Kirjoittaja Aihe: M-8 SM osakilpailu 2. Imatra tulokset ja jälkipelit  (Luettu 9872 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa SaiKart

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi
Tulokset Imatra 11.6.
A-Finaali: sija/nimi/seura/kierrokset/aika
   1. QUAGRAINE JOSEPH, VAU, 69k, 45.05,37    
   2. SARTESUO JUHA, LahdenUA, 66k, 45.04,26        
   3. SALONEN TOMI, TUA,  65k, 45.38,60        
   4. HELENIUS ARTTU, SalonUA, 63k, 45.08,53          
   5. MUOLA MIKKO, VAU, 61k, 45.16,36          
   6. BJÖRKMAN TOMI, TUA, 60k, 45.33,77          
   7. MYLLÄRI PETRI, SalonUA, 54k, 39.51,59          
   8. MERTSOLA AKI, TUA, 54k, 45,34.82          
   9. VIHMO JUKKA, PosUA, 34k, 45.19,32          
   10. PUSA ANTTI, SaiKart, 27, 24.16,35
           
  11. RANTANEN RAMI, V-SUA            
  12. SILTANEN JARNO, JyvSRK        
  13. ANDERSSON NIKO, TUA    
  14. KARVANEN TEEMU, SaiKart          
  15. KALLIO MARKUS, V-SUA            
  16. HONKASALO MARTTI, Hankiralli    
  17. LINTULA TUOMAS, VAU            
  18. FRIBERG MARKO, VAU        
  19. KONKA JANI, VAU                  
  20. HELLSTRÖM JERRY, LahdenUA      
  21. YLI VESA, OUA              
  22. VIRTANEN NIKO, TUA          
  23. ROUSKU JUHA, VAU    
  24. ISOTALO MIIKA, V-SUA            
  25. LEHTOJÄRVI JETHRO, TUA            
  26. AIROLA TOPIAS, TamUA            
  27. ALANKO JANI, HeiUA            
  28. LINDQVIST JANI, TUA                  
  29. KETTUNEN MIKA, OUA              
  30. HONKANEN MARKKU, VAU            
  31. SAARI TOMMI, TamUA                
  32. HEINONEN ARI, VAU  
  33. TORKKOLA JUSSI, VAU                  
  34. NYMAN HARRI, LMM RC              
  35. AINASJÄRVI PETRI, SaiKart              
  36. RIIMI ANSSI, TUA                  
  37. KALLIO JESSE, SaiKart    
  38. LECKLIN AARO, KotkanUA              
  39. ARTELL TOM, Team Meliane          
  40. LISKI VILLE, TUA                
  41. KYYRÖ KALLE, VAU                  
  42. AAPRO ANTTI              
  43. EKLUND JARI, VAU                  
  44. PUNTALA VILLE, Team Meliane            
  45. KOSKIMIES KAI, KotkanUA            
  46. HUTTUNEN JARI, ÄkiUA              
  47. KORVENMAA MATTI, MikUA    

Junnut Imatra 11.6.
1. HELENIUS ARTTU, SalonUA
2. MUOLA MIKKO, VAU
3. PUSA ANTTI, SaiKart
4. RANTANEN RAMI, V-SUA
5. HONKASALO MARTTI, Hankiralli ry
6. LINTULA TUOMAS, VAU
7. VIRTANEN NIKO, TUA
8. ROUSKU JUHA, VAU
9. ISOTALO MIIKA, V-SUA
10. LEHTOJÄRVI JETHRO, TUA
11. ALANKO JANI, HeiUA
12. KETTUNEN MIKA, OUA
13. HONKANEN MARKKU, VAU
14. HEINONEN ARI, VAU
15. AINASJÄRVI PETRI, SaiKart
16. RIIMI ANSSI, TUA
17. KALLIO JESSE, SaiKart
18. LECKLIN AARO, KotkanUA
19. ARTELL TOM, Team Meliane
20. LISKI VILLE , TUA
21. AAPRO ANTTI
22. EKLUND JARI, VAU
23. PUNTALA VILLE, Team Meliane
24. HUTTUNEN JARI, ÄkiUA

