Kirjoittaja Aihe: M-8 vs. TP-10  (Luettu 18973 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #30 : 01.10.05 - klo: 00.00 »
Aika jäykkää on vissiin M8 puolen touhukun pitää koko maailmalle julistaa katkerana ja haukkua toisia luokkia. Luuleeko joku että tällainen p*skanjauhaminen täällä foorumilla tuo yhtään lisää harrastajia mihinkään luokkaan?Jos oisin vasta-alkaja niin pysyisin ainakin kaukana molemmista luokista, ehkä eniten M8 luokasta koska ko. luokan kuskeilla tuntuu katkeruutta olevan eniten...  Jos M8 on niin leppoista ku porisette niin eiköhän kaikki mene suoraan siihen luokkaan ilmankin että muut luokat hakataan läjään.

Oon ite ajanu 10v sähköluokkia ja tänä kesänä myös M8 kisat, ens vuonna koko kausi. Sähkökuskit on kuitenki ehkä sitten sen verran fiksua porukkaa etteivät lähde huutelemaan vieraisiin pöytiin. Sillä on tapana olla huonot seuraukset.

Mulle touring- ja mattoluokat on ykkösiä, mutta krossi on helvetin kivaa hommaa, samoin TP-10 luokka. Mutta ei sen M8 luokan hauskuuden ja rentouden tarvi olla pois muiden mielenkiinnosta harrastusta kohtaan, varsinkaan uusien kuskien....

Toivonpa vaan että edellä kirjoitelleet katkerat tilitykset eivät anna väärää käsitystä hyvästä harrastuksesta. Toisaalta täällä mestassa on ihan turha keskustella mistään asiallisesti. That's all, folks. ;)

P.S. mulla ei ole mitään edellä kirjoittaneita vastaan, vaan tyyliä ja tapaa jolla asiat tuodaan julki.



 :?
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #31 : 01.10.05 - klo: 00.03 »
Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"

Olen kyllä sähköturistiakin sen verran ajanut että tasan tiedän mitä jäykistelyä se on.


Et ole ajanut yhtään kisaa. Onko myöskään Jerry? Lisäksi voisit vähän katsoa ketä morkkaat täällä, on toi Niko ajanu M8 kisoja enemmän kuin sinä joten STFU.

Ei mitään henkilökohtaista, mutta se vitsipalsta nyt kiinni.


Ei kuule tarttenu ku ajaa 1/18 autoilla kisaa torpassa turisti luokkien välissä niin sai tarpeeks kokee tiukkapiposuutta... Sanomista tuli jo meidän lörpöttelystä korokkeella...

Eikä tartte ku mennä radalle treenaamaan niin tietää meiningin.

Ketähän tässä olen morkannut... Jo pelkästään tässä nähdään mitä tiukkapipo touhua on.

Ei jätkät kestä suoraa puhetta vaan heti ollaan tosissaan jo tässäkin.

Kaikinpuolin rento meininki... Hjuva pojat.
Pitäkää sama linja.
 :twisted:

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #32 : 01.10.05 - klo: 00.04 »
Mitä nyt oon tässä lukenu tätä topickia tämän illan niin kummankin luokan kuljettajia on sanottu tiukkapipoiksi jne. kaikilla mielipiteensä... ite oon sitä mieltä että M8 parempi valinta sen takia että säädöillä ei ole niin suuri merkitys eli helpompi aloittaa. ratoja ja kuskeja on paljon, ja porukka on hauskaa, ei todellakaan tiukkapipoista  :wink:

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #33 : 01.10.05 - klo: 00.08 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Kuten sanoin niin ei näytä teillä olevan vertailupohjaa jos meininkiänne rennoksi sanotte.


Nyt vähän skarppina.  :mrgreen: Edes loppuillasta! :) :)
---

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #34 : 01.10.05 - klo: 00.09 »
Hyvä läppä Vesa.

Ei todellakaan olla katkeria tai muutakaan.

Jos että keskustelua kestä niin olkaa osallistumatta sitten.

