Joo, ne Ultimatet ovat alkuperäiset. Tarvitko niitä? Saisit halvalla.
Mulla kävi vähän huono säkä sen nokan syylärien vaihtamisessa muovista metalliritilään. Hieno siitä tuli ja olin tyytyväinen tulokseen. Kuitenkin heti ekalla ajokerralla kiersin tai ainakin yritin kiertää kävelyvauhdilla 15m:n päässä olevan tolpan ja eikö mitä, keskelle sitähän se tömähti. Ja kun olin liimannut ritilän 2-komponenttiliimalla korin maalipintaan kiinni, niin kivasti repesi ja vei maalit mennessään. Arvaa harmittiko!? :x
Tarkoitatko scoopilla sitä nokkapellin päällä olevaa ilmanottoaukkoa konehuoneeseen vai mitä? Ai on siisti, no sit eikun kuvia tänne!
Meinaatko ajaa tolla uudella motilla sen vakiopillin kanssa? Voi olla ettei ole mikään paras yhdistelmä, motti voi vähän jopa kärsiä. Sä kyllä tarvitset sen 18T kytkinkellon, muuten kone huutaa leipää ja vähän äkkiä.
Kyllä sen 3-vaihteisen tomaatin saa kiinni Landmaxiin, jos hieman modaa alustaa eli vaihtaa keskidiffin kiinnitysreikiä ja siirtää tankin pois pidemmän kytkinkellon tieltä. Tai voihan sitten siihen hankkia pienemmän tankin, joka mahtuisi sen oikealle paikalle. Mutta voi olla, että 2,5hp ja 0,75dl tankki eivät oikein täsmää
Yks jenkkikaveri laittoi sen 3-vaihteisen lootan Landmaxiin ja näytti olevan aika pirteä auto sen jälkeen!
Hieno motti! Oikein kuola valuu...oho, tais tipahtaakin :mrgreen:
Tota mottia olen aikaisemminkin ihastellut ja kuvitellut millaista menoa sillä ajaminen olisi. Kannattaa ostaa jo valmiiksi sellainen prätkän sisäkumi!
Oothan jo tsekannu mun sivulta Maxin kuvat?