Laitellaampa pari kuvaa.
Mottina tosiaan N60, noparina mamba max, servona Bluebird 631MG. Vakio TT-01D vielä toistaiseksi. Mutta toi alukepakko pitäis ainakin saada kun enskerta tulee tilattavia ulkomailta.
Autossa on tosiaan led etu- ja takavalot. Alustavalot ois suunnitteilla kun löytäis ne siniset ledit jostain :). Niitä piti varastossa olla kyllä, mutta en nyt muista mihin varmaan talteen olen ne laittanut
prkl ku katoin et on tutun näkönen auto ... niin millilleen ... X)
Noh, toihan on se mikä mulle on eksyny!
Pistetään muutoksia:
- MaxAmps 8000mAh
- eteen camberia ja paljon
- Edessä HPI RS4 Super Nitron iskarit mut tamiyan orkkis punaset jouset, 25wt iskariöljyil. Rajotettu ulos tuloa 3xO-Renkaalla, sisäänmenoa yhellä
- Takana 60wt iskariöljyt, ulostuloa rajotettu 2xO-renkaalla, ja siään yhellä. esijäykistystä vähennetty
tosse ne tärkeimmät ... Auto on todella puskeva mut kokoajan käyttäytyy loogisesti, ja voit luukuttaa tasasella niin kovaa ku pääsee, kunha jätät pysähtymismatkaa. Missään tapauksessa ei hyvä paikkaan jossa kiviä ja töyssyjä --> sillä rikkoo auton, kokeiltu on! tuloksella toiselta puolelta kummastaki päästä diffin kuoresta halennu ylätukivarren kiinnitysen vierestä. Polttis jää kevyeen, mutta käytännössä yli 1/3 kaasua driftatessa tarttee todella harvoin. Laskennallinen huippunopeus 107.9km/h lyhyimmillä välyksillä.
En voi suositella kellekkään Trinity N60:stä TT-01:n --> kuumenee aivan s*****asti lyhyimmilläki välityksillä mitä helpol saat (Kuka jaksaa laskea spurrin & pinionin kokoja jos sais valkattua sinne kivemman parin?). joku ~5000kV ja 11-14 LiPo ois paljon parempi ^^
Kardaanin (alu) resonaatiot loppu kun poisti laakerivälykset etudiffistä jossa oli laakeripesä kulunu pahasti :) (ruuvilukite!)
Kiva autohan toi o ^^ varaosatki halpaa ku kaurapuuro :) Seuraavaks varmaan hankintaa hiilikuitukonversio :)