Ite kattelin kyllä ihan samaa, että tollset iskarit vois olla kovat. Maksanee jonnin verran? Omat big boretkin näköjään takana alkaneet vuotaa...
Eilen kun tuossa vähän aikaa ihmettelin tuota vakio autoa niin tuossahan puskurin rasitukset tulee suoran runkoon kun runko on niin ylhäällä.
Slice taassen... Siinä on selvä suunnittelu virhe. Purskurin voima ei todellakaan välity runkoon vaan siihen pieneen ylädekkiin mikä ei ole kuin yhdestä kohdasta kiinni noissa pitkittäistuissa. Ei ihme ettei kestä... Miroshimakin on hyvin tajunnut tuon ja tehnyt kunnon ylädekin.
Eli ne muutamat slicen omistajat en todellakaan suosittele ajamaan ks. pohjalevyllä muutakuin törmäys vapaata tourinkia. Pika-apuna varmaan toimii pitempi ylädekki, että sen saa edes kahdesta kohtaa kiinni noihin pitkittäistukiin. Ellei halua arpoa koko etupäätä uusiksi...
Ei tarvitse lisää kiinnityspisteitä vaan "ylädekin" kestävämmästä materiaalista. Ja ehkä pohjalevynkin...
Oma 4mm polykarbonaatti on kestänyt hyvin. Ja oli helppo tehdä, pistosaha ja akkuporakone työkaluina. Reikien senkkaus olisi pitänyt tehdä senkkausterällä eikä poranterällä. Nyt tuli väärä kulma ja levy halkeili vähän kun kiristin ruuvit. Vaan hyvin tuntuu kestävän
Diffi jonka rikoin oli muovinen. Kuoria olen tilannut varaosanumeron mukaan, pitää seuraavaksi ottaa vxl:n diffikotelo. Onko vxl:ssä ja xl5:ssä muita eroja rakenteissa, jos saisi jotain muitakin kestävämpiä osia?