Säännöt ovat vaiheessa, mutta olisin taipuvainen hyväksymään aludiffin kuoret, koska se ei vauhtia lisää,kestävyyttä ja huoltovapautta kyllä, eriasia on sitten ulkopuoleltasäädettävä diffi.... se ei oikein istu luokan henkeen kustannusten osalta (>200e/kpl).
Vakiona on muovi liukulaakeri ja alukuorissa kuulalaakerit, siinä ero.
Sama koskee hieman myös alumoottorin pukkia sekä tuota rataspukkia ... ei lisää vauhtii,mutta kestää ....
Vetoakselit ovat jokatapauksessa MUST hankinta eli ei se hengenahdistusta aiheuta sääntöpuolella.
Tarroista en tiedä, kun uutena en ole autoa hankkinut .... Maukka varmaan osaa vastata tähän....
"Vakiokone,pilli,kytkin"-linjalla mennään.....
Tankin vuotamisesta; kyllä se sitä tekee lievästi.... ja vähenee kun tiivistettä vaihtelee ... mutta ei liene ongelma.
Eli summa summarum, HT kelpo peli.
-BarbieTheBigPink-