Poissa jtp

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #35 : 01.10.05 - klo: 00.09 »
Lainaus
Kertokaahan nyt vielä sekin, että tarvitseeko noihin TP-10 autoihin rengassorvin solukumirenkaita varten?


Kisoissa niitä renkaita on hyvä sorvata niin ne on heti hyvät ajaa. Aikaisemmin itse kun reenailin niin en niitä sorvannut vaan ajelin aluksi hieman varovammin ja kuluttelin niitä renkaita ettei ne repeä. Kisoja varten ajoin muutaman sarjan renkaita ns. sisään reeneissä. Sitten kun rupesin laiskaksi niin rakensin oman sorvin ni ei tarvinnut enää mitään renkaitten sisäänajoa. Toki siellä kisoissa saa varmasti sorvia lainaan kun siellä ei jäykistellä;)

Poissa TimoK

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #36 : 01.10.05 - klo: 00.10 »
Moro,

Lainaus käyttäjältä: "Jukka"
Timo, tervetuloa vaan Zetailee, mutta varo ettei me syödä sua elävältä  :mrgreen:


Juu pitää yrittää tulla, joskus täydellinen itsensä häpeäminen saattaa jopa vahvistaa ;) Epähän tarvi kesällä sitten jännittää kun kaikki on tottunu voittamaan minut ja miniZ:ni 6-0. Kesällä ei sitten ole mitään suorituspaineita...

--
Timo

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #37 : 01.10.05 - klo: 00.10 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Ei kuule tarttenu ku ajaa 1/18 autoilla kisaa torpassa turisti luokkien välissä niin sai tarpeeks kokee tiukkapiposuutta... Sanomista tuli jo meidän lörpöttelystä korokkeella...


Hahahahah kannattaa Hoke lukasta sääntökirjaa. Koroke ei ole juttelemista ja "NOSTAJA!!!"-huutoja varten. Siellä ajetaan kilpaa. Kannattaa rauhoittua siellä korokkeella eikä puristaa mailasta niin paljoo. Erän jälkeen on sitten tunnin verran aikaa avautua seuraavaa erää odotellessa.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #38 : 01.10.05 - klo: 00.10 »
Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Kuten sanoin niin ei näytä teillä olevan vertailupohjaa jos meininkiänne rennoksi sanotte.


Nyt vähän skarppina.  :mrgreen: Edes loppuillasta! :) :)


Itse skarppina... Kato millon kirjotin viestiä.

Ja mitä sitten...

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #39 : 01.10.05 - klo: 00.12 »
Ei mopolla mahottomia. Asialinjan vois kuitenki säilyttää. ;)
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #40 : 01.10.05 - klo: 00.14 »
ei mitään henkilökohtasta muuta tarkottaako heuli että jos nostaja ei näe autoa joka on katollaan niin pitää juosta alas korokkeelta ja huutaa maan kamaralta :shock:  saattaapi tulla hetkellisesti kiirettä  :lol:

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #41 : 01.10.05 - klo: 00.15 »
Ei tarvi kaataa.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #42 : 01.10.05 - klo: 00.15 »
Lainaus käyttäjältä: "Heuli"
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Ei kuule tarttenu ku ajaa 1/18 autoilla kisaa torpassa turisti luokkien välissä niin sai tarpeeks kokee tiukkapiposuutta... Sanomista tuli jo meidän lörpöttelystä korokkeella...


Hahahahah kannattaa Hoke lukasta sääntökirjaa. Koroke ei ole juttelemista ja "NOSTAJA!!!"-huutoja varten. Siellä ajetaan kilpaa. Kannattaa rauhoittua siellä korokkeella eikä puristaa mailasta niin paljoo. Erän jälkeen on sitten tunnin verran aikaa avautua seuraavaa erää odotellessa.


Mä en mailasta purista...
Jos nostaja töppää kunnolla eikä nää autoa joka on metrinpäässä niin kyllä radalla jokainen sillon huutaa... Jopa varikkotyypit.

Tiukkaa hommaa jos ei voi kaverin kanssa läppää heittää...