Poissa anttip1

  • Jäsen
    • Profiili
M-8 SM osakilpailu 2. Imatra tulokset ja jälkipelit
« Vastaus #1 : 12.06.05 - klo: 07.44 »
kisat menivät omalta kohdaltani hyvin,finaalin konerikosta/radio häiriöistä huolimatta :?
Kiitokset kilpakumppaneille ja järjestäjille
Ulvilassa tavataan !!
Sponsori :)

Mika R

  • Vieras
M-8 SM osakilpailu 2. Imatra tulokset ja jälkipelit
« Vastaus #2 : 12.06.05 - klo: 10.25 »
Onnittelut paitsi tietty Joselle, niin Juhalle hyvänä kakkosena ja erityisesti Muolan Mikolle loistavasta suorituksesta! Ja lisäksi koko A-finaalin porukalle.

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
M-8 SM osakilpailu 2. Imatra tulokset ja jälkipelit
« Vastaus #3 : 12.06.05 - klo: 11.23 »
Hyvin oli kisat järjestetty! Mukava oli ajaa ja ratakin oli ihan mukavan "helppo" oppia!!

Harjoittelu meni vähän puilleen cnc-ohjauspalan haljettua  :shock:
No ei siinä mitään valettua kehiin.

Alkuerät ei oikein sujunut kun kone stumppaili(polttoaineletkussa reikä)

Mutte ei se mitään!

Hauskaa oli ja se on pääasia.

Jos nyt laittais vähän plussia ja miinuksia.

+Hyvin pysyi kisat aikataulussa
+Hyvä rata
+Toimiva kuulutus!

-Joidenkin nostajien toiminta.


Onnea sitten vielä Joselle ja muille kärkikuskeille! :)

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
M-8 SM osakilpailu 2. Imatra tulokset ja jälkipelit
« Vastaus #4 : 12.06.05 - klo: 11.42 »
Hauskaa oli niinkuin aina!

Ensimmäsen alkueräkierroksen jälkeen näytti vielä erittäin hyvältä, olin 10. Sitten alkoi alamäki teknisten murheiden muodossa... :evil:

Tokassa alkuerässä, tippui toisen takaiskarin alaruuvi (olin laittanu 3mm liian lyhyen :( ). Ihmettelin että miten se voi olla noin vaikea ajaa. Ei menny kunnolla suoraan ja hypyt aina ihan käsittämättömässä asennossa. Tulos oli odotettu. Kovin odotuksin kolmanteen alkuerään ja tällä kertaa rupes sitten moottori kenkkuilemaan, sammui kun torvi törähti. Auto sattui sitten mekaanikon sylissä ottamaan ponderilinjasta starttiajan ja rangaistukseksi nypättiin yksi kierros pois (tjms.). Lopputulos vielä surkeampi...

1/4B Finaalissa näytti onni olevan puolellani kun kaksi edessä ajavaa autoa epäonnekseen keskeytti ja nousu semiin oli jo lähes varma, mutta taas tuli todistettua että mikään ei ole niin varma kuin epävarma. Tulppa korkkas kun minuutti oli jäljellä ja jäi viimeinen kierros ajamatta loppuun. Tipuin siitä sitten neljänneksi. Onneksi nousupaikka meni oman seuran kuskille ;)

En ole muuten ennen nähny että olis vaihdettu finaalissa ohjauservosta sulakeratas, hommaan meni noin 6min :shock: ja kuski ei ollu edes finaalin viimeinen. Toinen hämmästys oli kun näin yhden finalistin katkaiseen jäähdytyskannen irtipoikki ihan juuresta...   kaikkea sattuu ja näköjään ihan kaikkea voi mennä rikki.

