Kirjoittaja Aihe: Team Losi LST  (Luettu 149194 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #330 : 05.08.05 - klo: 23.21 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Luulisin, että kampiakselin ja kiertokangen alapään suunnalta voisi vika löytyä,
alkupään koneissa oli joillakin ongelmia yhden ylinmääräisen prikan kanssa.
Ainakin tarvittavat osat vaihtamalla siitä varmasti
tulee hyvä kone.

Mites alustan säätöjen kanssa? Onko kukaan käynyt Ulvilassa ajamassa,
ja mitkä säädöt olisi sinne hyvät? Tilasin äsken Kauko-idästä lisää jousia,
nyt alkaisi olla kattava säätösetti. Öljyt löytyy iskareihin 30-40-45-50-55-60-70-80
ja diffeihin 30K-50K-60K-100K-300K. Jousia 4,5 - 5 - 6 - 7 - 8 lb.
Välityksiä kolmea vaihtoehtoa, kaksi kallistuksenvakaajasarjaa.

Progressiiviset jouset ainakin puuttuu :wink:
Ei kai kellään oo noin paljo osia, että olis edes millä säätää, mulla on
varmaan sun jälkeen eniten viri/säätö osia LST:hen :shock:

Mun mielestä toimi kohtuu hyvin vakionakin kun on väljä rata paitsi
kääntyvyytä kaipasin vähä lisää ja seki pitäs korjaantua noilla 40-sarjan
Bowtie kumeilla ja sit oon vaihtanu mustat (6lb???) jouset nyt laitoin
50 000 öljyt diffeihin (Drake käyttää 60 000) ja vakaajatkin tossa
odottelee asennusta...

Jos niitä kisoja ei ennen lumentuloo kerkee pitää niin käyn joka tapauksessa
loppukuusta sielä testaamassa, jonka jälkeen saatan olla hiukan viisaampi.
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #331 : 06.08.05 - klo: 01.23 »
Progressiivisia jousia en ole hommannut, kun minusta jousitus on näilläkin osilla tarpeeksi progressiivinen. Kelkkapuolelta tiedän, että liika progressiivisuus on pahasta. Nyt minulla on iskarit ylhäältä sisimmissä reijissä ja alatukivarsissa ulommaisissa. Näin saan ainakin minä riittävästi progressiivisuutta.

Kääntyvyyttä saat lisää kun laitat ne ohuemmat kallistuksen vakaajat pakoilleen ja taakse hieman jäykemmät diffi-öljyt. Ne matala profiili-renkaat ei sinänsä paljoa kääntyvyyttä paranna, mutta vakautta mutkissa huomattavasti, ja muutenkin ohjaus muuttuu tarkemmaksi, kun renkaan kylki ei notku niin paljoa.

Huomenna olisi tarkoitus lähteä taas hieromaan säätöjä radalle muutamaksi tunniksi.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #332 : 06.08.05 - klo: 14.25 »
Nyt oon ajanu noin 2H. Ihan kivasti se liikku hiekkamontuilla kävin ajelees hyviä hyppyjä kyllä tekee.
Vanha moottori on kiinni tuntuu toimivan. Ainut on se että kun ajaa kaasu pohjassa, kun päästää kaasun niin kierrokset jää hetkeksi aika lujalle.
Sitten kun ajaa hiljaa ja laittaa kaasua niin räpättää aluksi hetken ja sitten ampaasee.

Nyt lähti kytkin kello irti kun ruuvi oli ollu liian löysällä. Sen seurauksena kytkin palat lensi sinnen tänne ja hajos. Elis jos joltain löytyy kytkinpalat ja jouset niin laittakka privaa. Vakio spurrit voisin kans ostaa. En laita ainakaan vielä parempia.
Laita rs tuning mulle privaa noista diffin koteloista.

Ajo kumminkin jatkuu kyoshon kytkimellä mutta on aika huono.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #333 : 06.08.05 - klo: 14.29 »
Ei ollu sabella 50 000 jäykempää ja mulla on yks ylimääränen diffi
johon ajattelin jäykempää yljyä hommata jossain välissä...
Ehkä kisoissa jos joku tarjoais diffillisen 100 000sta.

