Toinen puhuu servoliittimistä yms radiojohdoista, ja mää akun-noparin välisistä pääkaapeleista. Siis niistä se iso kokko tulee oikkarissa.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Mika R

  • Vieras
Vs: Offroad-->On-Road konversiot
« Vastaus #23 : 04.03.10 - klo: 06.07 »
Näkisin kyllä että samoista asioista puhutaan.. GT kopan alla on JVille hyvin tilaa jos vaan saat johdot akun puoleiselle sivustalle venytettyä. Tai akku toisinpäin?

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Offroad-->On-Road konversiot
« Vastaus #24 : 04.03.10 - klo: 08.23 »
Näkisin kyllä että samoista asioista puhutaan.. GT kopan alla on JVille hyvin tilaa jos vaan saat johdot akun puoleiselle sivustalle venytettyä. Tai akku toisinpäin?

Näit mitä näit - kunhan heräät niin hoksaat itsekin.  :wink:
Kyllä ne asiallisesti nippusiteillä kiinni olevat servojohdot ovat eri asia kuin nuo vapaasti heiluvat akun ja noparin väliset paksut johdot.

Nuo paksut johdot voi laittaa vaikka ensi testien ajaksi akun kiinnitys tarranauhojen alle, niin eivät pääse vahingossakaan heilahtamaan spurriin, joka on kuitenkin aika lähellä akun vieressä...
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Mika R

  • Vieras
Vs: Offroad-->On-Road konversiot
« Vastaus #25 : 04.03.10 - klo: 09.10 »
Totta. No JVille hoitaa  :cool:
« Viimeksi muokattu: 04.03.10 - klo: 09.26 kirjoittanut Mika R »

Poissa JVille

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Offroad-->On-Road konversiot
« Vastaus #26 : 04.03.10 - klo: 21.48 »
Anteeksi sekaannus. Olisi pitänyt lukea viestisi kahteen kertaan. Mietinkin että miten sen kokon tosiaan saa aikaiseksi servojohdoista :grin: Ei vain oikein ymmärrys kohdannut kun alettiin nippareista puhumaan. Autossani ainoat nipparit on kuitenkin juuri noissa servojohdoissa ja tulee olemaan ainoat nipparit. Niitäkään ei olisi jos nuo piuhat saisi muualle.

Tuo nyt on tietysti itsestään selvyys, että akun ja noparin väliset piuhat kiristetään samalla kuin akkukin samaa kiinnitysmekanismia käyttäen. Balanceri liitin vielä samaan nippuun. Kuvaustilannetta ajatellen vain laitoin tuon akun paikalleen, ei olisi tullut mielenkään lähteä ajamaan ilman tarkastamatta että kaikki ok.

Ensitestit on autolla otettu jo aikoja sitten, mutta sellaista testimahdollisuutta ei ole ollut että olisi voinut nähdä mihin tuo kykenee.

Sorry sekaannus vielä kerran.

Ville

Poissa Janos

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Offroad-->On-Road konversiot
« Vastaus #27 : 05.03.10 - klo: 18.03 »
Oma projekti onkin jäissä siihen asti kunnes maailmalta saapuu osia että pääsee taas jatkamaan. Olisin oistänyt GT:n alumiini-iskaritkin tilaukseen mutta en niitä mistään löytänyt myynnistä, tai ne mistä löysin oli vain yksi sarja myynnissä tai loppu varastosta. Eli vinkkejä saa antaa jos sellaiset jostain myynnistä löytää, tai vastaavasti jos on mjotkut muut vastaavat iskerit niin sellaisetkin käy
HongNor DM-1 Brushless MMM V3&2200kv&6S
Tamiya TA05 Spektrum DX3R

Poissa Janos

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Offroad-->On-Road konversiot
« Vastaus #28 : 05.03.10 - klo: 22.40 »
Tuli sitten taas selailtua Ebaytä ajankuluksi ja sieltä tuli pistettyä Tekno Rc:n osia tulemaan eli puuttuvat osat että saa kytkimen käyttöön ja pari erikokoista kytkinkelloa. Vähän päässyt tässäkin tuo mopo karkaamaan kun piti halvalla tehdä auto pihasuttaukseen :D enää ei ole ostamatta kuin ne iskarit mikäli teen päätöksen että iskarit menee vaihtoon.... Nyt vain osien odottelua malttamattomana :)
HongNor DM-1 Brushless MMM V3&2200kv&6S
Tamiya TA05 Spektrum DX3R

Poissa Janos

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Offroad-->On-Road konversiot
« Vastaus #29 : 10.03.10 - klo: 10.09 »
No niin tuli tämä D8 sitten myytyä pois ja ostettua tilalle DM-1 Spec ja tarkoitus siitä tehdä sähkö konversio. Eli aihio vain muuttui mutta ideana on edelleen tehdä 1:8 kokoinen sähköinen rata-auto :)
HongNor DM-1 Brushless MMM V3&2200kv&6S
Tamiya TA05 Spektrum DX3R