Ostettiin tosiaan kolme kyseistä autoa kavereiden kanssa.
Yksi Nemesis ja kaks GST:tä.
Ajattelin, että 15 vuoden aikana olisi tapahtunut jotain kehitystä materiaaleissa tms. mutta toisin kuitenkin kävi...
KÄYTTÖKOKEMUKSIA:
No joo, ekalla ajokerralla (sisäänajon jälkeen) meni yksi vetoakselin tumppi poikki Nemesiksestä kun kippasi kyljelleen noin 20kmh vauhdista.
GST 1:n päärattaasta aukesi ruuvi = jumiin noin 3min ajon jälkeen ja auto paloiksi vaan sitten.
Toisesta GST2:ta poksahti eturipustus noin 10min ajon jälkeen (ei edes tankillista).
Yhteensä nyt on mennyt 3kpl ulkopäitä ja pientä muuta irto-osaa ja ajettu autoilla on sievästi ja yhteensä noin puoli gallonaa.
Ulkopäät ja spindlet ovat aivan paperia = heikkoa lasinkovaa muovia sekä Nemesiksessä, että GST:ssä.
Samoin "heavy-duty" akselitumpit tuntuvat olevan huonoa / heikkoa materiaalia.
Ajo tapahtui sileähköllä suht koht pehmeällä hiekkakentällä ja ILMAN hyppyreitä. Käytännössä tuntuu olevan niin, että aina kun auto kaatui, niin hajosi jotain.
Ihan vain varoituksen sanana kokemuksen kautta jos tällaisen auton joku aikoo ostaa niin syytä on varautua sijoittamaan noin 300-350EUR alumiinisiin osiin, jotta saa auton edes jotenkin pysymään nipussa normaaliajossa. Tiedä miten tällaista kukaan uskaltaa radalle viedä!
Edes muovisia osia ei ole tarjolla ostettavaksi asti autojen myyjällä, jotta saisi autot pyörilleen hyllyyn odottamaan parempia osia.
Olisikin ollut yksi auto, niin olisi voinut syyttää yksilövikaa, mutta kolmen auton kohdalla kyse on vain surkeasta laadusta ja mitoituksesta!!!!!!!!!