Eikö se muutu jäykemmäks laihemmallakin öljyllä jos täyttää täyteenasti?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #334 : 06.08.05 - klo: 18.31 »
Auto kulki radalla melko mukavasti, eteen voisi olla sopiva jousijäykkyys 7 lbs, kokeilen kunhan ehdin. Vähän meni repaleiseksi ajot tänään, kaksi titaanista vanttiruuvia meni poikki, toinen vasen etupyörä ja toinen oikea takapyörä. Ne ohjausvarret... Pitäs etsia uudet niiden tilalle. Onneksi pakissa oli yksi vakio mukana, sai jatkaa ajoa siihen asti, kunnes toinen meni  :evil:
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #335 : 06.08.05 - klo: 21.09 »
Olisko hyvä tulppa OS F5 byron 16% menovedelle että pysyis noi lämmöt vielä kuris. Pitääs tilata sabesta muutamat spurrit ja tulpat varalle.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #336 : 06.08.05 - klo: 21.29 »
Tulpasta ja fuilista en tiedä, itse kun ajan eri fuililla. Sabessa luulisi tietävän. Onhan sinulla jo se spurrien sisäpuolinen suoja siihen suojakoppaan? Jos ei, niin hanki nopeasti.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #337 : 06.08.05 - klo: 23.03 »
Ei oo sitä. Saisko sabesta sitä. Pieniä kiviä oli jo hampais lujasti kiinni. Oli mukava yllätys toi kun tuo vanha kone tomii ongelmitta.  :lol:
No nyt on varalle uus moottori.

Mika R

  • Vieras
Team Losi LST
« Vastaus #338 : 06.08.05 - klo: 23.49 »
Lainaus käyttäjältä: "hanzu12"
Olisko hyvä tulppa OS F5 byron 16% menovedelle että pysyis noi lämmöt vielä kuris. Pitääs tilata sabesta muutamat spurrit ja tulpat varalle.


eikös F tulppa ole nelareille, mutta A5 vois olla sopiva (F5 kuulostaa erikoiselta)

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #339 : 07.08.05 - klo: 10.48 »
Lainaus käyttäjältä: "hanzu12"
Ei oo sitä. Saisko sabesta sitä. Pieniä kiviä oli jo hampais lujasti kiinni. Oli mukava yllätys toi kun tuo vanha kone tomii ongelmitta.  :lol:
No nyt on varalle uus moottori.


Ainakin kunn minä siellä kävin, niin siellä oli. Jos ei Sabessa ole, niin täältä saat nopeasti ja halvalla: http://www.killerhobbies.com/Browse_Item_Details.asp/Item_ID/61/
categ_id/11/parent_ids/0,18,11/Name/Secondary_Gear_Cover_-
_Team_Losi_LST_-_LOSB3191

edit: muokkasin, koska levitti sivua...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #340 : 07.08.05 - klo: 11.23 »
niin ja multahan sais edullisesti niitä titaaninitrattuja rattaita...
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Scrap

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #341 : 07.08.05 - klo: 13.06 »
Kuinka pitkä isku noissa LST:n iskareissa on?

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #342 : 07.08.05 - klo: 22.27 »
Tänään tuli taas ajeltua noin 5-tankkia. Huonoja hyppyjä mutta hyviä kaatoja :lol:. Ei tunnu aivan olevan toi vanha moottri iskus lämmöt menee hetkes 135 vaikka on kuinka rikkaalla ja tulppan lämpö arvo: 3. Nyt kun tarkemmin tutki tota konetta niin sylinteri on aika naarmuilla ja kulunu. Entinen omistaja on  varmaan tehny huonon sisäänajon ja ajellu huonoilla säädöillä.
Pitää ajaa toi uus kone sisään kun on tota sidewinder löpöä vielä just 4-5 tankillista. Sabesta tulee toivottavsato kohta parempi suoja rattaille ja byron 16 löpöä.

Onko muuten nois vakiona valot. Kun mulla on tossa edes 4kpl ledeja ja takan punaiset ledit jotka syttyy kirkkaasti kun painaa jarrua.
 
