Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Metsäläinen

Sivuja: 1 ... 26 27 28 [29] 30 31 32 ... 39
841
Yleinen keskustelu / Vs: Parhaat RC-videot
« : 30.04.15 - klo: 07.16 »
Hieno rallyvideo vapun alkuun! Musiikki on todella hyvää, mikä sopii paremmin ralliautoiluun kuin italodisco. :afro:

https://www.youtube.com/watch?v=ePIc4pjizf8

842
Yleinen keskustelu / Vs: Korin maalausta
« : 29.04.15 - klo: 21.48 »
Eikö toi mainonta ole Suomessa laitontonta?

843
Team Durango / Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« : 29.04.15 - klo: 12.29 »
  löytyy myös Durangon ja Exotekin osia.

Toki osia löytyy vaikka ja mistä, mutta Hobbyfactorysta saa parhaan asiantuntemuksen Durangoon ja siihen liittyviin osiin. Toivottavasti porukka osaa arvostaa HF:n asiantuntemusta ja kokemusta ja tekee sen mukaan osto päätökset.
Aha.

844
Team Durango / Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« : 29.04.15 - klo: 08.12 »
RCCenter.fi tuolta löytyy myös Durangon ja Exotekin osia.

845
Team C / Vs: Ansmann X8e / Team C T8E...
« : 27.04.15 - klo: 09.49 »
Noparina mulla on Hobbywing Xerun SCT PRO ja moottorina on Hobbywing Xerun 4068SD 2250KV.
Moottori on kevyempi versio Hobbywingin 1/8 moottoreista painaa 340g.

http://www.hobbywing.com/product_show.asp?id=240

846
Team C / Vs: Ansmann X8e / Team C T8E...
« : 27.04.15 - klo: 09.11 »
Mitkä akut sulla on jos noin vähän painaa?
Gens ace shorty akut.

847
Team C / Vs: Ansmann X8e / Team C T8E...
« : 27.04.15 - klo: 09.01 »
Team C T8E V3 olisi vihdoinkin valmis radalle! Auto painaa ajokuntoisena n. 3280g, ponderille pitäisi vielä keksiä paikka.

Pari kuvaa.

https://www.dropbox.com/s/avouoiurhcbd8g1/IMG_0805.JPG?dl=0

https://www.dropbox.com/s/8qp70z7gsoc6hkx/IMG_0807.JPG?dl=0

848
Team Durango / Vs: Team Durango DESC10
« : 26.04.15 - klo: 21.50 »
Oletko punninnut auton ajokuntoisena, tarvittiinko monta miestä kantamaan auto radalle?
Toivottavasti uudet durat ja teknot saa talvella ihan oman ajovuoron. :wink:

849
Team Losi / Vs: TLR 22-SCT
« : 25.04.15 - klo: 11.12 »
Onkos kellään suositella mitään setuppia vantaan ulkoradalle lähtökohdaksi?

Taka- vai keskimoottorille?
Takamoottoriselle.

Tässä setuppi Lavankoon. Tämä on vanhaan malliin!! Uuteen 2.0 versioon tosta voi kopioida öljyt ja jouset,
muuten rakentaa paketti setuppiin.

https://www.dropbox.com/s/2m29uzo0z4hmwg5/22SCT_Lavanko.pdf?dl=0

850
Team Losi / Vs: TLR 22-SCT
« : 24.04.15 - klo: 08.52 »
Onkos kellään suositella mitään setuppia vantaan ulkoradalle lähtökohdaksi?

Taka- vai keskimoottorille?

851
Team Losi / Vs: TLR 22-SCT
« : 23.04.15 - klo: 07.51 »
Onkos toi Kitin body muuten maalamaton?

Kyllä, kitin body on maalamaton.

852
Team Losi / Vs: TLR 22-SCT
« : 19.04.15 - klo: 08.59 »
Minkäslaista spur/pinion yhdistelmää ootte käyttänyt ton hobbywing 8.5 motin kanssa? Manuaali suosittelee 86/18. Ja toinen asia mitä oon miettinyt niin minkälaisella akulla ajelette lähinnnä muoto vaikuttaa varmaan ton auton painon jakaumaan. Rengaspuolella varmaan toimii mini pinnit vai mitä suosittelette? Tarkotus ois laittaa tilaus sutosta sisään viikonloppuna.

