RC10.FI
Kilpailut => Tulokset => Aiheen aloitti: Nicke - 16.03.11 - klo: 13.13
-
(http://i274.photobucket.com/albums/jj269/peitsamo/Pitk_PKSRCA_RGB_SININEN-1.jpg)
KILPAILUKUTSU
Pääkaupunkiseudun RC-autoilijat Ry kutsuu kilpailijoita Winter Jumps sarjan kuudenteen osakilpailuun Model-Expoon Helsinkiin lauantaina ja sunnuntaina 16-17.4.2011.
Lauantaina ajetaan M4-10 ja sunnuntaina M2-10 + SC-10.
OSOITE:
Helsingin Messukeskus
Messuaukio 1
00521 Helsinki
TOIMITSIJAT:
- Kilpailun johtaja: Niklas Holmberg
- Ajanotto: Matti Korvenmaa
- Tuomarit:
Lauantai: Pekka Kuronen
Sunnuntai: Sami Huhta, Markku Honkanen
- Katsastus:
Lauantai: Jon Lindgren, Aki Savolainen
Sunnuntai: Aki Savolainen
AJETTAVAT LUOKAT:
- M4-10
- M2-10
- SC2-10
- SC4-10
RATA:
- Messuhallin betonilattialle kasattu rata, mattoa vain hyppyreissä.
KILPAILUFORMAATTI:
- Pääasiassa perinteinen wj-formaatti, mutta alkueriin lähdetään yhteislähdöllä näyttävyyden takia. Ponderilinja tulee olemaan mahdollisimman kaukana lähtöpaikasta, ja jokaiselle käynnistyy oma aika kuin ylittää ponderilinjan. Joten ajanotto toimii kuten tavallisesti alkuerissä, ainoastaan lähtötapa on erilainen.
SÄÄNNÖT:
- Vain 2.4Ghz radiot sallittu!
- Winter jumps säännöt (http://www.medasec.com/do?action=files) sekä SC-sarjasäännöt http://rc10.fi/index.php?topic=44845.0
- Pitoaine sallittu kaikissa luokissa
PERJANTAIN TREENI:
- Perjantaina pääsee treenaamaan, mutta mikäli haluaa ilmaisen sisäänpääsyn niin pitää ilmoittautua etukäteen!
- Pääasiassa vapaata treeniä, muutamilla treenilähdöillä yleisön iloksi. Näin alustavasti 30min/tunnin välein 5min erä.
AIKATAULU:
- Perjantain tarkasta aikataulusta enemmän infoa lähempänä kisoja.
- Lauantai ja sunnuntai klo. 9-18
ILMOITTAUTUMINEN:
winterjumps2@gmail.com - osoitteeseen torstaihin 7.4.2011 mennessä. Osallistumismaksu 25€ ajettua luokkaa kohti, sisältää sisäänpääsymaksun! Pääluokkien kuskeille SC-10 lisäluokkana 20e.
-Nimi
-Luokka/luokat
-Ponderinumero / vuokra (5e kpl, rajallinen määrä)
-Seura
-Mahdollinen treeni perjantaina
Omat pöydät, tuolit ja jatkojohdot mukaan.
TERVETULOA!
