Äkkiäkös tuon kuvamäärän näpytteli läpi, ihan samanlaiselta menolta se näytti kuin "nykyäänkin", mutta yksi asia jäi ihmetyttämään, missä olivat kaikki mahtavat ilmalennot yms? Onko radat muuttuneet tässä välillä, kun nykytyylin mukaan tuntuu auto koskettavan rataa välillä hyppyreiden välissä kerätäkseen vauhtia seuraavaan lento-osuuteen.
Tälläisen pienen ajatusleikin olen joskus itseni kanssa käynyt (ei, tähän juttuun ei liity aamulääkkeet):
Kuinka pitkälle taaksepäin pitäisi mennä, jotta M8:ien tekniikka olisi niin paljon eroavaa nykyisestä, että esim. minkä tahansa valmistajan uusimmalla autolla olisi ns. ylivoimainen?
Renkaissa tuskin muutoksia on tullut. Painopiste on tippunut takuulla alas, mutta vaikuttaako sekään yksinään? Ehkä silikoniöljyjen tultua tuli suurin yksittäinen hyppäys? Vai onko uudet sammumattomat alavääntökoneet kuitenkin vanhan tekniikan tappaja?
Joku "alusta asti" mukana ollut voisi varmaan päästää minut epätietouden tuskasta, mitkä ovat suurimmat kierrosaikaan vaikuttavat erot esim. 10-vuoden takaiseen kalustoon, ja siitä eteenpäin vaikka suurimmat kehitysaskelet. tjps. Kettu kuittaa - Hountti kiittää.
- Hount