Voe petskele, nyt sain perän kasaan savagesta, juu tehopillii kii kunnon 25:ta lientä koneeseen, johan rupes liikahtamaan vähänkin kun on kuoppaa tai töyssyä nurmikolla ni nokka on välittömästi pystyssä, samoin vaihde rupes toimimaan kunnolla. Aluks oli semmonen onkelma tolla uudella aineella että yläkierroksilla hyyty, no aukasin vähän neulaa ni sit rupes toimiin... eli siis saannu tarpeeks lientä yläkierroksilla.
Juu no moottorin kiinnityksistä sen violetin alumiini levyn siis, yks ruuvi poikki ja muut oli päässy löysälle joten se löysty koko levy sen verran että hammastkosketus muuttu, ja nyt on sitten isompi pääratas tiensä päässä, mietin että vaihtaisko sen vähän isommaks? ootteko koittanu, meneekö kiihtyvyys liian suureksi, eli pysyykö nokka enään maassa täyskiihdytyksessä, vai ?
tarvinee tilata normi ratas, ja kytkimeen laakerit samalla kun on auki. Ja pistäiskö kytkin palat, hinnasta riippuen tuli vähän lommoa kun irrotin kytkinkelloa, piru oli kovassa ku pistin liimaa sinne :D