-
Ilmoittautuneet:
M4-10 (48)
Janne Aspinen
Heikki Sorri
Niklas Holmberg
Markku Honkanen
Ari Heinonen
Tuomo Otsavaara
Niko Vuorenmaa
Sami Viik
Marko Mikama
Kalle Lehto
Tomi Jermalainen
Harri Valli
Jani Hovi
Mikko Laitinen
Arto Heinonen
Sami Huhta
Jarkko Hyvärinen
Tomi Kononen
Matti Peltoniemi
Tommi Turku
Juha Rousku
Janne Rantaruikka
Antti Nurmikumpu
Martti Honkasalo
Henri Virta
Matti Räsänen
Petri Ström
Jesse Sääkslahti
Juho Hattunen
Lasse Ilvessalo
Tommi Sampo
Sami Salmela
Karri Salmela
Kari Kuusisto
Heikki Valtonen
Henri Valtonen
Tomi Mairue
Riku Akkanen
Marko Eklund
Niko Bäckman
Aki Björksten
Miikka Kauttu
Jussi Luopajärvi
Reijo Mattila
Riku Tolonen
Harri Peltomaa
Jarno Halonen
Aapo Vuoristo
M2-10 (25)
Tuomas Thusberg
Jari Itävuori
Heikki Sorri
Niko Vuorenmaa
Jarno Halonen
Aki Leppänen
Marko Mikama
Oskari Mäki
Jani Hovi
Tomi Kononen
Matti Peltoniemi
Tommi Turku
Tommi Sampo
Juho Hattunen
Jaakko Huhmarsalo
Matti Räsänen
Janne Kiiski
Petri Ström
Kari Kuusisto
Henry Kanerva
Tomi Mairue
Joona Haatanen
Henry Salmen
Riku Tolonen
Matti Niinistö
SC2-10 (19)
Petri Hoffman
Jaakko Mursula
Tuomas Thusberg
Kari Joukainen
Timo Jokinen
Rauno Kalliopää
Riku Akkanen
Matti Peltoniemi
Jon Lindgren
Juho Hattunen
Ville Jalkanen
Juri Ketola
Sauli Hjerppe
Janne Simola
Mika Rinne
Jani Niemenmaa
Kari Kuusisto
Henry Kanerva
Petteri Jäntti
SC4-10
Matti Jokelainen
Kai Jämsä
Tom Thusberg
Henry Kvist
Visa Tenhunen
Perjantaihin treeneihin on ilmoittautunut 39 kuskia.
-
Kilpailun järjestäjän tiedotuksia:
Liput messuille saa pohjoiselta sisäänkäynniltä.
Perjantaina: Tasatunnein ovella on joku 5 min jakamassa lippuja, ts. ole paikalla 5 min VAILLE tasan niin et myöhästy.
Lauantaina: 9 - 9:30
Sunnuntaina: 9 - 9:30
Ne jotka ovat useamman päivän saavat kaikki vapaaliput kerralla.
-
Ilmoittautuneet päivitetty.
Missä kaikki corrikuskit on? Nyt jos milloinkaan tarvitaan paljon näyttäviä autoja radalle :wink:
Laittakaa muutenkin ajoissa ilmo, vaikka kisoihin onkin vielä aikaa. Eikä mielellään turhaan ilmoa perjantaille, ellei varmasti pääse tulemaan.
-
Tekisi mieli tulla tuuppi corrilla, mutta ei ole mitään mieltä ajaa nelkkujen kanssa kilpaa. Jos siis oikein ymmärsin niin SC luokat on yhdistetty?
-
Itsellä riippuu tuo SC luokkaan ilmoittautuminen, jos löytyy kuski. Kun minä en kehä 1 sisään aja! :)
Ja pääsisin samalla ensimmäistä kertaa Model Expoon. Ja mainitaan samalla, että Jyväskylän kisoihin menemättä jättäminen johtuu muista syistä.
-
Tekisi mieli tulla tuuppi corrilla, mutta ei ole mitään mieltä ajaa nelkkujen kanssa kilpaa. Jos siis oikein ymmärsin niin SC luokat on yhdistetty?
Oletuksena kyllä, koska tänä talvena ei olla saatu kertaakaan niin montaa nelkkua kasaan että ne olis voinu laittaa omaan erään.
Mutta mikäli nelkkuja ilmaantuu tarpeeksi, niin voidaan kyllä erottaa tuupit ja nelkut.
-
Oletuksena kyllä, koska tänä talvena ei olla saatu kertaakaan niin montaa nelkkua kasaan että ne olis voinu laittaa omaan erään.
...ja tämähän ei pidä paikkaansa jos WJ-kisoja katsellaan, ilmeisesti kyse on kuitenkin PK-seudun kisoista.
-
Kyllä Kiimingin WJ-kisoissa oli myös SC-autot erikseen
-
...ja tämähän ei pidä paikkaansa jos WJ-kisoja katsellaan, ilmeisesti kyse on kuitenkin PK-seudun kisoista.
Kyllä.
Mutta kuten sanoin, jos nelkkuja vaan saadaan sellanen määrä kasaan että ne voi laittaa omaan erään, niin tehdään tottakai niin. Niitä ei vaan tosiaan montaa yksilöä pk-seudulla ole.
-
Kyllä Kiimingin WJ-kisoissa oli myös SC-autot erikseen
Nythän olikin kyse siitä että 4WD ja 2WD corrit haluttais eri eriin.
