Olihan se rata sittenkin todella siisti, muistot edellisestä kisasta radalta eivät oikein sävähdyttäneet, mutta nyt kyllä maistui ajo sitäkin paremmalta. Oli todella ikävä kuulla että rata jyrätään...
Olin jotenkin olettanut että aikaa olisi mekata enemmän koska osallistujia oli niin vähän, mutta toisin kävi. En edes ehtinyt täytää truggyn iskareita, ja buggystä jäi takaiskarit korjaamatta.. Tosin oli kyllä pirusti teknisiä ongelmia koko päivän, ihme että pääsin lopulta ajamaan finaalit. Kiitokset tästä mekkaajille, varaosakeskuksille jne...
Aikataulusta tuossa tulikin jo kommenttia, ja itsekkin tuosta urputin paikan päällä (ensin luvattiin 20min mekkausaikaa, minuutin päästä ilmoitettiin että lähtö 5:n minuutin päästä..). Anyways, suurkiitokset järjestäjille kisan läpiviennistä, ei varmastikkaan helppoa noin pienellä osallistujamäärällä. Oli mukava huomata että nostajia oli jopa paremmin kuin esim. jossain Hobao cupeissa, vaikka tuolla erittäin rajoittuneella osallistujamäärällä olisi uskonut asian olevan juuri toisin päin..
Oli aika siisti tunne johtaa truggy finaalin _molempia_ lähtöjä muutaman kierroksen ajan :) Voipi olla että seuraavaa kertaa saa odottaa jonkin aikaa.. Ilman kisan lopussa sattunutta koneen sammumista , ja allekirjoittaneen jatkuvaa kiirettä tankille, olisi ehkä päässyt jossittelemaan entistä enemmän ;)
Tuohon trukki luokan mielekkyyteen sen verran että olen samoilla linjoilla Mikan kanssa, eikö se ole aika selvää että luokka on kovassa kasvussa, ja ensi vuonna voisi hyvällä tuurillä olla puolet enemmän harrastajia mukana? Ja luokan "keskeneräisyyttä" ei varmastikkaan korjata ajamalla vähemmän.. Tämän viikonlopun osallistujamääristä ei kannattane tehdän järin pitkiä johtopäätöksiä, olihan buggynkin puolesta ylivoimaisesti pienimmät kisat tänä vuonna..
Jälkeenpäin mietittynä niin olisi varmasti kannattanut keskittyä ajamaan yhtä luokkaa noin pienessä kisassa, hieman huvittavaa että ajajakorokkeella on 2/3:aa ajasta.