+/-

+++PALKINTOPOKAALIT
+ Reiska rokkas
+ Kelit
+ Janin grilli
+ 1. Alkuerätulos
+ 2kpl paineilmakompressoria

- Tulpan kärähtäminen :cry:
- Niskan kärähtäminen
- Makkaran kärähtäminen

Kiitokset kisajärjestäjälle homma toimi ponderihässäkästä huolimatta. Palkintopokaaleissa muut järjestäjät voisivat ottaa mallia, ajetaahan sitä sentään SM kisaa... Kiitos Imatra, ens vuonna uudestaan... :P
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |


Poissa AkiM

  • Veteraani
    • Profiili
M-8 SM osakilpailu 2. Imatra tulokset ja jälkipelit
« Vastaus #7 : 12.06.05 - klo: 17.59 »
Lainaus käyttäjältä: "HVoltage"

En ole muuten ennen nähny että olis vaihdettu finaalissa ohjauservosta sulakeratas, hommaan meni noin 6min :shock: ja kuski ei ollu edes finaalin viimeinen.


Jep. Meinasin jo jättää leikin kesken mutta koska aikaa oli runsaasti jäljellä ja tuntui että aikaa "treenaamiseen" löytyy ainoastaan kisoissa, niin vaihdoimme rattaan. Tässä kohtaa oli hyvä että ohjaus-servo on mallia "pystyasento" ja kiinnitys nippusiteillä. Tosiaan 7 min oli kierosaika joka jäi kesken rattaan hajottua. Siitä pois aika joka kului korokkeelta alas ja juoksu mekkauspaikalle hakemaan pakista työkaluja ja uuden rattaan, niin itsetoimenpiteelle ei montaa minuuttia jäänyt.

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
M-8 SM osakilpailu 2. Imatra tulokset ja jälkipelit
« Vastaus #8 : 12.06.05 - klo: 19.49 »
No rata oli kiva ajaa! :mrgreen:
Kisa päivän aamuna ei etullut ajostain yhtään mitään, ajo alkoi itseni kohdalla sujumaan vasta nousufinaaleja ajettaessa.
No ensin oli 1/8 B:ssä ponderi ongelma ja sitten 1/4 B:ssä olin toisena melkein kokoajan, muta 2-1min ennen loppun, vastarinakkuni päätti lopettaa toiminnan...  :cry: Siinä meni sitten nousupaikka ohitse ja se ketuttaa!!!!!  :evil:  

Auto toimi aivan maniosti, olisi voinut kuskikin toimia heti aamulla samaan tyyliin kun autokin!  :mrgreen:
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa AssoPoika

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi
M-8 SM osakilpailu 2. Imatra tulokset ja jälkipelit
« Vastaus #9 : 12.06.05 - klo: 22.19 »
Omat kotikisat ajettu pölyisissä oloseuhteissa. Vettäkin saattin radalle, tosin palokunnan letkusta :D. Vaikka oli pölyistä ja kuivaa, niin kivaa oli.

Plussia ja miinuksia:

+ OSsin moottori toimi, kuin unelma :wink:
+ Kotirata etu
+ Hyvä tunnelma
+ Tiimi toiminta - Erikois kiitos Jallulle :)
+ Keli suosi kisoja
+ Nopeat nostajat, ainakin minun erässä
+ Paljon kuljettajia (ei siellä ahdasta ollut)

- Palanut niska ja kädet
- Törkeä päälleajo uusinta finaalissa, jossa autoni hajosi :evil:
- Alkuerissä jarruongelmia
- Aurinko rasvat unohtuivat

Kiitoksia kaikille kuljettajille hyvistä kilpailuista. Vielä tavataan.

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
M-8 SM osakilpailu 2. Imatra tulokset ja jälkipelit
« Vastaus #10 : 12.06.05 - klo: 22.55 »
Omalta osat kisat menivät kyllä ihan alakanttiin. Yhtään erää en päässyt ajamaan ilman ongelmia vaikka uutta mahdollisuutta tarjottiin jopa nousifinaalin uusinnan muodossa.