Ajettiinhan kiimingissäkin kaikki sekaisin.... Siis SC autot omassaan jne, mutta ei sieltä SC autoista ruveta kahdelle kolmelle neliveto SC autolle omaa hiittiä vääntämään.
Ilmottautumisia sisään niin sithän sen näkee... Jos osallistujia tulee senverran että niistä saadaan oma hiittinsä aikaiseksi niin sitten se tehdään.
Tällähetkellä vaan näyttää ettei koko SC luokkaa ole... en ainakaan näe yhtään ilmoittautunutta.
Luulis paljon innokkaita olevan kun sentään messuilla pääsee ajamaan.
-
Nyt on ilmoittautuneiden lista taas ajan tasalla.
Annetaan SC luokkien olla toistaiseksi erikseen, ja katsotaan sitten tilannetta uudestaan ennen kisoja.
-
Kyllä Kiimingin WJ-kisoissa oli myös SC-autot erikseen
Kyllä ne tulosten perusteella yhdessä ajo, joten olipa turhaa äänestämistä.
Myös Vantaalla ja Nokialla corrit ajo yhdessä, turussa oli tarpeeksi nelkkuja että ne erotettiin.
-
Onkohan tuohon SC luokkaan kesäksi lisää kuskeja? Onko se SM luokka? Hommaan kesäks 2WD SC auton ja haluaisin räpätä sillä kilpaa M4 luokan ohessa, samoilla reissuilla...
-
Ei ole SM kisaluokka.
-
No voe vattu :afro: No kai siinä voi ajella kuitenkin kilpaa, kun olis vaan kuskeja.
-
Onkohan tuohon SC luokkaan kesäksi lisää kuskeja? Onko se SM luokka? Hommaan kesäks 2WD SC auton ja haluaisin räpätä sillä kilpaa M4 luokan ohessa, samoilla reissuilla...
Vaikka onkin offtopikkia, niin:
SC-luokka ajetaan (tai ajettiin ainakin viime kesänä) samana päivänä M4-10:n SM:n kanssa.
-
Näkyy monelta unohtuneen että tämä on kilpailukutsu, ei mikään oman poissaolon selittely -topicci. Ketään ei kiinnosta, kuka ei tule paikalle, enemmänkin kiinnostaa kuka tulee ja sen näkee ilmoittautuneiden listasta. Ajakaa tai olkaa ajamatta,
lopettakaa toi itkeminen näiden kilpailukutsujen alle tämä ei ole suunnattu kenellekään henkilökohtaisesti, yleinen toteamus vain...
edit. lievensin ilmaisua
-
Turkulaiset aktiivisena nelkkuCorrien ilmoittautumisessa. Missä muut?
Äkkiä mukaan tai ainakin loma-anomus vetämään. :wink:
-
Onko nelkku SC tullut ketään lisää ?
-
Onko nelkku SC tullut ketään lisää ?
Ilmoittautuneet päivitetty, ei ole.
-
Hetkonen :shocked:
Saanen kysyä, että miksi vain 2.4GHz radiotaajuudet sallittu? Johtuuko paikalla tapahtuvasta muusta radioliikenteestä, vai mikäs tässä nyt on homman nimi?
Ei kehtaisi uutta modulia ja vastareita mennä hommaileen yhtä kisaa varten :x
-
Siellä on monenlaista lentonäytöstä, robosotaa ja muuta toimintaa... Koko hallin kattavaa pinnataulua ei varmaan järkevästi saa aikaiseksi.
-
Hetkonen :shocked:
Saanen kysyä, että miksi vain 2.4GHz radiotaajuudet sallittu? Johtuuko paikalla tapahtuvasta muusta radioliikenteestä, vai mikäs tässä nyt on homman nimi?
Ei kehtaisi uutta modulia ja vastareita mennä hommaileen yhtä kisaa varten :x
Kuten jo tuossa edellisessä viestissä mainittiin niin rajoitus johtuu juuri siitä syystä, että messukeskuksessa on samaan aikaan paljon muutakin toimintaa, joten emme pysty varmistamaan, ettei joku toinen käyttäisi samaa taajuutta.
Jos sinulla olisi joku normaaleista poikkeava taajuus (40.xxx väli-, yli- tai alitaajuus) käytetävissä niin "uskoisin" että sillä voisi ajella...
-
Kyllä kyllä, juuri kuten arvelinkin tuossa.
Ei taida perus 27.145 yms. kiteillä olla siis asiaa tuonne :police:
Noh, katsotaan jos jostain saisi hommattua gigaset radiot.
