Kirjoittaja Aihe: Mikä ensimmäiseksi polttisautoksi?  (Luettu 5425 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jaakkooh

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä ensimmäiseksi polttisautoksi?
« Vastaus #30 : 01.04.09 - klo: 19.52 »
Oot oikees oon silti kattellu tota http://www.racingfactory.fi/tuotteet/POLTTOMOOTTORI-AUTOT-GM/18-Flash-Nitro-4WD-RTR-102642
onko kokemusta?       
Hyllystä löytyy ja on mennyt koneen läpi jo 6gal. nitroa.Vieläkin toimii aivan  loistavasti ja osia saa sieltä RF pojilta. Auto muutes kulkee semmosen 75km/h. Ainut heikko osa on vetarin putkisokat jotka paukkuu kun johonkin hieman kovempaa pökkää. Tilalle vain pieni naula ja taas mennään.
EDIT. Sori siis tämä oli 1/8 ja mulla oli tuo pienempi Radicator. Olen itse toki hommaamassa tuota isompaakin autoa eli tätä Flash versiota. Ja tämähän on kestävämpi kuin tuo pienempi.
« Viimeksi muokattu: 01.04.09 - klo: 19.56 kirjoittanut jaakkooh »

Poissa tessu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä ensimmäiseksi polttisautoksi?
« Vastaus #31 : 01.04.09 - klo: 21.57 »
Onko toi sulla myynnisä vai?

Poissa jaakkooh

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä ensimmäiseksi polttisautoksi?
« Vastaus #32 : 01.04.09 - klo: 22.13 »
Sorry, en ole myymässä. Tykkään noista päristimistä sen verran paljon, vaikka noi 2-T autot on mukavampia  :grin:. Eipä tuo uutena maksa hirveästi ja varmasti toimii. Siinä on hyviä ominaisuuksia,vaikka onkin halpa (usko pois). Itselläni on useampi kalliimman luokan auto eikä nämä Graupnerit häpeä yhtään niiden rinnalla.Näin se vain on.  :smiley:

Poissa Nair

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä ensimmäiseksi polttisautoksi?
« Vastaus #33 : 02.04.09 - klo: 13.08 »
Tolla hinnalla saat Englannista  esim. Hobao hyper 7 .28 koneella kotiovelle :)


niin RTR - Mallin
« Viimeksi muokattu: 02.04.09 - klo: 15.23 kirjoittanut Nair »
Hobao Hyper 7 TQ 28 Schumacher Menace 21 4x4  Hobao PirateMTSport28  Aowei Yama Buggy

Poissa RCl

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä ensimmäiseksi polttisautoksi?
« Vastaus #34 : 02.04.09 - klo: 15.19 »
ei tuo CRT.5 yhtään hassummalta vaikuta, mutta tosiaan 1/8 olisi kestävämpi ja hienompi.. :mrgreen:
eikä CRT.5 ole edes kauhean kallis, kun taas 1/8 skaalaiset maksavat aika paljon.

« Viimeksi muokattu: 02.04.09 - klo: 16.15 kirjoittanut RCl »
traxxas stampede|X-ray T2 `007