Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - teemupatrik

Sivuja: [1]
1
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 19.01.14 - klo: 17.43 »
vetarit jo päivitinkin mippeihin ja seuraavaks varaan toi matalampi runko. käykö alkuperäset osat suoraan tohon matalapainopiste runkoon?

2
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 19.01.14 - klo: 15.05 »
osaisiko viisammat auttaa? Mitkä on slashin avain päivityksiä? Esim. hajoamis pisteet tai väljyys kohdat.

3
Kyosho / Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« : 02.01.14 - klo: 18.39 »
Täysin asiaa puhuu teme koska ei jotain pientä osaa kannata mennä ulkomailta ostaa vaan säästääkseen euron, pari. Ja jos/kun tavarat jää tullin haaviin joutuu maksaa ylimäärästä ja odottelee kauan että saavat paperit kuntoon.

4
Kyosho / Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« : 25.12.13 - klo: 13.50 »
Hep!
mitä öljyjä ja jousia suosittelisitte takaiskareihin?
ainakin ittellä perä uppoaa koko ajan. Pienikin hyppy niin tärähtää runko maahan.
etuiskareihin laitoin 80:stä öljyä ja vakio jouset, ja nyt ne on ihan ok. Takapäähän kaipaisin vinkkejä.
Kiitokset etukäteen jo hyville tuleville vinkeille!

5
Kyosho / Vs: kyosho inferno neo st race spec SÄHKÖ!!
« : 16.10.13 - klo: 21.14 »
avasin tänään keski diffin ja siellä oli pienen pieni tippa jotain litkua pohjalla... :sad:
tuplasin ratas määrän neljään, ja laitoin 10 000 öljyä sisään ja kävin kokeilee, huomattavasti parempi! :laugh:
ainoo vaan et nyt kun painaa 1/4 kaasua niin auto heittää voltin katolleen ja ½ kaasulla koko voltin! NICE!  :grin: :grin: :grin:

6
Kyosho / Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« : 15.10.13 - klo: 21.13 »
kiitokset vinkeistä!  :tongue:

7
Kyosho / Vs: kyosho inferno neo st race spec SÄHKÖ!!
« : 15.10.13 - klo: 21.04 »
tossa ois pari kuvaa tosta mun sähkö muunnoksesta.

8
Kyosho / Vs: kyosho inferno neo st race spec SÄHKÖ!!
« : 15.10.13 - klo: 20.50 »
yritän laitta jossain vaihees...

9
Kyosho / Vs: kyosho inferno neo st race spec SÄHKÖ!!
« : 13.10.13 - klo: 18.59 »
Osaisiko joku sanoa mikä öljy infernon keski diffissä on, ja mitä suosittelisitte? Ittellä ei ainakaan oikeen minkään laista vastusta tunnu olevan. kiitokset jo etukäteen!!!  :grin: :grin: :grin:

10
Kyosho / Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« : 13.10.13 - klo: 18.58 »
Osaisiko joku sanoa mikä öljy infernon keski diffissä on, ja mitä suosittelisitte? Ittellä ei ainakaan oikeen minkään laista vastusta tunnu olevan. kiitokset jo etukäteen!!!  :grin: :grin: :grin:

11
Kyosho / Vs: kyosho inferno neo st race spec SÄHKÖ!!
« : 12.10.13 - klo: 22.13 »
GPS:sän mukaan 59 km/h. Tosin pinioni on liian pieni tällä hetkellä täytyy vaihtaa ainakin 2 piikkiä isompi.

12
Kyosho / Vs: kyosho inferno neo st race spec SÄHKÖ!!
« : 26.09.13 - klo: 21.58 »
hyvinhän tuo tuntu kulkevan kun tänään oli neitsyt-ajo. meinaa vaan koko ajan keulia ympäri  :tongue:
samalla huomasin että tuossa ST:ssä taitaa olla avoin keski-diffi, koska etu renkaat pyörii kovempaa kun taka renkaat  :angry:

13
Kyosho / Vs: kyosho inferno neo st race spec SÄHKÖ!!
« : 17.09.13 - klo: 20.51 »
tiedän kyllä et se 11t on jossain, mutta.....