Ekassa alkuerässä kaasuservon servosarvi poikki ja keskeytys. Tokassa radiohäiriöitä ja niiden seurauksena todella huono tulos. Kolmannessa radiohäiriöitä sen verran, että pääsuora meni täydellä kaasulla pitkäksi ja keskeytys oli taas tosiasia.

Alkuerät siis päin mäkeä ja nousuerissä ainut mahdollisuus panostaa. Kävin radiolaitteet lävitse häiriöiden minimoimiseksi. Nousufinaalin lämmittelyssä kaikki toimi hyvin vihdoin ja häiriöt katosivat kokonaan. Startissa kuitenkin kaikki meni heti pieleen kun auto sammui ekaan mutkaan. Siitä vielä päästiin matkaan kierroksen perässä ja 10 min ajon jälkeen olin sijalla 3-4, eli siis mukana kisaamassa nousupaikasta kaikesta huolimatta. Kuitenkin vikalle tankille tullessani n. 2-3 metriä ennen varikkoluukkua auto päätti iskeä kaasun pohjaan ja täydet oikealle. Taas mentiin siis ja kesketys tästäkin lähdöstä oli lopputuloksena.

Onnekseni kuitenkin kyseinen finaali uusittiin kun yksi erän pondereista oli rikki. Ennen uusintaerän alkua kävin pyytämässä Napelta uuden taajuuden ja kävin kaikkki sähkölaitteiden johdot jne lävitse. Kuitenkin kun uusintalähdön lämmittely alkui, niin radiolaitteet alkoivat heti elämään omaa elämäänsä, eli siis kaasu ja ohjaus vipattivat omaa menoaan ja siinä ainoana vaihtoehtona oli jättää koko lähtö ajamatta. Eli nousufinaalista ei mitään tulosta ja sen seurauksena kisan viimeinen sija.

Vaikka oma ajo menikin päin mäkeä ja ongelmien jälkeen oli aika kypsä olo, niin silti on hyvä muistaa että sää oli suopea ja kisat saatiin vedettyä hyvässä aikataulussa lävitse aurinkoisessa säässä. Siitäkin huolimatta että yksi erä uusittiin ja radan kastelu tulikin vähän arvaamattomaan väliin. Yllättävän lähellä ollut kioski ja FK-radan kahvio myöskin palvelivat hyvin eivätkä huimanneet hinnoillaan, eli siis järjestelyt olivat varsin toimivat.

Onnittelut kaikille finalisteille sekä kiitokset kanssakilpailijoille ja järjestäjille! :wink:

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
M-8 SM osakilpailu 2. Imatra tulokset ja jälkipelit
« Vastaus #11 : 12.06.05 - klo: 23.24 »
Täälläpäs on monta kirjottajaa ollu samassa nousussa mun kanssa... siis siinä mikä uusittiin.

Kait tähän vois jotain plussia ja miinuksia itekkin yrittää keksiä.

+rata oli mielenkiintoinen
+viimein sain auton säätöihin jotka tottelevat omia käskyjä
+rata ei kuluttanut renkaita yhtään, renkaat näyttävät edelleen paketista otetuilta

+/- porukka antoi aivan esimerkillisesti tietä kun huomasivat nopeamman takana / jotkut taas eivät antaneet tietä vaikka tuli parilla kierroksella jo ohi ja lopulta ajoivat vielä päälle
+/- nostajat toimivat ripeesti, mutta jotkut nostajista taas olivat aivan kuutamolla (pääsääntöisesti kuitenkin hienoa toimintaa.

- nousuissa alkoi aivan käsittämättömiä radiohäiriöitä ilmaantua. Yhteen oli ainakin syynä kännykät joita oli nostajilla taskussaan. Nousussa auto kikkaili ihan tajuttomasti aina kun ajoi yhden nostajan läheltä, ja kun lopulta kerran kaadoin kyseiseen pakkaan ja nostaja tuli hätiin niin auto eli omaa elämäänsä niin kauan kunnes nostaja oli siirtynyt kauemmas.

