Katso tuolta MKE:n linkistä millaisilla autoilla euroopassa ajetaan. Mm lyhyemmät iskarit, matalammat tuet, keskidiffin tilalla suora akseli. Mutta siellä ajetaankin pelkällä asfaltilla ja rata-autojen koreilla, mikä ei ainakaan allekirjoittaneen mielestä muistuta rallia sitten pätkääkään.
Itse ehdottaisinkin, jos täällä kotomaassa joskus jotain kisoja pidetään, että auton korilla tulisi olla esikuva oikeasta ralli- tai rallicrossmaailmasta, olkoon sitten historic, kuten tuo Jartsan Fiatti, tai nykypäivän WRC. Tai jotain siltä väliltä! Kuitenkin aito ralliauto. Ajoalustana esim. asfaltti / betoni + savi / sora, niin tilannerikas ja näyttävä laji saataisiin aikaan.
Tuo HongNorin setti on kyllä hinnoiteltu sanotaanko viisaasti, ellei jopa halvaksi. Onhan se sisällöltään kattava, vaikka kori valikoima ei tuekaan tätä lajia. Ja tuollaiset korit vaativatkin sitten jo mitä luultavammin noita matalampia iskarintukia... Kuitenkin, jos ei viitsi viilata ja vääntää, tuskin tuommoista settiä mistään halvemmalla saa!