Tätä topikkia olen mielenkiinnolla lukenut, omaa Savaa ei ole ja en todellakaan
ole mikään guru tämän auton kanssa...mutta heitetään nyt oma lusikka mukaan soppaan...
Rattaita menee/kuluu???
Varmasti kovilla tehoilla on oma osansa, mutta onko Savan omistajat shimmaillut
noita laatikoita/akseleita???
Siis ettei siellä ole kriittisissä paikoissa klappia.
Fiksummat oikaiskoon, jos veikkaan pieleen tota klappi asiaa.
Toni
Huomattavaa klappia on itellä alkanu ilmestymää vasta kulumisen myötä, vaikka joku täällä jokunen kuukausi sitten väitti että autossa on uutenakin todella suurta välystä voimansiirrossa. Ei mulla vaan ollu..
Suurimmat klapit taitaa itellä olla vetareissa tällä hetkellä kun vetarikupit on kulunu kuopille.
Shimmailemaan en ole viittiny ruveta, kyllähän lievä klappi kuuluu tehokkaassa autossa asiaankin, säästää hieman paikkoja.
Sitten kun autoa saa työntää puoli metriä suuntaansa ennenkuin motti alkaa haraamaan vastaan, vois alkaa uusimaan klapipaikkoja..
Ensimmäisenä hajoavien listalla taitaa kuitenkin olla edellee nuo mukana tulevat pinjonit, todella pehmeää tavaraa.
Diffin pinjoneita en ite saanu päreiks kun vasta 6S lipoilla hypyn alastulossa.
Hyppyytetty oli kyllä runsaasti 4S:llä, mutta eivät ottaneet itteensä lainkaan.
Tuo aiemmin kuvattu drive gear on myös nopeimmin kuluvien osien listalla, itellä tosin viimesenä uusittavana aiemmin mainituista.
Siinäpä ne oikeastaan onkin, ainakin omalta osalta..