-Helpon nousun jälkeen ilmoitetaan että erä menee uusiks, jolloin meni pasmat niin sekaisin että unohdin kytkinlaakerit kokonaan. No uusinta meni vielä paremmin ja jälleen maaliin ekana, tälläkertaa vielä kirkkaammin.

-Johtuen edellisestä tuli keskeytys varman jatkoonpääsyn hetkellä... Ne kytkinlaakerit jotka unohdin vaihtaa sanoivat POKS ja kierroksen päästä paukahti sitten kytkinkello sekä kaikenkukkuraks isoratas.

Mika R

  • Vieras
M-8 SM osakilpailu 2. Imatra tulokset ja jälkipelit
« Vastaus #12 : 13.06.05 - klo: 00.11 »
Näyttää olleen hyvä meininki  8)
Aikamoista luettavaa... todellista autourheilua.

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
M-8 SM osakilpailu 2. Imatra tulokset ja jälkipelit
« Vastaus #13 : 13.06.05 - klo: 09.28 »
+ järjestelyt
+ rata

- 8-10l ajettu kone petti finaalissa kun olin kakkospaikalla ja 6 min.  ajoaikaa.. jonkunverran otti pattii, mut onneks on vauhti kohdallaa.

kotimatkalla avattiin kone ja huomattiin, että: etulaakeri oli mennyt hajalle, kiertokangen lenkit väljäks ja kiertokanki oli hangannut taka kanteen tosi pahasti. eli siinä oli vaan huono(viallinen?) laakeri, joka aiheutti päittäis välystä kampiakseliin ja sehän tietysti hajoittaa melkeen kaikki mitä koneessa on sisällä.
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
M-8 SM osakilpailu 2. Imatra tulokset ja jälkipelit
« Vastaus #14 : 13.06.05 - klo: 12.28 »
Noniin, ekat polttiskrossikisat ois nyt takana.

Täytyy myöntää että mahtavaa hommaa oli, ja olen mukana myös jatkossa.
Noin yhden päivän treenit takana autolla, joten aika nollista tuli lähdettyä kisoihin, mutta ihan jotenki kuitenki meni.

Alkueräkierroksilta tuli sijoitukset 26, 12 ja 13. eli ihan jees. Semeisä jäin kuitenki pari pojoa joten piti mennä 1/4 nousuun. viimeseen kierrokseen asti meni hyvin/huonosti vaikka pari kertaa tulikin kipattua, mutta jatkoon olin jo menossa. Sit tulin ohitetuksin, mutta pääsin hetkeksi jo kuittaamaan takaisin vikalla läpillä mutta edes viimeisen mutkan ohitusyritys ei onnistunut vaikka kaikki olikin pelissä. HArmittamaan jäi lähinnä kuulutusten puuttuminen, koska en todellakaan tiennyt 4. olevan kuskin olevan se joka meni minusta ohi, koska niin monella oli samanlainen väritys samassa nousussa. Anyways, vähemmän kaatoja ens kerralla niin vois odottaa jo ihan hyvää sijoitustakin.
Jokatapauksessa tosi hyvä ja mukava reissu kaikinpuolin, paljon jäi oppia taskuun.

+kisafiilis
+rata

+kahvio
+Josen ajo, jälleen
+oma ajo 2. ja 3. alkuerässä
+Niki mekkaamassa
+rentoa meininkiä kaikin puolin
+Teemu Karvanen ja säätöapu
+Niko Andersson ja säätöapu
+Jethron viime hetken jeesaus kytkimen kans;)
+kiitokset myös muille kisoissa jeesanneille ja järjestäjälle hyvistä kisoista!