Mulla oli 84t spurri ja 18-23t pinjoneita käytössä. Käytin akkuina normi 2S pötkö- ja saddlepackakkuja. Takamoottorisena käytin pötköakkua ja keskimoottorisena saddlepackakkua.
Schumacherin minipinnit on sisärenkaat. Ulkorenkaiksi saviradalle kannattaa valita JConseptsin, Prolinen ta Louisen
renkaat.

853
Hyvä, hyvä. Kiitokset järjestäjille radasta ja homman pöyrittämisestä, sekä kilpakumppaneille rehdistä kilvanajosta!

Rata oli omasta mielestä paras messurata millä olen ajanut, varsinkin "EOS patit" teki radasta sopivasti haastavan.
Ilman niitä rata olisi ollut ihan p#ska.

2WD luokka meni suunnilleen niin kuin pitikin, finaaleihin asti. B-finaaliin lähdin kolmos ruudusta, eli tässä vaiheessa olin 13. ja finaalien jälkeen 18.. Finaalit oli semmoista sekamelskaa, että sijoituksen tiesi
vasta kun tuloksen laitettin seinälle.  Sarjasijoitus 14. eli ihan kohtalaisesti meni.

4WD luokka meinasi mennä yli odotusten, B-finaali paikka oli lähellä. Mutta ne haaveet kariutui kolmannen alkuerän yhteen pikkumokaan ja en saanut 23 kierroksen tulosta. C-finaalin paalupaikka, mielummin olisin
lähtenyt B-finaalin 10 ruudusta.
En tiedä johtuiko paalupaikasta vai Hattusen psyykkauksesta, mutta finaaleissa oli jännitys huipussaan. Lauteille kun kiipesi niin yht'äkkiä ohjain tuntui ihan oudolta kädessä piti tarkistaa onko se
edes oma, ohjaus ja korjaus liikkeet oli äärimmäisiä, eikä kaasustakaan löytynyt kuin ON ja OFF asennot. Tämä on juuri se tunne minkä takia ajan kilpaa näillä autoilla!!
Finaaleissa sai myös ajaa enemmän kilpaa kierroksella ohitettavien, kuin niiden joiden kanssa olisi pitänyt taistella sijoituksista. Lopputuloksissa 23. taisi silti olla talvikauden paras sijoitus.

Hauskaa oli koko rahan edestä ja se kai onkin pääasia!!

KIITOKSET tuesta EuroRC:lle ja koko tiimille, sekä RCM/Matti Eskelinen! :kiss:

Kesällä ihan uudet kuviot, M8E ROKKAA!

854
Team Losi / Vs: TLR 22-SCT
« : 15.04.15 - klo: 18.57 »
Tälei untuvikkona näiden sähköautojen parissa niin tarttis vähän suosituksia minkälainen nopari ja moottori tähän vehkeeseen kannattaa hommata. Ajatus on käydä ajelemassa Vantaalla ja sit ens talvena sisällä missä ikinä ajetaankaan.

Säätimeksi Hobbywing XERUN 120A V2.1 tai Hobbywing Xerun 120A V3.1 ja moottoriksi vanhempi sininen Hobbywing Xerun 8.5T tai uusi malli Hobbywing XERUN V10  8.5t.

855
Yokomo / Vs: Yokomo BMAX4 3
« : 13.04.15 - klo: 14.48 »
Ollaan pikkukeijon eli Lauri Ruotsalaisen kanssa väitelty monta kertaa, että kuin usein ratasdiffin öljyt pitäisi vaihtaa.
Oman mielipiteeni on ollut sitten kun diffi alkaa tuntua oudolta ja Laurin mielestä joka erän välissä kaksi kertaa :tongue:,
koska diffit vuotaa aina ja öljy muuttuu mustaaksi töhnäksi.
No avasin Yokomon etudiffin nyt ensimmäisen kerran sen jälkeen kun jouluna rakensin auton. Ei tippakaan ole öljyä
vuotanut ulos ja öljy on edelleen kirkasta. :cool:
Todistin itselleni olleeni oikeassa siinä ettei yokomon diffit vuoda ja tuntuu käsin pöyrittäessä ihan samalta kuin uutena. :grin:

856
Miltä ovelta pääsee sisään?

Onko tästä jo tieto jossain vai pitääkö arvata?

857
Kilpailijoiden kanava / Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« : 09.04.15 - klo: 20.53 »
Kannatan myös Samin ehdotusta. TLR:n 22 buggyyn ei ainakaan tällä hetkellä saa 12mm hexejä eteen, toivottavasti syksyyn mennessä.

