Kirjoittaja Aihe: Traxxas Jato  (Luettu 30494 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Traxxas Jato
« Vastaus #60 : 14.11.05 - klo: 16.40 »
Ainakin itse olen havainnut Jaton nopeammaksi... Traxxasin TRX .15 on tehokas moottori, tai mikä lie siinä jatossa onkaan :)

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Jato
« Vastaus #61 : 14.11.05 - klo: 16.41 »
Eiköhän tämä anna hiukan suuntaa:




Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Traxxas Jato
« Vastaus #62 : 14.11.05 - klo: 16.50 »
No jopas :shock:  Mahtaako pitää paikkaansa? Aika valtava tuo 90km/h nopeus noin pienelle autolle :shock:

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Jato
« Vastaus #63 : 14.11.05 - klo: 18.26 »
Moni on sanonut että jerzin jato meni LUJAA :shock:  suorilla syksyllä ulvilassa.Eiköhän se ainakin tarpeeksi kulje.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Jato
« Vastaus #64 : 14.11.05 - klo: 18.44 »
Tuohon hintakeskusteluun vielä, silloin kun olin Stampedea tilaamassa Towerhobbiesilta olisi jo siitä olleet postikulut yli 90$ (Auto maksoi "toverissa" alle 170$), tuosta selvisi jo laskematta että suomesta ostettuna oli halvempi (Maksoi sillon Suomessa joku 250€).
No tuli tuossa tarkistettua paljonko Jaton Suomeen toimituskulut on, International Surface (2 to 6 weeks, käytännössä tuo 6 viikkoa) 32.69$, International Air (10 to 30 days, käytännössä 4 viikkoa) 48.14$, UPS Worldwide Express (2 päivää luvataan...) 92.65$.
Ja tulli laskee auton hintaan myös toimituskulut, kun alveja ja tullimaksua peritään.
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Traxxas Jato
« Vastaus #65 : 14.11.05 - klo: 19.28 »
Lainaus käyttäjältä: "racer"
Moni on sanonut että jerzin jato meni LUJAA :shock:  suorilla syksyllä ulvilassa.Eiköhän se ainakin tarpeeksi kulje.


Juu, lujaa meni suorilla, ei nyt kuitenkaan varmaan ihan noin kovaa, kuin mitä mainoksissa ilmoittavat. Jato näyttää kuitenkin ihan kelpo peliltä, mutta ei sillä radalle kannata lähteä monsujen kanssa kisaamaan, niinkuin joku haikaili. Totuus kuitenkin on, että Ulvilassakin Jato oli monsujen jaloissa.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Jato
« Vastaus #66 : 14.11.05 - klo: 19.48 »
Jatossa hämää vielä toisekseen se että se on todella hiljainen täydellä kaasullakin, se "vie" vauhdin tunnun pois (Tuntui melkeempä kuin "sähkis" olisi suoralla vilahtanut ohi).
Ainakaan ulvilassa Jatosta ei "monsujen" seassa kuulunut pahemmin koneen ääniä (Varsinkin kun muutama Savage "äänteli" kuin vanha Saab Draken jälkipoltin päällä).....
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Jato
« Vastaus #67 : 14.11.05 - klo: 19.48 »
Noh, neliveto vastaan takatuuppari radalla ei kai siinä paljon toisinkaan voi käydä, mut yksikään monsu ei pärjänny suoralla ja olihan se huvittavan näköistä kun monsut ajeli välillä Jaton yli  :lol:

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Traxxas Jato
« Vastaus #68 : 15.11.05 - klo: 14.20 »
Joo, näin ensimmäisen kerran Jaton silloin Ulvilassa, täytyy sanoa että se oli ns. hiljainen paholainen pääsuoralla :D

Poissa kaosti

  • RSRCA
    • Profiili
Traxxas Jato
« Vastaus #69 : 15.11.05 - klo: 15.19 »
Mutta suhteellisen nöyrä renkaan alla ^^. Kivastihan jerry sitä käskytteli siellä. Ei ois omassa vanttuussa pysynyt muuta kuin roudarinteipillä.

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Jato
« Vastaus #70 : 15.11.05 - klo: 15.54 »
Joo, Jerzi vei 1/8 monstereita 100-0 pääsuoralla jatolla, Muuten meni hienosti, mutta tuppas jäämää sinne isompien alle mutkissa...
Ei tainnu jerzin eturenkaat olla ihan jaton vakiot...
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa SeC8

  • Tulokas
    • Profiili
Traxxas Jato
« Vastaus #71 : 20.10.06 - klo: 20.14 »
Herätetääs keskustelu taas.

Mistä mahtaisi saada 2.8" renkaita Jatoon? Sabesta kattelin ja kaikki oli 2.2" tai sitten 3.5" En tahdo mitään "raksan" omia kiekkoja vaan jotain missä olisi pitoa. Tai siis ei noista muista "raksan" renkaista ole tietoa, vakioista vain. Nyt löytyy kyllä kiekot mutta ne on 2.2" vanteissa ja kivet jumittaa menoa. Vapaana siis olisi Jaton vakio vanteet jotka kaipaavat kumia ympärilleen.

Ja toinen asia. Jato muka kestävä, haha. Ei kestä edes nokkakolaria Robben Buggyn kanssa  :D

No osia odotellessa ja jos vaikka pääsisi ennen lumia vielä ajeleen.

Vielä kolmas tuli mieleen. Saako Revon takapakarin jotenkin Jatoon patentoitua?

