571
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 12.08.13 - klo: 15.06 »allright! Kiitos! Onko teillä kiire?
Ei ole kiirettä, kiire on sairautta
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
allright! Kiitos! Onko teillä kiire?
No niin minulla on vähän vastaava ongelma. Oma veikkaus on että escin sisäinen bec ei riitä.
Setuppi on:
Esc: HW Xerun 150a http://www.hobbywing.com/product_show.asp?id=238
Motti: HW XERUN-4274SD 1800kv http://www.hobbywing.com/product_show.asp?id=240
Servo: Graupner DES 806 BB http://www.graupner.de/en/products/01642515-4b83-448d-8515-ba6d5e0a3d9d/7952/product.aspx
Vastari: R3WP http://www.absima.com/en/products/controll-systems/receivers.html
Escin sisäinen bec antaa 5.75V ja 3A. Oireilu tapahtuu vain 5s akkusetupilla (3s 5000mc 50c ja 2s 5000mah 50c sama valmistaja molemmilla akuilla) 4s setupilla ei ole ongelmia.
Ongelma: Eli 5s kiinni, lämä pohjassa (kaasun EPA 70%) ja alan kääntelemään autoa, niin ensin vauhti hidastuu mateluksi ja hetken päästä stoppaa kokonaan. Pysähdyksissä jatkan servon rääkkiä, niin sekin hidastuu kunnes hyytyy kokonaan. Välillä voima palautuu kun odottaa hetken, mutta jossain tilanteissa ei ole auttanut muu kuin virran käyttö pois. Tasaisella ja kovalla alustalla en ole saanut autoa hyytymään edes 5s:llä, mutta soramontulla tämä tapahtuu aina.
Olisiko ulkoisen becin hommaaminen edessä?
Edit: lipo cutoffit on säädetty molemmille setupeille, joten niistä ei pitäisi johtua tuo hyytyminen.
Lainaus käyttäjältä: *HOKE* link=topicjajo77755.msg689947#msg689947 date=1375685502Siis mikä lopettaa toimintansa???
Ohjain sulla on kädessä, ei autossa.
Jep..."viisastelua"... siis lähetin on kädessä, vastaanotin autossa...(sait kostettua.." )..mutta ohjain kyykkää .
Oli se vika sitten kummassa vaan.
Mutta asiaan: - todennäköisesti tapahtuu juuri niin..että jarrutus kovasta nopeudesta rasittaa säädintä, se kytkeytyy hetkeksi pois, ( ei siis mekaanista jarrua ) ja ei anna virtaa vastaanottimeen.
Jokin foorumin käyttäjistä antoi jo vinkin yksityisviestillä..kiitos hänelle, en mainitse nimimerkkiä, kun ei " kuulemma " ole hyväksyttävää, kun kerran niin tein. ( kuulemma jokin saanut jopa bannia tälläisestä ?)
Lähettimen / vastaanottimen kantomatka ei ole lyhyt muuten, paitsi kovan jarrutuksen jälkeen.
Ei tuo kyllä mitään viisastelua ollut. Ohjain kun ei kyykkää tollasesta niin mitenkään.
Jos kantomatka tosiaan yhtäkkiä lyhenee jossain jarrutilanteessa niin vastaanotin siinä kyykkää eikä ohjain.
Ohjainta ei kiinnosta mitä autossa tapahtuu.
Näitä meni kahteen paikkaan muistaakseni
Niin meni.. Minulle tuli se 4S setupilla oleva
Jo toisella lennolla
No mutta hyvä jos selvisi. Eihän sitä tänne kannata kertoa.. Banneja jos on saanut kun kertoo YV:llä ongelmaan vastauksen niin riiiistus sentään.. Tätä en ihan heti kuitenkaan niele vaikka modet on välillä kummallisiaLainaus käyttäjältä: *HOKE* link=topicjajo77755.msg689947#msg689947 date=1375685502Siis mikä lopettaa toimintansa???
Ohjain sulla on kädessä, ei autossa.
Jep..."viisastelua"... siis lähetin on kädessä, vastaanotin autossa...(sait kostettua.." )..mutta ohjain kyykkää .
Oli se vika sitten kummassa vaan.
Mutta asiaan: - todennäköisesti tapahtuu juuri niin..että jarrutus kovasta nopeudesta rasittaa säädintä ja se kytkeytyy hetkeksi pois, ( ei siis mekaanista jarrua ) ja ei anna virtaa vastaanottimeen.
Jokin foorumin käyttäjistä antoi jo vinkin yksityisviestillä..kiitos hänelle, en mainitse nimimerkkiä, kun ei " kuulemma " ole hyväksyttävää, kun kerran niin tein. ( kuulemma jokin saanut jopa bannia tälläisestä ?)
Lähettimen / vastaanottimen kantomatka ei ole lyhyt muuten, paitsi kovan jarrutuksen jälkeen.
Tuskin siitä, että on antanut yv. vastauksen, on tullut bannia vastauksen antajalle. Mutta.... jos vastaanottaja julkaisee yv:n lähettäjän nimimerkin/nimen, niin siitä voipi antaakin. YV on yksityisviesti.... jota koskee ns. kirjesalaisuus....
Siis mikä lopettaa toimintansa???
Ohjain sulla on kädessä, ei autossa.
Ei ne vaikuta tohon mitenkään, koska eihän diffi sisältä hajonnu ?
Tarkotatko että pitäs tehä takaveto
Vähä ot mutta aattelin kokeilla miten toi dbx kulkee vortex sevenillä ja 4s lipolla..Ainaki difft tykkääDiffit kestää muuten, mutta etummaisen diffin lautaspyörä hajoaa ensin...kokemusta on...
onko DBX ihan toivotoon radalla?
1/10 crossi näkyy olevan. Ei mitään käsitystä kestosta / varaosista.
Jarno
Jep.. ei nää ikinä voi tarpeeksi kulkeeNälkä kasvaa syödessä....Onko kukaan hankkinut tätä uutta Mamba Monster XL 2 säädintä (8 S lipo) ? Ei taida Suomen liikkeistä vielä löytyä ?Ei ainakaan mun korviin ole kantautunut. Toisaalta jos miettii mitä E-Maxx, E-Revo, Savage kulkee 6S akuilla niin ei ehkä ihan heti tarvii päivittää 8S asti
Niinpä Traxxas X0-1:seen sen laittaisin..vakiona vain 6 S -säädin
Nälkä kasvaa syödessä....Onko kukaan hankkinut tätä uutta Mamba Monster XL 2 säädintä (8 S lipo) ? Ei taida Suomen liikkeistä vielä löytyä ?Ei ainakaan mun korviin ole kantautunut. Toisaalta jos miettii mitä E-Maxx, E-Revo, Savage kulkee 6S akuilla niin ei ehkä ihan heti tarvii päivittää 8S asti
entä tullit ja muut modelsport uk:sta.