-
Miksi pitoaineet? Eikö rataa voi pidottaa sokerilla/kokiksella?
-
Veikkaan syyksi seuraavia: Radan pidottaminen sokerilla/kokiksella vaatii myös radan pesut kisojen jälkeen, vapaaehtoisia? Rata on viime vuoden kokemuksien mukaan todella liukas joten pitoaine on ainoa järkevä keino saada ehjiä kierroksia aikaan. Jos pitoaineet kielletään niin kuka valvoo että mitää kemiallista käsittelyä ei renkaille tehdä? Tämä käytännössä tarkoittaa sitä että kaikkien pitää kisapaikalla ostaa uudet renkaat ja "aputuomareita" pitää olla varikko tulvillaan vahtimassa jokaista kilpailijaa ettei renkaita todellakaan käsitellä päivän aikana.
Näistä syistä olettaisin miksi pitoaineet on sallittu. Mielestäni hyvin järkevä päätös.
-
Juuri näin.
Ainoa toinen vaihtoehto olisi renkaiden myynti kisapaikalla, merkkaaminen samantien ja kisoista hylkäys mikäli nähdään pitoainepurkki tai että renkaita käsitellään ylipäätänsä yhtään millään. Pinta on erittäin liukas, ja hyöty aiemmin pidotetuista renkaista olisi merkittävä.
Joten on helpompi sallia pitoaine, jolloin ei tarvitse valvoa käyttöä, eikä tarvitse käyttää muutenkin tiukilla olevaa aikaa pidotukseen/sen pesemiseen.
Video viimevuodelta, ilman pitoainetta:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=h-8_WFrCgIQ[/youtube]
-
Oletteko jo suunnitelleet hyppyrien muotoja?
Viime vuoden muutama hyppy oli tuuppiCorrille melko haastava.
-
Oletteko jo suunnitelleet hyppyrien muotoja?
Viime vuoden muutama hyppy oli tuuppiCorrille melko haastava.
Jotain sitä on onneksi viimevuodelta muistissa, mikä toimi ja mikä ei :wink:
-
Juuri näin.
Ainoa toinen vaihtoehto olisi renkaiden myynti kisapaikalla, merkkaaminen samantien ja kisoista hylkäys mikäli nähdään pitoainepurkki tai että renkaita käsitellään ylipäätänsä yhtään millään. Pinta on erittäin liukas, ja hyöty aiemmin pidotetuista renkaista olisi merkittävä.
Joten on helpompi sallia pitoaine, jolloin ei tarvitse valvoa käyttöä, eikä tarvitse käyttää muutenkin tiukilla olevaa aikaa pidotukseen/sen pesemiseen.
Tuollainen asenne vaikuttaa aivan naurettavalle. Koko talven olen wj-sarjaa kiertänyt, enkä ole kenenkään nähnyt pitoainetta käyttävän kisoissa. Muutenkin meno ollut rentoa ja mukavaa, enkä usko että kukaan tuollakaan rupeisi mitään kiellettyä keksimään. Sen verran pitää olla tuttuihin ja ajokavereihin luottamusta.
Esimerkiksi nyt Jyväskylässä todella liukas kivilattia oli pidotettu LIDL kolalla, jota meni 20L ja jonka pois pesemiseen käytettiin tänään 2h. Suosittelen tätä vaihtoehtoa paljon mieluummin, kun pitoaineilla leikkimistä.
-
Nämä lidli kolat ja monet muut hommat testattu myyrissä...
On testattu jyväskylässäkin...
Se on silti täysin eri pinta ja olosuhteet kuin messukeskuksessa.
Kokemukset viimekerrasta ovat puhtaasti pitoaineen puolella.
Pitoaineen käyttö ei ole yhtään mitään leikkimistä.
Se on täysin perus asia Touring luokissakin.
Kyseisen aineen käyttäminen ei ole vaikeaa eikä kyseinen aine ole myöskään vaarallista kun edes yhtään tajuaa että se ei ole juotavaa, eikä sitä kannata käyttää silmätippoina.
Purnukallinen pitoainetta ei maksa kahta kymppiä enempää, ja yhdellä putelilla vetelee varmaan 4-6 henkilöä kokonaisen päivän vaikka kuinka lotrais.
Pitoaineen kanssa myös renkaissa huomatut erot liukkaissa olosuhteissa katoaa täysin...
