CV-R on luultavasti parempi vaihtoehto, sillä sen mitat on lähellä Kyoshon vakiota ja on sivupuhalteinen. RX on ns. Big Block .15 ja takapuhalteisena sekä pilot shaftin (akselissa on jengat sisäpuolellakin) takia asennus vaatii enemmän duunia ja osien vaihtoa. RX on muutenkin on-road käyttöön tarkoitettu kisakone joten sen tehokäyrä ai varmaankaan ole optimaalinen maasturissa.
Itselläni on 15 CV-Hyper toisessa autossa ja vaikka se ei anna ihan samoja tehoja kuin CV-R niin sitä voin suositella. Se on helppo ja erittäin varma eikä anna paljoa toivomisen varaa; menoa ja meininkiä piisaa. CV-R:ssä ei muistaakseni sen kireyden takia ole takuuta, joten jotain saattaa kertoa luotettavuudesta. Jos nyt kuitenkin päädyt siihen, niin hankkinet sen rotary kaasarilla
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXALL4&P=7 Kyseisen saa myös vetarilla, mutta tarkista mitat. Moottorin pukin joudut hankkimaan joka tapauksessa ja mahdollisesti OS vauhtipyörän.