Entä toi jarru, kuuluuko muilla sellainen pieni "kolahdus" kun vetää jarrun pohjaan.

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #343 : 07.08.05 - klo: 22.35 »
Lainaus käyttäjältä: "hanzu12"

Onko muuten nois vakiona valot. Kun mulla on tossa edes 4kpl ledeja ja takan punaiset ledit jotka syttyy kirkkaasti kun painaa jarrua.


Ei tossa käsittääkseni vakiona niitä ole. Burtsi ne siihen oli sitten kai viritellyt.
:)

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #344 : 07.08.05 - klo: 22.49 »
Oli aika hyvin laitettu. Takavalot lensi kun veti muutamat kärrynpyörät. Tilanne on videolla kun tietäis minne laittaa se.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #345 : 07.08.05 - klo: 22.55 »
Lainaus käyttäjältä: "hanzu12"
Oli aika hyvin laitettu. Takavalot lensi kun veti muutamat kärrynpyörät. Tilanne on videolla kun tietäis minne laittaa se.

Joo ja siitä vakio korista repee perä irti muutaman keulimisen ja perä
edellä laskeutumisen jälkeen, tuli nähtyä kuinka yks tyyppi hajotti
uuden näkösen korin roskis kuntoon ulvilan kisoissa puolessa päivässä :shock:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #346 : 08.08.05 - klo: 15.23 »
Minä leikkasin omasta koristani koko takapään pois, se kun repesi radalla heti. Pitäisi varmaan ulvilan kisoja varten hommata ehjä kori. Onko joku korityyppi osoitautunut toimivaksi ja kestäväksi?
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #347 : 08.08.05 - klo: 15.43 »
Auttaisko jos laittais sinne jotku 3-5cm halkaisialtaan olevat renkaat niin ei se hiekka pöllyääsi puskurista sinne.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #348 : 08.08.05 - klo: 17.45 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Onko joku korityyppi osoitautunut toimivaksi ja kestäväksi?

Mulla on Prolinen Croud pleaser 2.0 joka on pyörempi ja paljo paksumpi
ku vakio ja ihan hyvän näkönenki, seki on saanu jo aika paljo iskuja,
mutta ei oo ku pienet halkeemat (n.1-1.5cm) taka koritolppien vieressä
ja "hehkutus/tankkaus" reiän etureunasta vähä halki. kaikki tuli ulvilassa
ja pitää huomioida että en paljo sääliny autoo sielä ja ajokokemusta oli
4 päivää alla :wink:
Lainaus käyttäjältä: "hanzu12"
Auttaisko jos laittais sinne jotku 3-5cm halkaisialtaan olevat renkaat niin ei se hiekka pöllyääsi puskurista sinne.

Niin mihkä sinne???
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #349 : 08.08.05 - klo: 17.58 »
Kyllä nämä renkaat vois olla hyvät trial ajoon jos leikkais noi pienet nappulat pois. Eli joka toinen.  http://www.hobbypeople.net/gallery/629913.asp

Pitää vähä soveltta noita keulimisen esto renkaita taakse.


Jos jollain on ylinmääräisen moottoriin se roton takalevy ja one way laakeri niin pistä privaa.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #350 : 08.08.05 - klo: 18.06 »
Lainaus käyttäjältä: "hanzu12"
Jos jollain on ylinmääräisen moottoriin se roton takalevy ja one way laakeri niin pistä privaa.

Mikset ruuvaa siitä vanhasta!??? :shock:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #351 : 08.08.05 - klo: 19.07 »
Siinä on ollu naru ja sen takalevy oli rikki. Uudessa moottorissa oli naru laitoin sen siihen vanhaan moottoriin. Mutta pitää ajaa toi uus kone sisään kun toi vanha ei lämpimänä meinaa enää käydä ja tyhjäkäynti heittelee sekä lämmöt nousee hetkes 135C. Varmaan harva. Pitää ostaa siihen uusi sylinteri/mäntä. Lämpimänä puristukset vastaa 12 kokoluokan konetta.

Eli uutta moottoria sisään ajamaan.

Onkos muut leikannu korista tuulilasia irti?