Jopa vanha täysin sliksiksi ajettu rengas toimii.
Uusissa renkaissa on eroja... Testattu juttu.
Myyrin WJ kisoissa kävin eräharjoitusten aikana kaksi uutta rengassettiä läpi ja toisesta setistä kelpuutin etu ja toisesta setistä takarenkaat.
Kyseisen kisan jälkeen myös muutamaan kertaan tullut testattua eri rengassettejä... ja erot ovat yllättävänkin huomattavat.
Eli pitoaineella tasoitetaan myös nämä erot.
Pitoaineen kanssa saadaan jokainen SC auto etenemään hyvin, oli alla mitkä tahansa SC renkaat.
Uskokaa pois...
Viimevuoden kokemusten mukaan se on tuolla MESSUKESKUKSEN lattialla se toimivin ratkaisu.
Ps: et ole nähnyt etkä kuullut mitään pidotus juttuja...
Lukemaan myyri WJ topikkia.
Yhden auton pitoa ihmettelin ja haistelemassa kävin... ei ollut kyllä samasta hanasta se vesi tullut millä muut renkaitaan pesi.
Mitään ei voinut tehdä, koska ei ollut mitään näyttöä mitä renkaissa oli käytetty.
Myöhemmin olen kyllä kuullut mutkien kautta juttua mitä niissä olisi käytetty.
Ja kyllähän siellä spekuloitiin että minäkin olisin jotain käytellyt... Kisojen jälkeen siitä aloin vielä enemmän kuulemaan. No eipä tullut mitään käytettyä ja senkin voi jokainen tarkistaa kuvatuista videoista.
-
Tuollainen asenne vaikuttaa aivan naurettavalle. Koko talven olen wj-sarjaa kiertänyt, enkä ole kenenkään nähnyt pitoainetta käyttävän kisoissa. Muutenkin meno ollut rentoa ja mukavaa, enkä usko että kukaan tuollakaan rupeisi mitään kiellettyä keksimään. Sen verran pitää olla tuttuihin ja ajokavereihin luottamusta.
Esimerkiksi nyt Jyväskylässä todella liukas kivilattia oli pidotettu LIDL kolalla, jota meni 20L ja jonka pois pesemiseen käytettiin tänään 2h. Suosittelen tätä vaihtoehtoa paljon mieluummin, kun pitoaineilla leikkimistä.
Pitoainehan on turistissa ihan arkipäivää, vaikka junnujakin on huomattavasti enemmän joten eiköhän krossikuskitkin sitä viikonlopun verran kestä.
Kokemusta tosiaan on viime vuoden model-expo kisojen järkkäämisestä, ja toi messukeskuksen paljas lattia on hivenen hankala pinta. Ja koska aika tosiaan on _todella_ tiukilla rakennus ja etenkin purkuvaiheessa, niin ei ruveta kokeilemaan tuolla mitään pidotusratkaisua.
Kivilaatta on huomattavasti helpompi pintana, esim myyrin lattia ja jyväskylänkin näytti videolta aika samanlaiselta.
Ja mitä mun asenteeseen pitoaineen käytön suhteen tulee, niin tiedän että wj-kisoissa sitä on käytetty, kuten myös muita tököttejä crc:stä batteryyn. Mutta melkoinen psykologi kyllä olet, kun tolleen pystyt analysoimaan mun asennetta netin välityksellä yhden kommentin perusteella :wink:
-
Milläs periaatteella nää kisat ajellaan? Eli ajetaanko toisena päivänä alkuerät ja toisena finaalit vai ajetaan yks luokka per päivä? Olis kiva tietää, niin osaisi vähän suunnitella muita aikatauluja.
-
Lauantaina ajetaan M4-10 ja sunnuntaina M2-10 + SC-10.
Milläs periaatteella nää kisat ajellaan? Eli ajetaanko toisena päivänä alkuerät ja toisena finaalit vai ajetaan yks luokka per päivä? Olis kiva tietää, niin osaisi vähän suunnitella muita aikatauluja.
-
Ok, toihan kuulostaa hyvältä. Kiitosh.
-
Minkälainen tuo perjantain treeniaikataulu mahtaa olla? JOS oon tulossa niin tarvis varailla lentoja.
-
Minkälainen tuo perjantain treeniaikataulu mahtaa olla? JOS oon tulossa niin tarvis varailla lentoja.