-viimeisen minuutin kourailut nousufinaalissa :twisted:
-rata pölys kohtuu paljon
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa Tuukka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
M-8 SM osakilpailu 2. Imatra tulokset ja jälkipelit
« Vastaus #15 : 13.06.05 - klo: 12.36 »
Kuski toimi - tekniikka petti. Alkuerät yhteensä neljällä kaadolla, josta viimeiset kaksi viimeisen alkuerän viimeisillä kierroksilla etujarrujen päälle jäämisen takia. Se epäkesko pääsi liian paljon kääntymään ja jäi jumiin. Suoraan semeihin ja sitten neljä moottoristumppia. Syy vielä epäselvä, ja jos jää sellaiseksi, niin kone lentää lähilepikkoon. Ja kauas.

+ kisat yleisesti
+ kuskin ajo
+ sää
+ palkinnot ( "oikealle" junnulle oli päivän pelastus, tärkeä juttu)
+ vähemmän pölyä kuin viime vuonna (tai sitten siihen on tottunut)

- ponderivian myöhäinen havaitseminen
- mekkarin moottorisäätökyky/tietämys
- varomattomasta ajamisesta voisi huomauttaa (opastavalla tavalla)
- nostajille ei jarrutettu autoa

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
M-8 SM osakilpailu 2. Imatra tulokset ja jälkipelit
« Vastaus #16 : 13.06.05 - klo: 17.03 »
Toi on muuten totta että muutamilla ei ollu hanskassa se jarrutus kun nostaja tulee paikalle.
Yhden auton kanssa jouduin oikeesti jo jäädä hetkeks odottamaan kun kaveri paino kaasua niin että näytti että kohta tulee kumit silmille.

Toisaalta taas jotkut nostajista olivat myös aivan liian herkkiä kaasutuksille.
Itse huomasin ainakin kaksi hemmoa jotka eivät menneet edes autolle päinkään kun parikertaa paino kaasua katollaan ihan vaan varmistaakseen käynnissä pysymisen. Mutta itse ainakin painan välittömästi jarrun pohjaan heti kun nostaja on aikeissa koskea autoon, ja kaasua painan vasta kun on autosta irrotettu.
Pitää tietysti ymmärtää että kaikilla ei oo kokemusta tuosta hommasta kuin aivan minimaalisesti.

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
M-8 SM osakilpailu 2. Imatra tulokset ja jälkipelit
« Vastaus #17 : 13.06.05 - klo: 17.24 »
Lainaus käyttäjältä: "Tuukka"

- ponderivian myöhäinen havaitseminen


Kilpailun järjestäjät huomasivat ponderivian, kyllä melkein heti ja kävit siitä ilmoittamassa mekaanikolle tyyliin "On varmaan kiva ajaa ilman ponderia". Mekkari otti heti auton sisään ja varmisti, että ponderi on paikalla. Järjestäjien olisi pitänyt keskeyttää lähtö heti kun vika huomataan. No onneksi hommat hoidettiin, niin kuin pitääkin loppujenlopuksi eli lähtö uusittiin.
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
M-8 SM osakilpailu 2. Imatra tulokset ja jälkipelit
« Vastaus #18 : 13.06.05 - klo: 17.28 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"

Toisaalta taas jotkut nostajista olivat myös aivan liian herkkiä kaasutuksille.
Itse huomasin ainakin kaksi hemmoa jotka eivät menneet edes autolle päinkään kun parikertaa paino kaasua katollaan ihan vaan varmistaakseen käynnissä pysymisen.


Nostajana toimiessani menen reippaasti nostettavalle autolle, jos renkaat pyörii (lujasti) levitän käteni reilusti leväälleen merkiksi kuljettajalle että jarrut päälle kiitos! Imatralla nostotoiminta toimi huomattavasti paremmin kuin Vantaalla ;).
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
M-8 SM osakilpailu 2. Imatra tulokset ja jälkipelit
« Vastaus #19 : 13.06.05 - klo: 17.43 »
Juu niin toimi.