-= Rahalla saa ja Jatolla pääsee =-

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Jato
« Vastaus #72 : 20.10.06 - klo: 20.52 »
Meinaat Revon renkaita? Kyllä ne siihen pitäs mennä heittämällä jos Jatossa on myös 14mm hexi.
Traxxas Revo 2.5

Poissa SeC8

  • Tulokas
    • Profiili
Traxxas Jato
« Vastaus #73 : 20.10.06 - klo: 23.00 »
Mitä kattelin ni Revossa on 3.8" renkaat, mut Jatossa on vakiona noi 2.8" kiekot. Joskos noi Revon renkaat sitten hankkii niin tarviiko kytkinkelloa tai pääratasta vaihtaa?

Tykki peli toi Jato kyllä on. Ihan riittävä ensikertalaiselle.

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Jato
« Vastaus #74 : 21.10.06 - klo: 13.20 »
Pitää vaihtaa mun mielestä välityksiä lyhyempiin. Korjatkoon viisaammat. Ainakin fg:ssä "joutuu" vaihtamaan lyhyemmät välitykset kun laittaa monsterin renkaat esim. off road beetleen.
Traxxas Revo 2.5

Mika R

  • Vieras
Traxxas Jato
« Vastaus #75 : 21.10.06 - klo: 14.11 »
tottakai pitää vaihtaa lyhyempi välitys jos renkaat ovat isommat

Poissa SeC8

  • Tulokas
    • Profiili
Traxxas Jato
« Vastaus #76 : 21.10.06 - klo: 17.01 »
kellosta vai päärattaasta vai molemmista?

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Jato
« Vastaus #77 : 21.10.06 - klo: 18.16 »
Molemmat.
Traxxas Revo 2.5

Mika R

  • Vieras
Traxxas Jato
« Vastaus #78 : 22.10.06 - klo: 13.01 »
Täh?
Siis joko pienempi kello tai isompi  pääratas. Tietty voi vaihtaa molemmat mutta ei se välttämätöntä ole.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Traxxas Jato
« Vastaus #79 : 22.10.06 - klo: 13.06 »
Tuo renkaan suurennos on aika iso, eli voi hyvinkin joutua vaihtamaan molemmat, ellei pelkän kellon vaihdolla saa riittävän hitaita välityksiä. Etenkin, jos kello on jo valmiiksi jotain 13-hampaan tietämillä...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Mika R

  • Vieras
Traxxas Jato
« Vastaus #80 : 22.10.06 - klo: 13.16 »
Onhan se niinkin
Pääasia ettei vaihda molempia samaan suuntaan ;-)
Eli kelloa pienemmäksi ja pääratasta isommaksi

Poissa SeC8

  • Tulokas
    • Profiili
Traxxas Jato
« Vastaus #81 : 22.10.06 - klo: 16.16 »
Kiitos vastauksista.

Niin miten ois saiskos tuon Revon takapuhalteisen pillin ängettyä jollain konstilla Jatoon?

Tai onko Jatoon muuta takapuhalteista pilliä kuin se 2 reikäinen susi? Siis semmonen mikä toimii kuin junan vessa :)

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Jato
« Vastaus #82 : 29.10.06 - klo: 11.20 »
e.
« Viimeksi muokattu: 28.08.12 - klo: 23.04 kirjoittanut Joel P »

Poissa maggonen

  • Jäsen
    • Profiili
Traxxas Jato
« Vastaus #83 : 29.10.06 - klo: 11.43 »
Jato on 2WD. Ja toi 3.3 versio on ihan hullu ostos. 3.3 moottori kuljettaa revoa ihan tarpeeksi eli henkilökohtasesti en ostais jatoa 3.3 moottorilla koska se kulkis yksinkertaisesti liikaa.

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Jato
« Vastaus #84 : 29.10.06 - klo: 12.03 »
e.
« Viimeksi muokattu: 28.08.12 - klo: 23.03 kirjoittanut Joel P »

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Traxxas Jato
« Vastaus #85 : 29.10.06 - klo: 12.09 »
Tehoa ei ole koskaan liikaa. Laittaa vaan tiheän välityksen jos nopeus pelottaa ja sit lähtee kuin hauki rannasta.
Axial SCX 10 TR

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Jato
« Vastaus #86 : 29.10.06 - klo: 12.21 »
e.
« Viimeksi muokattu: 28.08.12 - klo: 23.03 kirjoittanut Joel P »

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Traxxas Jato
« Vastaus #87 : 29.10.06 - klo: 12.24 »
Ömh...
Itse olen tuollaisella autolla yrittänyt ajella, kuten myös erittäin moni muukin krossikuski.

Ei vaan tule mitään.
Vaikka oli parhaat mahdolliset takarenkaat paikalla, setuppia paranneltu jne niin ei vaan pysy räpylässä.

Jopa ykkösvaihde oli otettu pois käytöstä ettei tiehen välittyisi liikaa tehoa.

Jossain kentällä Jatolla pääsee kivasti, mutta rataa on mahdoton kiertää... Eli myöskin pihoilla on todella vaikea mitään fiksua kurvailua harrastaa.

Niin ja puhun siis tuosta normaalista jatosta jossa ei ole edes tuota uutta isompa moottoria.

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Jato
« Vastaus #88 : 29.10.06 - klo: 12.28 »
e.
« Viimeksi muokattu: 28.08.12 - klo: 23.03 kirjoittanut Joel P »

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Traxxas Jato
« Vastaus #89 : 29.10.06 - klo: 12.38 »
No asvaltilla tuolla pystyy jo ehkäpä ajamaan.
Vauhtia sillä kylläkin on sitten vähintään tarpeeks ihan kokeneempaankin käteen.

Itseasiassa jos tarkkoja ollaan niin en suosittelis tuota autoa oikeastaan kellekkään.
Mielummin ihan mikä muu tahansa niin on enemmän käyttötarkotuksia ja pysyy mielenkiinto.