Joka päivä mennään messujen aukioloaikojen puitteissa 9-18:00 (http://www.model-expo.com/)
Ja jos haluatte ilmaisen sisäänpääsyn myös perjantain treeneihin niin muistakaa ilmoittautua ketjun ensimmäisen viestin ohjeiden mukaisesti...
-
Milläs periaatteella nää kisat ajellaan? Eli ajetaanko toisena päivänä alkuerät ja toisena finaalit vai ajetaan yks luokka per päivä? Olis kiva tietää, niin osaisi vähän suunnitella muita aikatauluja.
? ? ? Janne - ite kopiot meidäin kisakutsun, mistä tämäkin asia selviää :shocked:
Sanotaan ettei tyhmiä kysymyksiä olekkaan, mutta nyt alan jo epäillä :grin:
-
^ oon aika varma, että alkup. viestissä ei formaatista puhuttu. Mut anyway, hommeli selviö!
-
Näyttäis olevan jo kohtalaisesti CORReja radalla. Vielä kun minun nimi puuttuu listalta vaikka ilmon jo nakkasinkin. Koitan vielä puhuttaa muitakin jannuja kisaamaan :wink:
-
Lista ilmoittautuneista päivitetty.
-
Moro
CORReissa Jon L kahteen kertaan mutta laitoin tänään ilmon tulee joten 15 kuskia pitää edelleen
-
Loput keskustelut aiheesta tai sen vierestä
http://rc10.fi/index.php?topic=56288.0
-
Liput messuille saa pohjoiselta sisäänkäynniltä.
Perjantaina: Tasatunnein ovella on joku 5 min jakamassa lippuja, ts. ole paikalla 5 min VAILLE tasan niin et myöhästy.
Lauantaina: 9 - 9:30
Sunnuntaina: 9 - 9:30
Ne jotka ovat useamman päivän saavat kaikki vapaaliput kerralla.
Rata saatiin muotoiltua aikalailla uomiinsa, hypyt pomput ja muut paikoilleen. Huomenna kasataan loput elementit, vuorataan matolla, rakennetaan korokkeeseen kaide ja homma on valmis ajoja varten.
Meille on tiedossa hienot kisat - huikeat 48 kuskia nelkussa :shocked: -milloin viimeksi on ollut näin paljon patterirossaajia samoissa kisoissa - samassa luokassa ?
Kiitos jo tässä vaiheessa kaikille talkoisiin osallistuneille.
-
Tavarat ovat messukeskuksessa ja aikailla jo paikoillaankin, mutta vielä riittää puuhaa. Eli talkoot jälleen tänään. Käytännössä messukeskukselle voi mennä rakentamaan rataa jo nyt! Eli ovet ovat auki 7-22, mutta käytännössä paikalle tullaan noin klo 17:00.
Eli viralliset ratatalkoot messukeskuksella klo 17:00-> (saa mennä aikaisemminkin jos haluaa)
-
Lauantain ensimmäinen eräharjoitus alkaa klo 09.30.
Tarkempi aikataulu tulee huomisen aikana.
-
Työt saatiin eilen likipitäen valmiiksi, rata täysin, mutta ajajakorokkeen kaidetta ei voitu rakentaa kun ei koroketta vielä saatu.
Te jotka menette tänään treenaamaan, pitäkää huoli, että rata pysyy kuosissa. Eli letkut on toki hiekalla täytettyjä, mutta irrallaan. Ts. jos letkut siirtyy paikaltaa, siirtäkää ne välittömästi takaisin.
Edit: Päivitys tilanteeseen: Koroke on tullut, aita rakennettu, sähköt puuttuu (vielä)
Aidasta sen verran, että aitaa tukevat betonijalat ovat radan puolella, ts. pääsuoralla on monta mahdollisuutta tuhota auto... Tätä varten meidän on saatava n. 20 m lautaa messukeskukselle.
-
(http://dl.dropbox.com/u/3453719/Photo%20huhtikuuta%2015%2C%2016%2002%2047.jpg)
Rata tänään treeneissä. Eka oli liposta, mutta alkaa muodostumaan jo hyvä pitolinja.
-
Hitosti oli porukkaa reeneissä. Yleisöäkin piisas joten eiköhän huomenna saada aika loistavat kisat. Pito oli aamulla täysin kateissa mut lähtiessä autot näytti menevän melkein kiskoilla. Taitaa ennakkosuosikit pitää pintansa... mitä nyt tuli reenejä seurattua :roll: :tongue:
-
Kisaajat huomio!