Eli siinä näätte... Tiukkapiposta hommaa.
Me sentään otetaan niin rennosti että höpistään keskenään... Varsinkin pyydetään tilaa hitaammalta kuskilta, tai mainitaan esimerkiksi että mä meen varikolle, joten mee ohi vaan.

Varsinkin sähköpuolella jos vaan suunsa avaa niin heti tulee sanomista... Ai mut sehän ei oo tiukkapiposta... :?

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #43 : 01.10.05 - klo: 00.18 »
Lainaus käyttäjältä: "Vesa"
Ei tarvi kaataa.
eiköhän se auto kaadu ihan sillon ku sitä huvittaa... jos se kaatumaan lähtee niin vaikee sitä on omilla liikkeillään pystyssä pitää...

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #44 : 01.10.05 - klo: 00.19 »
Aika epätoivoista. Aikuiset miehet, ja itkee pikkuautoista.
Aamulla treenaamaan ja illalla klo 22 kämpille takas, ilman tiukkaa pipoa ja huutamista.

Divi, se oli vaan läppä.... ;)
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #45 : 01.10.05 - klo: 00.20 »
Lainaus käyttäjältä: "Vesa"
Ei tarvi kaataa.


Joo ja ikinähän auto ei kisatilanteessa kaadu...
Ja kukaanhan ei koskaan aja päälle tai aiheuta muuten toiminnallan kolaria.

Esim lavangon vikassa kisassa yks kaato autonsa edessä... Nostaja nosti auton renkailleen... minä tulin takaa ja jätkä latas kaasun pohjaan tullen suoraan eteen... Mä lensin ku leppäkeihäs spoorin taakse ja nostajat ei nähny mitään...

Jokainenhan tuossa tilanteessa hiljaa olis... Juu aivan varmasti.

keuhkot levälleen ja johan tuli toimintaa nostajien puolelta.

Muissa luokissa mut oltas varmaan hylätty koko kisasta, mutta nyt kuulutettiin että kaataneet katsoo mihin ajavat.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #46 : 01.10.05 - klo: 00.21 »
No eikö se oo aika epätoivosta että ajajakorokkeella ei saa puhua... tylsät tunnelmat taitaa olla... viestien perusteella krossipuolella hieman eri touhua

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #47 : 01.10.05 - klo: 00.22 »
Lainaus käyttäjältä: "Vesa"
Aika epätoivoista. Aikuiset miehet, ja itkee pikkuautoista.
Aamulla treenaamaan ja illalla klo 22 kämpille takas, ilman tiukkaa pipoa ja huutamista.

Divi, se oli vaan läppä.... ;)


Tää ei oo itkemistä...
Kuten sanoin, jos ei keskustelua kestä niin on sitten osallistumatta.  :wink:

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #48 : 01.10.05 - klo: 00.22 »
heh, aika tiukkapipoista taitaa siis olla kun pitää alkaa noinki hauskan luokan ku M8 parissa huutamaan parista fataalista kolarista....;)

Siellä ne jätkät vaan kiilailee toisiaan, pipot löysällä... ;)
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #49 : 01.10.05 - klo: 00.25 »
Lainaus käyttäjältä: "Divi"
No eikö se oo aika epätoivosta että ajajakorokkeella ei saa puhua... tylsät tunnelmat taitaa olla... viestien perusteella krossipuolella hieman eri touhua


No tätä oon yrittäny sanoo, mut ei... PIIIPITI PIIPITI...

 :mrgreen:
Kohta varmaan joku oikeesti taas hermostuu... :lol:
Jos sen tekee niin sehän ei sit oo mailan puristusta...

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #50 : 01.10.05 - klo: 00.26 »
Joo, lähinnä mua rupee hävettää sen katkeran speden puolesta, joka huutaa korokkeella, että "voi **** mun auto meni ihan *****ks, missä mun elämä on?!", kun oma auto ottaa kipeetä oman ajovirheen takia... HUOH...
---

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #51 : 01.10.05 - klo: 00.26 »
Lajien rakennekin sen verran erilainen... krossissa se keskittyminen voi hieman herpaantua (ei tietysti suositeltavaa), mutta ei ole yhtä intensiivistä kuin sähkis. Sähkiksellä keskittynyttä ajoa 45min putkella?

