Kirjoittaja Aihe: RAKETIT JA VIINA  (Luettu 2706 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
RAKETIT JA VIINA
« : 30.12.07 - klo: 22.33 »
Voidaanko tehdä silleen että jos on ostettu noita PAM PAM juttuja niin käytä laseja vaikka et ole juonnut ja jos olet juonnut niin anna ne raketit jollekkin joka on selvempi(mielummin selvä) kuin sinä. Nuo kaksi eivät ole mitenkään hyviä kavereita keskenään vai mitä.
Jerzi

PS Taas ollaan ilman alkohoolia tämänkin uudenvuoden ja lasit ob päässä.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Vs: RAKETIT JA VIINA
« Vastaus #1 : 31.12.07 - klo: 15.10 »
Parempi otsikko vois olla "AMPUKAA ILOTULITTEET SUOJALASIT PÄÄSSÄ JA SELVINPÄIN!". Kyllä ne suojalasit on aika rumat yleensä, mutta olkoot. Arvostan silmiäni.

Poissa Toikkanen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: RAKETIT JA VIINA
« Vastaus #2 : 31.12.07 - klo: 15.21 »
Parempi otsikko vois olla "AMPUKAA ILOTULITTEET SUOJALASIT PÄÄSSÄ JA SELVINPÄIN!". Kyllä ne suojalasit on aika rumat yleensä, mutta olkoot. Arvostan silmiäni.

Mielummin minäkin näytän typerältä kun olen sokea
Venom Creeper | Tamiya DB-01 Baldre | Xray T1 Rally edition

Poissa P.M

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: RAKETIT JA VIINA
« Vastaus #3 : 31.12.07 - klo: 15.26 »
Parempi otsikko vois olla "AMPUKAA ILOTULITTEET SUOJALASIT PÄÄSSÄ JA SELVINPÄIN!". Kyllä ne suojalasit on aika rumat yleensä, mutta olkoot. Arvostan silmiäni.

Mielummin minäkin näytän typerältä kun olen sokea

Niin
« Viimeksi muokattu: 24.05.08 - klo: 20.34 kirjoittanut P.M »

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RAKETIT JA VIINA
« Vastaus #4 : 31.12.07 - klo: 15.39 »
Tän päivän "trendi" ihmisille on suuri kynnys pistää rumat muovikakkulat nokalle hetkeksi..ja todella moni ajattelee että kun ei ole ennenkään sattunut niin eihän nytkään, varsinkaan mulle. No empä ole itsekkään ollut malliesimerkki, kerran on ollut tosi lähellä silmävamma, junnuna jolloin ei järki päätä pakottanut laitoin kiinarin muoviputkeen jollaisia käytetään talojen sähköjohdoituksissa ja räjäytin sen kädessä, no siitähän tietenkin muovisirpaleet lensi, ehdin juuri laittaa silmän kiinni niin sirpale teki vain haavan silmäluomeen...
Eli olkaa varovaisia älkääkä räjäytelkö silmiä, sormia ja maksoja...ratin kääntö ja liipasimen painaminen voi olla hankalaa jos fingereitä puuttuu..
Hyvää uutta vuotta kaikille!
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RAKETIT JA VIINA
« Vastaus #5 : 31.12.07 - klo: 16.17 »
Olen viimevuosina käyttänyt kuin olen ollut siellä missä paukutellaan vaikka en ole itse sytyttänyt yhtään mitään. Kuin ne lasit ottaa pois niin tulee todella varovainen olo kuin vertaa kuin on lasit päässä.
Ja viellä kuin on tuo kuningas viina on nielussa niin silloin on todella rohkea ja varsinki tyhmä.
No toivotaan että ei tule mittän vammoja kellekkään.
Minä valitettavasti veikkaan että 11 silmävammaa tulee tietoon.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Nege

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RAKETIT JA VIINA
« Vastaus #6 : 31.12.07 - klo: 16.26 »
Itse otan muutaman oluen. Ja ostin 2 pikku pataa mitkä pistän 12 ilmaan.
En meinaa humalassa olla vaan erittäin varovainen.
Ja ne ketkä satuttaa itseänsä tai toisia hutilodessa saa selkäänsä.

Poissa SaVaGeLLa GEGEEJÄ

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: RAKETIT JA VIINA
« Vastaus #7 : 31.12.07 - klo: 16.45 »
Parempi otsikko vois olla "AMPUKAA ILOTULITTEET SUOJALASIT PÄÄSSÄ JA SELVINPÄIN!". Kyllä ne suojalasit on aika rumat yleensä, mutta olkoot. Arvostan silmiäni.

Mielummin minäkin näytän typerältä kun olen sokea

Vaikka oonkin vasta 12 nii todennäköisesti sokeena näyttää tyhmemmältä kun pari tuntia suojalasit päässä.
Savage X 4.6 bb, PicooZ (rikki), Futaba 3PM 2.4GHz, Team Losi Micro-T !!

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RAKETIT JA VIINA
« Vastaus #8 : 31.12.07 - klo: 16.55 »
Löyty vanhat laskettelulasit jotka menee tiiviisti silmien ympärille, remmi niskan taakse ni ei putoa päästä vaikka juoksisi pois pommin alta vauhdilla. Ennen en ole laseja käyttänyt, mutta nyt alko järki kolkuttelee :) Maailmassa on liian monta hyvää asiaa joista ei sokeana voi nauttia, vaikka nyt rc-autoilu :)

Ja tosiaan miestä väkevämpää nautitaan vasta pommittelun jälkeen.
| Academy | Axial |

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RAKETIT JA VIINA
« Vastaus #9 : 31.12.07 - klo: 17.06 »
Yhtenä harrastuksena kun on ampumaurheilu ja on täysin vaistomaista laittaa suojalasit päähän aina kun paukkuu. Jerry on aivan oikeassa, on orpo olo olla ilman laseja paukkeen keskellä, koskaan ei tiedä mistä suunnasta tulee osuma.