Eräharjoitus 1: 3 min + 2 min vaihto - seuraavat kuljettajat pitävät huolen, että edelliset lopettaa ajallaan.
Eräharjoitus 2: 5 min + 2 min vaihto - kuten yllä + NOSTETAAN seuraava erä!
Alkuerät: 5 min + 5 min lähtöväli - YHTEISLÄHTÖ pääsuoran ruudukosta, lähtöasettelija apuna. Jokaiselle juoksee kuitenkin oma aika aivan kuten normaalistikin alkuerissä. Lähtö on vain yleisön viihdykkeeksi, ts. ekoja mutkia ei tarvitse puristaa eikä tarvitse murehtia jos järjestys vaihtuu. Huomattavaa on myös, että ekaan alkuerään mennään numerojärjestyksessä ja seuraaviin edellisen erän tulosten mukaan - järjestelijää helpottaa jos osaatte ajaa omaan ruutun ilman suurempaa sähellystä.
Aikataulu ja erälistat tulee illan aikana. Aikataulu on tiukahko joten olisi hyvä, että jokainen sisäistää poikkeavan käytännön jo valmiiksi :wink:
Finaalit: normaalisti 5 min + 5 min väli
-
Aikataulu liitteenä.
-
Erälistat:
Erä 1
1 Harri Peltomaa
2 Niko Bäckman
3 Kari Kuusisto
4 Aapo Vuoristo
5 Riku Akkanen
6 Jesse Sääkslahti
7 Martti Honkasalo
8 Henri Virta
Erä 2
1 Sami Viik
2 Tommi Turku
3 Tomi Kononen
4 Juha Rousku
5 Antti Nurmikumpu
6 Matti Räsänen
7 Lasse Ilvessalo
8 Janne Rantaruikka
9 Jarkko Hyvärinen
Erä 3
1 Kalle Lehto
2 Jarno Halonen
3 Niko Vuorenmaa
4 Tomi Jermalainen
5 Harri Valli
6 Reijo Mattila
7 Tuomo Otsavaara
8 Tommi Sampo
9 Juho Hattunen
10 Tomi Mairue
Erä 4:
1 Miikka Kauttu
2 Marko Mikama
3 Heikki Valtonen
4 Sami Huhta
5 Mikko Laitinen
6 Henri Valtonen
7 Matti Peltoniemi
8 Aki Björksten
9 Jani Hovi
10 Heikki Sorri
Erä 5
1 Markku Honkanen
2 Petri Ström
3 Janne Aspinen
4 Karri Salmela
5 Ari Heinonen
6 Joseph Quagraine
7 Marko Eklund
8 Sami Salmela
9 Arto Heinonen
10 Riku Tolonen
-
Ja vielä muistutuksena:
Liput messuille saa pohjoiselta sisäänkäynniltä.
Lauantaina: 9 - 9:30
Sunnuntaina: 9 - 9:30
-
Eka päivä taisteltu... suosikit piti pintansa. Onnittelut A-finalisteille :smiley: Hyvä rata ja hyvät kuulutukset. Huomenna jatkuu. Ainiii... meikä voitti arvonnassa!!! Jeeeees!
-
Samalla aikataululla suunnilleen?
-
Eriä on yksi enemmän, mutta päivän kesto on sama 9.30 - 17.25. Ajetaan kolme alkueräkierrosta neljän sijaan, ei yksinkertaisesti mahdu neljää kahden luokan takia, vaikka kuskimäärä onkin sama.
Alkuerät alkavat 10:50, finaalit 14.15.