Se että kuskit huutaa lauteilla on ehkä enemmänkin humoristinen piirre. Siitä heitetään sitten ajon jälkeen läppää että "etkai vaan korottanu ääntä". Tilanteen ja useimmin huutavat henkilöt tuntien ei tarvitse alkaa nostovuorossa itkemään, jos siellä joku noista papoista innostuu ääntä korottamaan. Toki lajin uusille tulokkaille tuo voi tulla hieman "shokkina", mutta alkuerä 1 ei olekkaan nostamassa "nopeimpia" alkueriä (joissa on ne kovimmat kailottajat). Aina on hauskaa ollu, aina on apua löytyny, aina on saanu tarvikkeita lainaan... mikäli näin on myös ratapuolella, niin sehän on hienoa. Ettei siellä jonkun alottelijan pöydän vieruksia käydä pällistelemässä ja hihitellä toisille kuinka on siipi pykälän liian korkeella.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #52 : 01.10.05 - klo: 00.27 »
Cooleimmat tyypit on hiljaa ja pitää mölyt mahassaan, luokasta riippumatta. ;) Paitsi jos pipo kiristää ja on pakko mölöttää :D
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #53 : 01.10.05 - klo: 00.27 »
^^ Juuri näin  :lol:
EDIT: ääh, vesa ehti väliin... :mrgreen:

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #54 : 01.10.05 - klo: 00.32 »
Mistä krossipuolelle on tullut harhakäsitys, että ratapuolella (varsinki sähkö) ei autettais kanssakilpailijoita? Koskaan ei oo kukaan sanonu mulle ei kun oon apua tai neuvoa kysyny. Enkä myöskään ole sanonu niin kenellekään, joka on multa apua kysyny.
Naapurin sorvia ja työkaluja lainaillaan suuntaan jos toiseen.
Ja mitä tulee tiukkapipoisuuteen korokkeella höpisemiseen niin valittakaa siitä sääntöjen laatijoille. Kerhokisoissa mun puolesta saa pulista jos se ei muita häiritse.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa solar4

  • RSRCA
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #55 : 01.10.05 - klo: 00.33 »
Kappas, viikon virallinen kinasteluthreadi.

Täytyy tunnustaa, henkilökohtaisena perversiona on jo pidemmän aikaa ollut koitaa ura-autoja. Olisiko kenelläkään tähän mitään nerokasta kommentoitavaa?  Tiukkapipoista porukkaa vai vain p*ska laji? :roll:
Little to win, nothing to lose
SD/GT

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #56 : 01.10.05 - klo: 00.34 »
ihan p*skaluokka :D
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #57 : 01.10.05 - klo: 00.35 »
Lainaus käyttäjältä: "solar4"
Kappas, viikon virallinen kinasteluthreadi.

Täytyy tunnustaa, henkilökohtaisena perversiona on jo pidemmän aikaa ollut koitaa ura-autoja. Olisiko kenelläkään tähän mitään nerokasta kommentoitavaa?  Tiukkapipoista porukkaa vai vain tutti laji? :roll:

Eihän niillä mitään tee kun ei voi edes ohjata  :lol:  no joo, ei oo kyl kokemusta... niissä taitaa vaan olla tuo virittely lajin suola...

Poissa TimoK

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #58 : 01.10.05 - klo: 00.41 »
Lainaus käyttäjältä: "Vesa"
Cooleimmat tyypit on hiljaa ja pitää mölyt mahassaan, luokasta riippumatta. ;) Paitsi jos pipo kiristää ja on pakko mölöttää :D


Saako siitä lisäpisteitä jos alkaa nauramaan itselleen vedet silmissä? Ainakin tätä tapahtuu suomen kopterimaajoukkueen jäsenille jopa arvokisoissa eikä tuomarit siitä rankaise, yrittävät vain empaattisina osallistua nauruun...

--
Timo

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #59 : 01.10.05 - klo: 00.49 »
itseironia on aina positiivista kun pysytään asiallisella ja terveellä pohjalla:)
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC