Tai sähkömoottorihan ei oikeastaan vedestä välitä (ainakaan harjallinen)
Taitaa harjaton kestää vielä vähän paremmin vettä ja likaa, useimmat kun on aika tiiviitä rakenteeltaan.
talvella kuvittelis suurimman ongelman olevan tuon lumen pakkautuminen autoo ja painon nousun sen takia.
No kyllä harjallinen vettä kestää, kun niitä sisäänajetaankin vesilasissa ja niin olen itsekin monesti tehnyt.
Hiilikoneeseen kyllä pääsee hiekka/muu sonta helposti sisään, jos ei ole suojattu.
Harjattomassa kun vain tiivistää johtojen läpiviennin ja laakerin niin kestää lumen ihan hyvin. Joissain harjattomissa on kyllä sit noita aukkojakin eli ne pitää suojata.
Ilmapalloja olen käyttänyt noparin, vastarin ja koneenkin päällä. Myös Lipo akuista ainakin tasausliittimen olen myös suojannut elmukelmulla.
Servot kestää ihan lakkaamalla saumakohdat + O-rengas varteen ja jos vielä suojattu servo niin sitä paremmin. Itse olen lakannut kaikki servoni riippumatta missä ajan.