121
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede
« : 26.01.09 - klo: 19.05 »eipä tuo uusilla kiteilläkään toiminut sen kummemmin
Eihän vain siten antennin johto ole katkennut?
Ja onhan se "tuubissa" eikä kerällä auton sisällä?
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
eipä tuo uusilla kiteilläkään toiminut sen kummemmin
^^ niinpä tietenkin jos pitää paikkaansa
jospa hinnassa näkyy tuo vesitiivistys :mrgreen:
Vielä kun ne saisi noihin kovat kuoret niin kelpaisi mullekkin
Mutta eihän toi kyllä mitenkään kauhean kovaa kulje mitä noista promo videoista katoin...!Niin ja tuo kulkupuoli johtuu enneminkin siitä että siinä on kaksi vaihdetta....
onko mahdollista että tuo kide toimiikin osittain noin?No joo, mitenkä sen ottaa, toimii ja toimii kunnes radiot ei kanna mihinkään.......
jostain lukaisin että kide joko toimii tai ei.
ja siitä johtuisi tuo vajaa kantama.
ei se futaban vastarillakaan hirveän paljon kauemmaksi kantanut ajelu, joten kosteutta ei varmaan ole tuo omakaan vastaanotin saanut. nyt taidan ymmärtää miksi puhutaan täällä, että ne traxxaksen sähköt ei oo raposet...
liekkö traxxaksen oma vastaanotin sitten minkälainen laadultaan verrattuna futaban vastaavaan?
mää sittenkin hankin sähköauton tietääkö kukaan kumpion parempi traxx e-maxx vai traxx e-revoKo autot on lähentyneet tekniikkansa osalta toisiaan (sama vaihteisto, rengaskoko ja muutkin voimansiirron yhtäläisyydet), esim maavara on kummassakin sama 4 tuumaa!
Eikö se riitä että koneelle määrätään kv-luku jota ei saa ylittää?
Noista revon rungon säädöistä vielä, eli eikö muka muuta tarvi säätää että saa kaikki tehot irti esim. aurauskulmaa ja mitä niitä ny oli?
Ja millä rockereilla ton saa kaikista matalimmaks?
Revo on sen verran kevyt ja ketterä ettei siihen tarvitse työntää isolohkoa että kulkisi kunnolla.Mutta ei se myöskään kulje tuolla iso/pikkulohkolla mihinkään.
CASTLE CREATIONS MOTORS are now ROAR LEGAL!!!
Ei se väärin oo, jos pitää paikkaansa. Tarkoittaako tää sitä, että Suomessakin tulee laillisiksi jollain aikataululla?
Onko kenelläkään kokemuksia siitä lisävarustekeskidiffistä?Keskidiffi nimenomaan parantaa käntyvyyttä, sekä keuliminen yleensä loppuu....
Ainakin eLoggerin mukaan Velineon 3500kv kone kiertää liki 50000 rpm 3S akulla. En sitten tiedä kuinka tarkka tuo kv-arvo on, mutta epäilisin sen olevan jonkinlainen likiarvo.
Höh, eihän siihen mitään laskuria tarvita jos yksinkertainen kertolasku luonnistuu (Joko päässä tai laskimella).
3s LiPo on 11.1v (3,7x3)ja motti kiertää 3500 kierrosta per voltti (kv), se on yhteensä 38850 kierrosta minuutissa.....
Enpä paljon luottaisi tuollaiseen laskuriin joka antaa tuolle yhdistelmälle liki 50000 kierrosta minuutissa. ;)
Lipo latautuu siihen 4,2v per kenno eli 4,2*3=12,6 jolloin saadaan 44100 kierrosta minuutissa eiks ni ;)
Ainakin eLoggerin mukaan Velineon 3500kv kone kiertää liki 50000 rpm 3S akulla. En sitten tiedä kuinka tarkka tuo kv-arvo on, mutta epäilisin sen olevan jonkinlainen likiarvo.
Hei!Ei sitä slipperykytkimen kireyden mutteria pitäisi tarvita irroittaa....
miten toi spurri ratas otetaan helpoiten pois?
Otin sen ruuvin siitä päästä irti, niin luulin että se tulee niin vaan pois sieltä, mutta ei.
Mitä muuta pitää irrottaa, että sen saa pois sieltä?
Ei nyt muistu mieleen kuinka osina tuo Revo Platinum Edition tulee, mutta ainakin siitä on karsittu sitä turhaa roinaa pois.
edit: oho, TQ-radiossa 2.4Ghz sisuskalut
-vanhat iskarit vuotivat jatkuvasti vaikka tiivisteitä uusinkin.(rahisee hienosti,ihan naarmuilla nuo terästikut,nyt on sentään TIN shaftit eli ehkä ei enään vuoda)
Lämpöjen mittaus tuntuu olevan arpapeliä, -vähän kun mittaa eri kohdasta niin voi mittari näyttää 25-90 astetta. -tulpan päältä.(duratraxin sininen pikkumittari)
-lohkosta ei oikein mahdu mittaamaan.
-Ja jos jollakin on 3.3 motista kokemusta niin miten tehokas se on? -tuntui olevan hiemn hitaampi kuin pede mamban 5700 paketilla(2s lipoilla) -ainakin lähdössä.
4,5 napsi kardaaneja ja vetareita kun karkkeja.Tuohonkin ongelmaan on ollut ratkaisu jo pitkään, hankkimalla uudemman T/E-Maxxin kardaanit ja vetarit (Ovat liki samat mitkä Revoon tuli aikoinaan vakioksi).
Itse katselin Lehnerin XL Basic sarjan koneita, jotain 3000 - 3500 kv arvolle olevia. Akkujen kuormitus ei pitäisi ylittyä, mutta pitäisi pukata tehoa sen mitä vakiollakin.Katsoppas vielä Lehnerin Basic XXL koon (600 sarjalaisia) moottoreita... ;)
-Siksi tilasin tämän http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=24888&grpid=3606 -näytti fiksulta filtteriltä.