14
Kyosho / Vs: kyosho inferno neo st race spec SÄHKÖ!!
« : 17.09.13 - klo: 20.48 »
saiskohan ton moottorin lämpöä laskettua muulla kun pinionilla jos lämpenee, koska pienemmät pinionit on tiellä tuntemattomalla ja rahaa menny jo aika lailla sähkö-conversioon, joten lisä ostokset ei tässä kuussa kyllä kiinnostais yhtään. taisit vaan tilaan jonkun 11 tai 12 piikkisen. :P

15
Kyosho / Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« : 17.09.13 - klo: 20.35 »
kyl toi 5000 piisaa hienosti. heino "ranta" hiekka vaan vie akkua todella nopeasti
Mitä tarkoitat että "rantahiekka syö akkua nopeasti"?

Tässä valmistelut mitä kannattaa tehdä:

Kiristä jokainen ruuvi,erityisesti takaylätukivarsien pallonivel joka kiinnittyy autoon.

Laita akun johto reikiin(ei siis akun sisälle vaan siihen ulkopuolelle) jotain silikonia,tai vaikka sinitarraa ettei akun sisälle mene mikään pska.

Ajon jälkeen jäähdytä moottori jollain konstilla,esim.kevyesti paineilmalla..Huom.kevyellä paineella.

Ja  eikun kovaa ajoa,tämä autp on sellainen joka kestää,ei hätkähdä isommistakaan hypyistä mutta tietysti kaikki extreme temput käyttäjän omalla vastuulla  :police:

itse olen ainakin huomannut että mehmeällä hiekalla akku kuluu paljon nopeammin kun renkaat vaat pyörii tyhjää miltei koko ajan. :)

16
Kyosho / Vs: kyosho inferno neo st race spec SÄHKÖ!!
« : 16.09.13 - klo: 22.09 »
kokeillaan sit meniskö toi tryggy samalla 13 piikkisellä kun pienempien pinioitten olin paikka on tuntematon :P

17
Kyosho / Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« : 16.09.13 - klo: 22.06 »
kyl toi 5000 piisaa hienosti. heino "ranta" hiekka vaan vie akkua todella nopeasti

18
Kyosho / Vs: kyosho inferno neo st race spec SÄHKÖ!!
« : 16.09.13 - klo: 21.45 »
mikä pinioni scorpionissa on vakiona?

19
Kyosho / Vs: kyosho inferno neo st race spec SÄHKÖ!!
« : 16.09.13 - klo: 21.44 »
katotaan nyt mikä kori istuis parhaiten. täytyy ruveta kattelee netistä sit kun saa ton kulkemaan eka. :P

20
Kyosho / Vs: kyosho inferno neo st race spec SÄHKÖ!!
« : 15.09.13 - klo: 17.33 »
tosin voi olla et toi 40c ei piisaa mut jos ei niin tilataan 90c.
moottoriks tilasin ton: Castle Creations 1/8 Neu-Castle 2650kV Brushless Motor
ratastuksesta ei oo mitään hajua. voipi olla et joudun ostaa uusi pinioneita. tällä hetkellä löytyy tolle 5mm akselille 11, 13 ja 15 piikkiset.

21
Kyosho / Vs: kyosho inferno neo st race spec SÄHKÖ!!
« : 15.09.13 - klo: 17.30 »
tommosen akun tilasin: Gens ace 5000mAh 14.8V 40C 4S1P Hard Case Lipo Battery Pack B-40C-5000-4S1P-HardCase-14
moottori ei kestä kun 4s lipon.

22
Kyosho / kyosho inferno neo st race spec SÄHKÖ!!
« : 14.09.13 - klo: 20.02 »
Elikkä castlelta odottelen vielä mamba monster 2 esc:iä. sitten olis toi muutettuna sähköseksi. saa nähä miten kulkee kun kokoo ja painoo on.

23
Kyosho / Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« : 10.07.13 - klo: 19.41 »
hep!
paljonko teillä on kaasarin pääneula se ylhäällä oleva auki?
itte jos yritän laittaa neulaa vähänkin kiinnipäin lähemmäksi ohjekirjan arvoja, palaa aina tulppa.
jotta tulppa ei menisi joudun pitämään kaasaria todella rikkaalla. muilla samoja ongelmia?

Sivuja: [1]