1
HPI / Vs: Savage xl
« : 04.06.16 - klo: 00.31 »
Hei!
Oliskos jollain kertoa Savage xl:n ala ja yläneulan tehdas säädöt? Kun ei meinaa millään löytyä säätöjä polttoaineen vaihdoksen jälkeen ja itse en muista noita vakio säätöjä.
Mistä muuten johtuu että kone toimii viileänä melko hyvin mutta kun kuumenee niin ei pysy enää käynnissä? Tai kun antaa kaasua niin kukkuu hyvin mutta sammuu heti kun kierrokset alkaa tippumaan tyhjäkäynnille?
Oikeastaan kuumana kone ei lähde käyntiin jos ei kaasuttele kunnolla samalla kun käynnistää ja sitten sammuu heti kun kaasuttelun lopettaa. Tyhjänkäynti ei ainakaan ole liian pienellä.
Edit: oonkin näköjään koko ajan säätänyt seosventtiiliä alaneulan sijasta, joten jos joku tuon seosventtiiliruuvin tehdas asetuksen kertoisi niin olisin enemmän kuin kiitollinen! Ei pysy auto käynnissä muuta kuin tyyliin kaasu pohjassa, muuten sammuu kuin seinään..
Oliskos jollain kertoa Savage xl:n ala ja yläneulan tehdas säädöt? Kun ei meinaa millään löytyä säätöjä polttoaineen vaihdoksen jälkeen ja itse en muista noita vakio säätöjä.
Mistä muuten johtuu että kone toimii viileänä melko hyvin mutta kun kuumenee niin ei pysy enää käynnissä? Tai kun antaa kaasua niin kukkuu hyvin mutta sammuu heti kun kierrokset alkaa tippumaan tyhjäkäynnille?
Oikeastaan kuumana kone ei lähde käyntiin jos ei kaasuttele kunnolla samalla kun käynnistää ja sitten sammuu heti kun kaasuttelun lopettaa. Tyhjänkäynti ei ainakaan ole liian pienellä.
Edit: oonkin näköjään koko ajan säätänyt seosventtiiliä alaneulan sijasta, joten jos joku tuon seosventtiiliruuvin tehdas asetuksen kertoisi niin olisin enemmän kuin kiitollinen! Ei pysy auto käynnissä muuta kuin tyyliin kaasu pohjassa, muuten sammuu kuin seinään..