No arvuuttelu alkakoon iskareista... mukana tuli kyllä Asson iskarin korjaussarja.
Eihän tuo ole kokonaan kuulalaakeroitu, muutamassa paikassa on vielä liukulaakerit, mutta ne vaihtuu heti alkuun kun pitää laakereita muutenkin uusia.
Mistäs muualta noita osia löytyy kuin Garagelta, kun ei sivuilla ollut CVD vetarien osia (u-axle shaft), laitan postia sinne päin mutta olisi kiva tietää.
Tässä sportin pohjalevyssä on ne teippireijät vaikka on hiilikuitua.
Kertokaapa että mikä tarkoitus niillä spurrien keskiosilla on? Käytetäänkö niitä kun ei ole slipperiä?
Vielä tälläinen aloittelija kysymys, kun ei noita kuuladiffejä niin kauheasti ole tullut roplattua, että koska ne painelevyt kuuluu vaihtaa? Eli kuinka syvä ura siinä saa olla?
Sportin pohjalevy ei ole hiilikuitua vaan lasikuitua.
Hiilaripohjassa ei ole teippiuria... ellei ne ole siihen erikeen tehty.
Missä ihmeen kohtaa sulta löytyy liukulaakerit???
Sportti kun on täysin kuulalaakeroitu sekin.
Mikäli sulla on liukulaakerit jossain niin ehdottomasti haluun nähdä kuvaa
Spurrin keskiosia ei käytetä... Sportissa on siinä kohtaa pronssinen liukulaakeri... Prossa kuulalaakeri... Ainoa kohta mistä keksin kuulalaakereiden sporttimallissa uupuvan. Eikä silläkään merkitystä. Näin se on Pro takavedossakin pronssilaakerilla toiminut.
Setuppia on aikalailla mahdoton lähteä heittämään kun ei tiedä kyseisten iskareiden toiminnasta tässä autossa.
Mikäli espoossa ajelet niin tule kiskomaan hihasta mikäli kiinnostaa... Kerron autoon tipsit ja katotaan mitä öljyä noihin iskareihin pitäis tunkee.
Ps: kuvissa sulla näkyy takana cvd akselit...
Eli mitä sporttia tossa sitten on jos sulla on pohjalevy hiilikuitua ja cvd akselit ympäri autoa... iskarit ja vanttiruuvitkin on vaihdettu...
Onko diffejen ulostulotkin terästä?
Sportin ja Pro auton erot kun on:
-takavetarit
-iskarit
-diffejen ulostulot
-vanttiruuvit
-pohjalevy
-ylädekki
Pro autolta toi sun auto siis vaikuttaa
Edittiä: Joo... ohjauksessa liukulaakerit
Edit2: Hmmm... toi hiilaripohjan teippiura juttu pitää melkein tarkistaa... ovatko muuttaneet jossain vaiheessa... Itsellä kun ei vuoden vanhassa pro autossa teippiuria ole.