Ei ehkä kaikista paras paikka kysyä, mutta kuitenkin..
Ajelin aikaisemmin sharkillani missä on DY 4800Kv ja pulso, kun pysähdyin ja yritin lähteä liikkeelle niin auto vain nyki hieman, otin akun heti irti, kokeilin niin nopari oli kuuma. Ajattelin että joku ylikuumenemis suoja oli pistänyt pelin poikki, mutta äsken kun laitoin virrat päälle niin nopari päästi savut..
Olen kuitenkin ajellut kyseisellä kokoonpanolla jo jonkun verran ja maa oli liukas joten auto suti, mutta ajelin rauhallisesti..eikö koneen ja noparin pitäisi käydä kuumana ennemmin hyvällä pidolla(ja ottaa enemmän virtaa, siis koneen), vaikka tuskin keli tuohon vaikutti..(ja paperilla noparin pitäisi helposti sietää tuo kone..)
Kastumaankaan nopari ei päässyt..
Eli onko kellään mielipidettä mistä tuo johtui?
Edit: mulla oli myös 3s lipo..