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #352 : 08.08.05 - klo: 19.53 »
Jos sinulla olla naru, niin kait siinä on yksisuuntalaakeri... Takalevy minulta löytyy ylinmääräisenä...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #353 : 08.08.05 - klo: 20.00 »
Mitkäs 40-sarjalaiset olis parhaimmat triali tai seka-ajo renkaat?
Ei malttaisi ratakäyttöön noita velocity 6 kromivanteita laittaa,
kun kerran on jo ne umpimalliset kisavanteet liimattuna jo ja
kromit kuluu niin äkkiä radalla.

Ps. kun saan jotku 40-sarjan maastokumit vielä niin voin myydä alkuperäset.
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #354 : 08.08.05 - klo: 21.29 »
Ei 40 srj renkaita löydy kovin hyviä trial ajoon. Syynä on liian jäykkä ja joustamaton renkaan reuna. Trial vaatii pehmeän ja joustavan renkaan, joka "kietoutuu" kivien yms. ympärille. Seka-ajoon varmaan siiihen paremminkin löytyy renkaita, esim. Big-Joe tms.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Team Losi LST
« Vastaus #355 : 08.08.05 - klo: 21.37 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Ei 40 srj renkaita löydy kovin hyviä trial ajoon. Syynä on liian jäykkä ja joustamaton renkaan reuna. Trial vaatii pehmeän ja joustavan renkaan, joka "kietoutuu" kivien yms. ympärille. Seka-ajoon varmaan siiihen paremminkin löytyy renkaita, esim. Big-Joe tms.


Löytyy ProLineltä muuten yksi suosittu rengas trialiin, nimittäin MOAB. http://www.pro-lineracing.com/proline/tires/1117/1117.html


Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #356 : 08.08.05 - klo: 21.40 »
Jep, big joe mallia olin ajatellu, mut toi Moabi näyttäis aika hyvältä kans...
Onko faktaa että jotku käyttää trialissa? Onko linkkejä johki sivuille?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Team Losi LST
« Vastaus #357 : 08.08.05 - klo: 21.58 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Jep, big joe mallia olin ajatellu, mut toi Moabi näyttäis aika hyvältä kans...
Onko faktaa että jotku käyttää trialissa? Onko linkkejä johki sivuille?


No jos "jenkkivideoita" olet katsonut niin eipä siellä pahemmin näy kuin kolmea rengastyyppiä, Imex "Swamppeja" (Ja HPI:n vastaavaa), Imex K-Rock ja Proline Moab.
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #358 : 09.08.05 - klo: 21.54 »
Nyt on hyvät säädöt löytyneet. Testautin säädöt M8-kuskilla, ajaa siis crossarilla kisaa. Auto kulki radalla kuulemma hyvin, kääntyi paremmin kuin Hyper 7 :D Kierrosajassa ei kuulemma kovin suurta eroa ole ja hypyissä ei tarvitse säästellä.

Säädöt on tässä:
Renkaat: Pro-Line BowTie Maxx
Camber: E -3 ast T -0,0 ast.
Caster: Vakio
Aurauskulmat: E 2 mm. T 4 mm.
Iskunvaimentajat: Vaimennuslevyt vakiot
Öljy: E WT45, T WT55
Diffi: E WT60 000 T WT300 000
Kallistuksenvakaajat: ohuemmat
Jouset: 8,2 lb
Etujousien alle ei säätölevyjä, takajousien alle 3-4mm

Näillä säädöillä saa pommittaa suuriinkin hyppyreihin huoletta, taipuu mutkaan erittäin hyvin, muttei ole yliohjaava. Auto ei nyöki eikä rullaa mutkissa, suoralla tarpeeksi vakaa. takadiffin öljyn jäykkyys, tuo WT300k toimii radalla hienosti, antoi sen viimeisen silauksen kääntyvyyteen...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Mika R

  • Vieras
Team Losi LST
« Vastaus #359 : 09.08.05 - klo: 21.59 »
videoista puheenollen katokaas toi video tosta linkin takaa tosta kyozho inferno topicista  etenkin loppu  8)
liittyen siihen mitä aikasemmin puhuttiin tehoista monsu vs. krossi