858
Miltä ovelta pääsee sisään?

859
Millaisilla renkailla kannattaa lähteä kisaan, tietenkin pyöreillä ja mustilla, mutta kuinka kuluneet vai uusilla?
Pitävillä

Kiitos.

http://rc10.fi/index.php?topic=89649.msg762916#msg762916

860
Team Associated / Vs: Team Associated B5 / B5M
« : 08.04.15 - klo: 21.45 »
Todella noobikysymys , mutta mikä asson servovarsista käy savöxiin ? Mali SC-1257TG

Sama mikä kävisi Futaban servoon, muovinen voi olla todella tiukka.

861
Millaisilla renkailla kannattaa lähteä kisaan, tietenkin pyöreillä ja mustilla, mutta kuinka kuluneet vai uusilla?

862
Team Durango / Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« : 08.04.15 - klo: 18.05 »
Tulet ilmeisesti ModelExpoon? Itse lähtisin Nokian setupilla. Onko muilla Dura kuskeilla mietteitä setupin suhteen?

Model expossa ei ajeta tuuppi korreilla ja messukeskus ei ole vantaalla. :wink:

863
Mitä sähköjä suosittelette b44.3 autoon? Siis nopari, servo ja moottori?

Nopariksi Hobbywing Xerun V3.1 120A, moottoriksi Hobbywing Xerun V10  tai vanhempi sininen malli 6.5t -8.5t ja servoksi Savöx SC1258TG tai vastaava joltakin muulta merkiltä.

864
RC-kerhot ja -radat / Vs: PKSRCA:n Tikkurilan RC-keskus
« : 06.04.15 - klo: 18.36 »
Jätkäsaari saa ainakin minulta kannatusta, koska Helsingissä asun. Harrastus kustannukset putoaa huomattavasti
kun ei tarvitse ostaa 100e/kk seutulippua.
Huvittaa kommentit, että Tikkurila ja Myyrmäki on keskeisiä paikkoja! :grin: No riippuu varmaan mistä katsoo.

865
Sähköllä mukana mahdollisimman monessa kilpailussa.

866
Team Durango / Vs: Team Durango DESC10
« : 22.03.15 - klo: 16.18 »
Tossa corrissa varmaan puskurit, isompi kori ja painavammat renkaat tuo lisäpainoa. Racing weight 3500g ton pdf:än mukaan, siitä ton painon lunttasin.

867
Team Durango / Vs: Team Durango DESC10
« : 21.03.15 - klo: 22.22 »
3500g näyttäisi painavan ajokuntoisena, voi tehdä aika tiukkaa 2s sähköille. Tekno on 500g kevyempi ja siinäkään
ei tahdo edes tehokkaimmat 2s akut kestää.

http://www.team-durango.com/pdf/specs/TD102034/TD102034.pdf

868
TeknoRC / Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« : 19.03.15 - klo: 08.24 »
Painoa on näköjään saatu tiputettua n. 150g. Hyviä päivityksiä on autoon lisätty esim. keskidiffin irroittamisesta
on tehty helpompaa ja LCG moottorin kiinnitys. Mutta mitä itse olisin kaivannut on koneistetut iskaritornit,
EB48 pohjalevy ja koneistettuja iskarien muoviosia. Mutta hyvä että lisäsivät kaikki pienet keventävät päivitys osat autoon vakiona. Niilekin hintaa kertyy jos erikseen joutuu ostamaan.

869
Team C / Vs: Ansmann X8e / Team C T8E...
« : 06.03.15 - klo: 23.01 »
Rakensin kesäksi Team C T8E V3 auton. Todella laadukas kitti, sanoisin jopa laadukkain mitä olen rakentanut. :cool:
Kokoamisessa ei ollut minkäänlaisia ongelmia. Koneistetut männät ja muut iskareiden muoviosat oli erittäin mukava yllätys, smuuttii shittii.
Sähköjä ja renkaita vaille valmiina radalle, en malta odottaa että pääsen kokeilemaan autoa radalla.



870
Polttisautot / Vs: HongNor X3 Sabre
« : 06.03.15 - klo: 13.18 »
Italiassa näyttäisi olevan palkinnot kohillaan, viiniä ja torttua! :afro:

Sivuja: 1 ... 26 27 28 [29] 30 31 32 ... 39