Mitä pokaaleihin tulee, minusta on ainakin kiva sellainen saada, ansiosta tai ansiotta. Ehkäpä sitten olenkin kaiken kiiltävän perässä lentävä harakka..
Ihan kelvollisia pyttyjä saa noin 5€/kpl, jolloin kustannus on luokkaa 200€/kisa, mitä käyttöhyödyllistä tällä vastikkeella saa, diffiöljypurkin?
Kuten mielipiteenäni tuolla toisaalla sanoin, turistiluokissa on nyt selvät vauhtierot, hyvä niin. Myös tuntuma on oikean suuntainen.
Mitä noihin luokkiin tulee, niin taitaa ison maailman kisoissa olla vallitseva käytäntö, että ajetaan kaksi luokkaa Modified ja Stock. Vakioluokan määritelmä onkin sitten jo hieman hajanaisempi. Toisessa aiheessa perusteltiin sääntömuutosten tarpeettomuutta nimenomaan Kansainvälisillä käytännöillä, olisko tässä paikka arvioida omaa tekemistä toisinpäin?
Kyllä se nostaa luokan arvoa, mitä enemmän kilpailijoita siinä on. Uskoisin, että näin tulisi käymään myös Suomessa. Itse pysyn vakioluokassa, oli se mikä tahansa. Kun on nämä kädet ja tämä pää, ei nopeampia autoja tarvitse edes ajatella.