Pikku vinkki, ennen kun lähdette puuskuttamaan suojalaseja huuruun niin tehkää ensin kotona seuraava juttu. Peskää suojalasit puhtaaksi ja kuivaa linssit, sen jälkeen tippa Fairya talouspyyhkeeseen ja hierotte pesuaineen linssiin. Nyt linssi näyttää aika hirveeltä ja mieleen tuleekin että seuraavan kerran kun näen Koheltajan niin vedän sitä nenästä...

Otatte lisää talouspaperia ja hinkkaatte linssejä niin kauan että ne ovat kirkkaat ja niistä näkee läpi. Linssimateriaalista riippuen linssit on nyt huurtumattomat, jos vielä huurtuu niin kokeile uusi käsittely. Jos vieläkin huurtuu niin sitten ei voi mitään, 90% linsseistä, laseista ja visiireistä tottelee tätä kikkaa ja se on hyvin yleinen keino saada linssit huurtumattomiksi.

Joten, lasit päähän aina kun paukkuu, ampui itse tai ei. Kahdella silimällä on kivempi lukea huomenna uusia viestejä :wink:

Hyvät Uudet Vuodet kaikille fiksuille jotka käyttää suojalaseja sekä ottaa muut huomioon juhlan tuoksinnassa :cool:
Kylätason RC-kuski.

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: RAKETIT JA VIINA
« Vastaus #10 : 31.12.07 - klo: 17.07 »
Jep, ammatin johdosta suojalasit menee silmille, kuin itsestään, mut kuulokin kannattaa joissakin tapauksissa suojata, kunnon paukuistahan lähtee sitä ääntäkin :wink:
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa mousemaster

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: RAKETIT JA VIINA
« Vastaus #11 : 31.12.07 - klo: 17.47 »
Nyt kun omat lapset katsovat paukkuja , tulee käytettyä suojalaseja jo ihan mallinkin vuoksi.. toki niitä kannattaa pitää ihan suojankin vuoksi...en halua enään lisää kamaa silmilleni... yhden kerran ammuin omatekoisen nuolen jalkajousella ja vaijeri hyppäsi nuolen yli ja nykäisi nuolen takaisinpäin ja suoraan silmään... alaluomi melkein irti ja kyynelkanavat poikki 18 tikkiä alaluomeen ja silmämunasta poistettiin tikkuja.. oli siinä tuuria kun vammoja ei jäänyt .. ei edes arpia..toisella kerralla valoin lyijystä syvätakilankuulaa (6,5kg pallo)ja oli muottiin jäänyt kosteutta ja sisään kaatamani sula lyijy tuli valureijästä ulos kuin tykin suusta ja suoraan naamalle ja etenkin vasemman silmän päälle , silmäluomi kerkisi onneksi ensin ja paloi vain luomi ja vähän poski ja kulmakarvat.. ei jäänyt siitäkään kuin pienet arvet silmäluomeen.. sitten oikea silmäni on saanut liikaa uv säteilyä ja ikäänkuin palanut eli silmämunassa on patti heti tuon värillisen alueen vieressä 1-2mm... sitten on poistettu sekä rälläkänkipinöitä että hitsauskipinöitä ja kerran pikaliimaa silmämunasta.. pikaliima meni siten että rupesin dremelöimään kappaletta minkä olin liimannut eikä liima ollut vielä kuivaa. ISO kökkö lensi suoraan silmämunaan ja jätti harmaan raidan keskelle silmää..sameasti näki kuitenkin kunnes lääkäri poisti pikaliiman...ei pysyviä vammoja....Kummassakin silmässä tod hyvä näkö vieläkin joten kyllä silmä paljon kestää mutta minulla on kiintiö täynnä osumista joten KÄYTÄN VARMASTI SUOJALASEJA sillä ne on kauniit verrattuna veriseen lappuun silmän päällä  :cool: Hyvää uuttavuotta kaikille .  :grin: ja lasit päässä  :cool:

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Vs: RAKETIT JA VIINA
« Vastaus #12 : 31.12.07 - klo: 17.57 »
Eikä suojalasien tarvitse olla kovin rumat, vähän arvokkaammat kun ostaa niin monet lasit voivat olla ihan tyylikkäitä, ns. aurinkolasit ilman tummennusta. Suojaa heikommin kuin kunnon lasit mutta paljon parempi kuin ei mitään. Mietin tossa pari päivää sitten että pitäiskö ottaa motocross kypärä päähän, olis ainakin silmät turvattu :afro: (Eikä tää afro hymiökään ole tyhmän näköinen vaikka sillä onkin lasit päässä :mrgreen: :afro:)

3 minuuttia vielä :evil:

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RAKETIT JA VIINA
« Vastaus #13 : 01.01.08 - klo: 11.18 »
Olin sotkemassa pyörällä kaverin tykö kun joku juoppo heitti pyörätien reunasta munakranaatin suoraan mun syliin, eikä tietenkään ollut laseja päässä kun pyörällä ajelin sen verran sain käsiä eteen ettei naamalle lentänyt... Takkiin paloi reikä sisäpuolelle mutta muuten sai jälet hinkkaamalla pois.  :cry:
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RAKETIT JA VIINA
« Vastaus #14 : 01.01.08 - klo: 17.01 »
Oltii possauttelemassa, yks tyyppi possautteli ja muut oli taempana, vaikka sanottii et laita vaikka nämä lasit päähä nii ei uskonunna, istu vessassa ku järkeä jaettiin. Illan päätteeks pyöräki pöllittii.
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!