Liitteenä oma setupsheet Jyväskylän kisoista. Auto toimii kyllä perus setupillakin niin hienosti, että muutokset monilla radoilla joihin on sitten ollut tyytyväinen, on todella vähäisiä.
6-reikäiset iskarin männät toimii mielestäni hyvin, autosta tulee todella herkkä, muttei liian pohjaava. Toimii hyvin reikäisellä radalla.
Takana kokeilin Arton neuvosta tuota aurauspalan kääntöä toisinpäin, muutos olikin kuin yöllä ja päivällä. Perästä tuli todella aliohjaava ja helpompi ajettava.
Jälkeenpäin harmittaa ettei tullut kokeiltua löysempää takadiffiä, vaikkapa 1000. Se olisi voinut auttaa autoa kääntymään viellä enemmän. Monilla kun siellä tuota puskemis ongelmaa esiintyi.
The Engine:
Moottori on todella lineaarinen, tehoa on koko kierrosalueen läpi tasaisesti, eikä tule yllättäviä piikkejä, tehoa on alhaalta lähtien kuin pienessä pitäjässä, joten kiihtyvyys on hurja, kiihtyyhän autokin itsessään vetopidon ansiosta jo todella paljon. Moottori on helppo säätää ja se tottelee säätöjä. Käyntivarmuus koneessa on myös vakuuttava, ei se tunnu sammuvan, eikä näin varmasti teekään ilman syytä.