Ihan hyvä idea toi käsien levitys, mutta mulla on se periaate että jos oon jo pysähtynyt auton viereen hieman kumaraan asentoon, käsi ojossa jo lähellä autoa ja renkaat pyörii niin en vaivaudu näyttämään mitään merkkiä vaan kylmänviileesti odotan kunnes kaasusta hellitetään. Jokaisen kuskin PITÄISI tietää että ei kukaan rupea autoa nostamaan sillä uhalla että on sormet silvottuina.

Sit on tietysti eri asia jos huomaa selvän radio häiriön, niinkuin omalle kohdalle Imatralla sattui. Joku tuli hyndästä alas ja radiot näytti tiltanneen niin että auto jatko kaasu pohjassa suoraan aitaan ja jäi selälleen kiekumaan vimmatusti. Vauhdilla paikalle je hanska putken päähän ja auton ojennus mekkarille.

Oppiskohan muuten nää kaverit jotka ei jarruta kun nostaja tulee paikalle jos tökkää sormen pakoputkeen ja siirtää auton pois radalta vedoten radiohäikkään.  :mrgreen:

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
M-8 SM osakilpailu 2. Imatra tulokset ja jälkipelit
« Vastaus #20 : 13.06.05 - klo: 17.45 »
meikäläinen ainakin diggaili ihan sikana, alkueristä suoraan 1/4 :D . ja sit viel kun tuli palkintojenjaon aika niin joku veti puun takaa mailalla ja huuteli mun nimee, et pitäis pokata pytty.  oli muuten ensimmäinen ko. lajissa, muttei viimeinen :D , vaikkakin junnu pytty.



jälleen kerran ei muuten hajonnut carson:ista mitään(yksi c-klipsi oli päässy jossain vaiheessa putoamaan :lol: )


jätti kiitokset JOSElle, herra kyllä tietää itse mistä :mrgreen:
Racers Group Finland Team

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
M-8 SM osakilpailu 2. Imatra tulokset ja jälkipelit
« Vastaus #21 : 13.06.05 - klo: 17.58 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Juu niin toimi.

Ihan hyvä idea toi käsien levitys, mutta mulla on se periaate että jos oon jo pysähtynyt auton viereen hieman kumaraan asentoon, käsi ojossa jo lähellä autoa ja renkaat pyörii niin en vaivaudu näyttämään mitään merkkiä vaan kylmänviileesti odotan kunnes kaasusta hellitetään. Jokaisen kuskin PITÄISI tietää että ei kukaan rupea autoa nostamaan sillä uhalla että on sormet silvottuina.

Sit on tietysti eri asia jos huomaa selvän radio häiriön, niinkuin omalle kohdalle Imatralla sattui. Joku tuli hyndästä alas ja radiot näytti tiltanneen niin että auto jatko kaasu pohjassa suoraan aitaan ja jäi selälleen kiekumaan vimmatusti. Vauhdilla paikalle je hanska putken päähän ja auton ojennus mekkarille.

Oppiskohan muuten nää kaverit jotka ei jarruta kun nostaja tulee paikalle jos tökkää sormen pakoputkeen ja siirtää auton pois radalta vedoten radiohäikkään.  :mrgreen:




itse ainakin jos autoni on päällään niin pidän jarrua päällä kokoajan.

-J-
Racers Group Finland Team

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
M-8 SM osakilpailu 2. Imatra tulokset ja jälkipelit
« Vastaus #22 : 13.06.05 - klo: 18.47 »
Ainiin...
Unohtu mainita Muolan Mikon aivan loistava nousu jossain nousufinaalissa.
Hienoa kilvanajoa ja aivan viime sekunneilla oihitus.
Rupes ihan oikeesti tosissaan jännittämään ja mikä hienointa niin ulkopuoliset katsojatkin tulivat ihan aitaan kiinni katsomaan tilannetta kun kuului loistavasti kuulutuksia kavereitten aikaerosta.
Ja varsinkin täytyy sanoa että Jerryn zemppaus kuului kauas ja oli varmasti yksi tärkeimmistä tekijöistä että Mikko pääsi jatkoon.

