Kirjoittaja Aihe: duratrax Axis vai HPI mt2 rtr  (Luettu 1578 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa dr_ink

  • Tulokas
    • Profiili
duratrax Axis vai HPI mt2 rtr
« : 15.03.05 - klo: 15.13 »
Kumpi parempi jälkimmäinen uusi kaupasta 355+starttipaketti 60e eli yhteensä 425e

duratrax axis käytetty 300e kaikkine tarvikkeineen

Kumpi halvempi omistaa?kumpi parempi "päivittää"? kumpi nopeempi?tulee harraste käyttöön.

pikaista vastausta mahdollisine perusteluin odotetaan

Poissa Nöhvö

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://RikuH.gfoto.com
duratrax Axis vai HPI mt2 rtr
« Vastaus #1 : 15.03.05 - klo: 15.17 »
Mä itse omistan mt2 ja minun mielestäni kone on ollut todella helppo säätönen ja auto muutenkin kestävä. Mt2 saa todella paljon viri osaa,
tätä ainakin aloittelialle suosittelen jos polttista on ostamassa  :wink:

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
duratrax Axis vai HPI mt2 rtr
« Vastaus #2 : 15.03.05 - klo: 15.38 »
Turataxista en tiedä, mutta mt on ainakin todella helpposäätöinen ja muutenkin mukava auto...
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
duratrax Axis vai HPI mt2 rtr
« Vastaus #3 : 15.03.05 - klo: 15.42 »
Duratrax Axis:in kohdalla varmistaisin ainakin aluksi, miten varaosia on saatavilla. Tämä auto on melkoisen harvinainen Suomessa. Axis on aloittelijalle sopiva M8-luokan polttiskrossaria muistuttava auto. Sillä pääsee kyllä alkuun, mutta sen ominaisuudet loppuu kuitenkin melko nopeasti varsinkin, jos autolla aletaan ajamaan oikealla radalla. Speksien mukaan auto on koottu ihan kelvollisista osista, mutta ajo-ominaisuudet eivät oikein vastaa tätä. Pihasuditteluun kelpaa mainiosti. Tähän autoon saa kyllä jotain viritysosia, mutta melkeinpä tämä ei maksa vaivaa.

MT2 on taattua HPI:n laatua, ja melkoisen laajalti kehuttukin. Eli jos tyyppinä trukki kiinnostaa tämä ei ole huonompi valinta. Varaosien ja viritysosien saatavuus on Suomessa melkoisen hyvää, joten aika huoleton omistettava auto ainakin on. Tämä auton kohdalla varsinkin ajo-ominaisuuksia on kehuttu.

Kumpikin auto kulkee noin suurinpiirtein sen 60 km/h. Tämä luonnollisestikin riippuu melkoisesti useammastakin asiasta.

Jos lähistöllä on oikea krossirata, niin suosittelisin harkitsemaan ihan oikeata M8-luokan polttiskrossaria. Radalla ajaminen tuo harrastukseen aivan toisenlaisen vasteen. Siinä pihalla p*skarinkiä pyöriessä auton ominaisuuksilla ei ole oikeastaan juurikaan merkistystä. Radalla puolestaan auton ajo-ominaisuudet ja kestävyys tulevat selvästi esille.

Poissa dr_ink

  • Tulokas
    • Profiili
duratrax Axis vai HPI mt2 rtr
« Vastaus #4 : 15.03.05 - klo: 15.48 »
Joo asustelen vantaalla noin 2km päässä lavangon radasta että kyllä sinne tulee varmasti mentyä ajelemaan.

Onko mitään suosituksia vastaavanlaisista autoista?
Hyboy hyper 7 rtr olen myös katsellut, hinta vaan pikkasen ylhäällä. tosin hyvää ei saa halvalla mutta mikä olis fiksuin kompromissi hyvälle ja halvalle. mitään kisa-autoa en ole hankkimassa.

katselin myös hobbylinnasta gs strom mallia -> http://hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=GS%206XNJ117
mielipiteitä?

Poissa Nike

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
duratrax Axis vai HPI mt2 rtr
« Vastaus #5 : 15.03.05 - klo: 16.00 »
Lainaus käyttäjältä: "dr_ink"
Joo asustelen vantaalla noin 2km päässä lavangon radasta että kyllä sinne tulee varmasti mentyä ajelemaan.

Onko mitään suosituksia vastaavanlaisista autoista?
Hyboy hyper 7 rtr olen myös katsellut, hinta vaan pikkasen ylhäällä. tosin hyvää ei saa halvalla mutta mikä olis fiksuin kompromissi hyvälle ja halvalle. mitään kisa-autoa en ole hankkimassa.

katselin myös hobbylinnasta gs strom mallia -> http://hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=GS%206XNJ117
mielipiteitä?



Tottakai voit pyytää kunnon tarjousta autosta. Minä ainakin sain linnasta tilatessa kunnon tarjouksen kaikista kamoista.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
duratrax Axis vai HPI mt2 rtr
« Vastaus #6 : 15.03.05 - klo: 17.17 »
Siinä näm kolme autoa paremmuus järjestyksessä (Oma mielipide)
    Hobao Hyper 7

    Hpi Nitro Mt2

    Duratrax Axix
    [/list]

    Poissa dr_ink

    • Tulokas
      • Profiili
    duratrax Axis vai HPI mt2 rtr
    « Vastaus #7 : 15.03.05 - klo: 19.20 »
    mitäs jos soppaan lisätään vielä

    infreno mp6 sport
    Crono S6 Super Light

    nyt jos heitättä mielipiteitä mikä noilla on "marssi järjestys"