-
Erälistat:
SC-10
Erä 1
1 Juri Ketola
2 Janne Simola
3 Timo Jokinen
4 Rauno Kalliopää
5 Kari Joukainen
6 Ville Jalkanen
7 Visa Tenhunen
8 Henry Kvist
Erä 2
1 Jaakko Mursula
2 Kai Jämsä
3 Tom Thusberg
4 Kari Kuusisto
5 Henry Kanerva
6 Mika Rinne
7 Jani Niemenmaa
8 Riku Akkanen
Erä 3
1 Petteri Jäntti
2 Juho Hattunen
3 Matti Peltoniemi
4 Tuomas Thusberg
5 Matti Jokelainen
6 Jon Lindgren
7 Sauli Hjerppe
8 Petri Hoffman
M2-10
Erä 4
1 Henry Salmen
2 Tommi Turku
3 Kari Kuusisto
4 Janne Kiiski
5 Aki Leppänen
6 Tomi Mairue
7 Tomi Kononen
8 Oskari Mäki
Erä 5
1 Juho Hattunen
2 Joona Haatanen
3 Matti Peltoniemi
4 Niko Vuorenmaa
5 Matti Niinistö
6 Jari Itävuori
7 Tuomas Thusberg
8 Jaakko Huhmarsalo
9 Riku Tolonen
Erä 6
1 Petri Ström
2 Tommi Sampo
3 Marko Mikama
4 Jarno Halonen
5 Heikki Sorri
6 Joseph Quagraine
7 Matti Räsänen
8 Henry Kanerva
9 Jani Hovi
-
Missä erässä(sc-10) Petri Hoffman ajelee?
Ei näkynyt listoilla.
-
En ole aikaisemmin näistä avautunut......
Mutta nyt avaudun. :shocked:
Eikös erälistat tehdä sarjataulukon mukaan WJ:ssä, eikä naamakertoimen?
Joten miksi olen hitaimmassa erässä ?
Mielestäni kuuluisin ajamaan nopeimpaan erään.
Edit: Tietysti jos ajajakokouksessa teroitetaan NOPEAMMALLE tien antamista, ja muutenkin kilpailusääntöjä, voidaan näilläkin erälistoilla mennä.
T:Heikki Sorri
-
Jooo Heikki poitsu nopeimpaa erää. Kuka on malmilla tänäää-????? meitsiii työntelee yön hja huomenna on isku päällä :afro: Oli jäätävää kyytiä kärellä tänää nelkussa, onnittelut jätkille!
-
Enemmän pitäis saada näitä kisoja missä on Arit ja Joset paikalla! Saattais nousta tää Suomen p*ska krossi taso... tai sit porukka ulkomaille ajamaan..... :afro: emmä mitäää tiiä.......... :roll:
-
Eikös erälistat tehdä sarjataulukon mukaan WJ:ssä, eikä naamakertoimen?
Hyvin pitkälti kyllä, ja selkeä moka kyseessä. Pahoitteluni, kummatkin mokat on korjattu.
-
Vaikka oliskin naaman mukaan erälistat tehty, niin pääsit kuitenkin listalle. Myö taidetaan lähteä aamulla kotia kohti. Päästiin kuitenkin perjantaina treenaamaan.
-
Ihan nyt kaikille ohjeeksi - jos listoissa on virheitä niin asiasta voisi lähettää asianomaiselle yv:n tai vaikka sähköpostia. Palstalla avautuminen ei ehkä ole se asiallisin keino.
Kaikille sattuu virheitä ja ihmisiä ne on nämä kisojen järjestäjätkin...
-
Vaikka oliskin naaman mukaan erälistat tehty, niin pääsit kuitenkin listalle. Myö taidetaan lähteä aamulla kotia kohti. Päästiin kuitenkin perjantaina treenaamaan.
Ei tarvitse :wink:
Huomasin asian käydessäni listaa uudestaan läpi, en vaan kerennyt vielä korjaamaan. Mutta nyt pitäisi näyttää vähän paremmalta.
-
Kiitos järjestäjille!
Ja pahoittelut julkisesta avautumisesta. :lipsrsealed:
Ensi kerralla laitan YV:tä. :afro:
-
Aikataulu liitteenä.
-
Laitetaan tänne kun ei tuupin palaute topikkia, tai tuloksia ei ole viellä tullut.
Eli viimenen kolmesta A-finaalista.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bp1Gr8ftC1Q[/youtube]
Kahta muuta ei kerinnyt kuvaamaan, kun aika meni omaan autoon pohjalevyn vaihdossa. :angry:
Toinen A-finaali olis ollut kyllä tosi magee saada nauhalle, Goldin ja Josen millintarkkaa kisailua oli hieno katsoa, ja kuunnella Korvenmaan hehkutusta.
-
Kuuluttajan suosikkisana oli ehdottomasti, "TÄLLÄ HETKELLÄ".
Hienoa, että joku jaksaa kuuluttajan hommia tehdä ja toivottavasti otat kritiitikin rakentavasti.