Oispa munkin mekkari yhtä tiiviisti zemppaamassa ja tilanteen tasalla huutamassa tilannetta.

SUORAN MITAN PÄÄSSÄ, PAINA PAINA!!!!
ANNA MENNÄ, KAIKKI PELIIN! HANAAAA!!!

Kisan ylivoimasesti hienoin tilanne.

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
M-8 SM osakilpailu 2. Imatra tulokset ja jälkipelit
« Vastaus #23 : 14.06.05 - klo: 10.39 »
nille jotka painaa kaasua kun auto on katollaan:

eikös se sammu herkemmin jos auto on katollaan ja kone imee letkut tyhjiksi kun painaa kaasua?

mut luulen et ne jotka kaasuttelee katollaan ollessaan ni on uusia kuskeja ja ei valttämättä tiedä et sitä ei saa/kannata tehdä. Yleensä siitä kyllä ilmotetaan ajaja kokouksessa mut ei aina..

oliko jollain muuten koneen kanssa jotai ongelmia Imatralla?
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
M-8 SM osakilpailu 2. Imatra tulokset ja jälkipelit
« Vastaus #24 : 14.06.05 - klo: 12.31 »
Olisiko muuten mahdottumuus kuuluttajalle, kun hän kertoo pitkin erää kärjen sijoituksia, että mainitsisi kuskin nimen lisäksi myös auton numeron? Olisi huikan helpompi seurata, mikä auto on milläkin sijalla... En ainakaan minä tunne autoja kuskin nimen perusteella.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
M-8 SM osakilpailu 2. Imatra tulokset ja jälkipelit
« Vastaus #25 : 14.06.05 - klo: 12.46 »
samaa mieltä
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
M-8 SM osakilpailu 2. Imatra tulokset ja jälkipelit
« Vastaus #26 : 14.06.05 - klo: 13.14 »
Juu kyllä hyvälle kuuluttajalle olisi käyttöä runsaasti. Vaimoni oli katsomassa Hobao Cupin 1. kisaa ja sanoi että tylsää oli kun ei ollut mitään hajua tilanteesta.

Hienointahan olisi jos olis joku hervoton näyttötaulu jossa realiaikainen tilanne, taitaa olla vaan liian kallista eikä taida 25€ kisamaksusta paljon edes kerhoille jäädä (mutu). Englannissa joku jopa myy tällaisia tauluja mutta ei olisi ihan mahdotonta sellaista omatoimisesti tehdä...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa kisaaja

  • JoeUa RC
    • Profiili
M-8 SM osakilpailu 2. Imatra tulokset ja jälkipelit
« Vastaus #27 : 14.06.05 - klo: 13.20 »
Onhan noita videotykkejä... (niissä vaan ei taida tehot riittää ulkotiloissa?)
-Goldi

Poissa AssoRacing

  • EKpa ry
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi/
M-8 SM osakilpailu 2. Imatra tulokset ja jälkipelit
« Vastaus #28 : 14.06.05 - klo: 13.39 »
Lainaus käyttäjältä: "HVoltage"

Hienointahan olisi jos olis joku hervoton näyttötaulu jossa realiaikainen tilanne, taitaa olla vaan liian kallista eikä taida 25€ kisamaksusta paljon edes kerhoille jäädä (mutu). Englannissa joku jopa myy tällaisia tauluja mutta ei olisi ihan mahdotonta sellaista omatoimisesti tehdä...


no joo  :)
Vantaallahan on pieni tv josta voi seurata...

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
M-8 SM osakilpailu 2. Imatra tulokset ja jälkipelit
« Vastaus #29 : 14.06.05 - klo: 13.43 »
on on ja toimii hyvin :mrgreen:
Racers Group Finland Team