Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno MP  (Luettu 641472 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Alberto

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #630 : 07.11.04 - klo: 20.02 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"

Eikös se ole vaan hyvä että ajetaan eri merkeillä. Jääpähän jotain selittelyn varaa itse kullekin. Mulle ainakin toi hinta on ihan yks ja sama kunhan on sellanen kärry mistä tykkää.


Täysin samaa mieltä.

Poissa paimio1

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #631 : 07.11.04 - klo: 22.00 »
pieni jäjellinen huomautus olis varmaan paikallaan eihan millään merkillä/myyjällä/kauppiaalla voi aina olla kaikkea tavaraa ei hubbabubilla ikä kyösteilläkään.Mielestäni kyllä jokaisella harrastajalla on sitten liikkeellä tosissaan tai ei olisi syytä pitää mukanaan vähän osia mitä voi tarvita esim tukivarret etu ja tulppa tai kaksi.Ja osien tarve väheneen kun jokainen ajaa kykyjen mukaa aina nopein tapa ei ole se nopein suoralla ja ekana kurviin vaan tasaisuus esim 20min auto puorillään on kova suoritus vaikka koneena olisi rb eko joka sinänsä on lemppari koneeni helppo säätää kestää paljon ei tapkka lämmöistä ei tulpista ja aina valmis ajoon eli ei nopein mutta  helppo ja varma ja halpa ja hyvä

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #632 : 07.11.04 - klo: 23.55 »
Ei ehkä oo aina kaikkea, vaikka ei ole kyllä kertaakaan osunu kohdalle että oisin joutunu odottelemaan.
Mutta jos ajatellaan Kyoshon osien saatavuutta esim pääkaupunkiseudulla niin tilaus tavaraa on lähes kaikki. Ja eiköhan tolta Timpalta ja Nikolta löydy aina jotain osia myytäväks kisoissa HoBaoon.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #633 : 08.11.04 - klo: 08.36 »
Miten voi keskustelu mennä MP topicissa koko ajan Ho Baoon?

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #634 : 08.11.04 - klo: 08.39 »
Lainaus käyttäjältä: "paimio1"
pieni jäjellinen huomautus olis varmaan paikallaan eihan millään merkillä/myyjällä/kauppiaalla voi aina olla kaikkea tavaraa ei hubbabubilla ikä kyösteilläkään.Mielestäni kyllä jokaisella harrastajalla on sitten liikkeellä tosissaan tai ei olisi syytä pitää mukanaan vähän osia mitä voi tarvita esim tukivarret etu ja tulppa tai kaksi.Ja osien tarve väheneen kun jokainen ajaa kykyjen mukaa aina nopein tapa ei ole se nopein suoralla ja ekana kurviin vaan tasaisuus esim 20min auto puorillään on kova suoritus vaikka koneena olisi rb eko joka sinänsä on lemppari koneeni helppo säätää kestää paljon ei tapkka lämmöistä ei tulpista ja aina valmis ajoon eli ei nopein mutta  helppo ja varma ja halpa ja hyvä


Missä radalla ajelet? Jos et ole käynyt esim. Lavangossa niin et ehkä tiedä mitä tosissaan ajaminen on ja mitä tarkoittaa osien hajoaminen. Sitä paitsi se rata tarvitsee tehokkaan koneen jos meinaa sen radan ajaa kunnolla läpi. En väitä ettei sulla olis validi pointti tuossa, mutta tämä homma on jokseenkin paljon kiinni myös radasta.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #635 : 08.11.04 - klo: 10.06 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Miten voi keskustelu mennä MP topicissa koko ajan Ho Baoon?


Nii-in...   ...taitaa olla hobao topic niin täynnä että se pursuaa muuallekkin  :wink:
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa paimio1

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #636 : 08.11.04 - klo: 20.57 »
mikä olen kyllä ajanut vantaalla jotakin kertoja viime vuoden kisat vaisummalla rb,n c4,lla os,llä rb,n seiskoilla ja kaikilla rata on ajettavissa kisojen alusta loppuun ja edelleen 20 min saati 45 min on pikä aika pyörät alaspåin olen myös käynyt ajamassa turussa,imatralla,ulvilassa rata muuten tosi kiva, salossa, ja omalla pihalla ei kivaa.joten edelleen kyllä ajo omasta mielestäni on enemmän kiinni ajajasta kuin koneesta jos kone on rb

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #637 : 08.11.04 - klo: 23.49 »
RB made by Novarossi ;-)
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #638 : 09.11.04 - klo: 00.16 »
Kyllähän toi kyösti on ihan O.K. mutta kun karkaa toi hinta vain noilla paremmilla malleilla, eiköhän se varaosa palvelukin parane jos kuskejakin olisi samassa suhteessa kuin muilla merkeillä. Ymmärrän kyllä myyjiäkin ettei ole joka osaa hylly tavarana. Valikoima Kyosholla on aika iso.

Itsellä eka krossi inferno 1992, sitten dx:t ja mp6 ja muutama mp7.5 ja kyllä nykytilanne on hyvä verrattuna 10vuotta sitten.

T:Rami
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #639 : 09.11.04 - klo: 08.06 »
Lainaus käyttäjältä: "Niko"
RB made by Novarossi ;-)


Tämä pitää täysin paikkansa, mutta täsmennetään asiaa hieman, ettei tule sitten väärinymmärryksiä. Kaikki RB:n koneet ovat täysin RB:n suunnittelemia. Eli NovaRossi valmistaa nämä koneet RB:n suunnitelmien ja piirustusten mukaan. Mikään RB ja Novarossi eivät ole siis keskenään samoja koneita tai yrityksiä. Muutama pilli on kuitenkin samoja. Nämä tunnistaa samasta hyväksymisnumerosta, joka on siinä pillissä.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #640 : 09.11.04 - klo: 08.41 »
Lainaus käyttäjältä: "Rph"
Kyllähän toi kyösti on ihan O.K.
T:Rami


Vai OK  :mrgreen:

Sehän on crossareiden ferrari

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #641 : 09.11.04 - klo: 10.18 »
Näin on Mika! mut en kehtaa sanoo sitä ääneen :wink:

T:Rami
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #642 : 09.11.04 - klo: 10.29 »
Suomalaiset tuntuu olevan niin ahnetta porukkaa että kyosho kauppiaat pitävät hinnat aika korkeilla. Tietysti onhan ne osat kalliimpia, mutta ainakin helsingissä on kolme liikettä pienellä alueella. Kilpailu on kovaa.

Mutta kun 20 sentin osasta pitää saada se 20 euroa täällä.
Ainakin luulen niin.

Mutta yhdyn Mikaan tuossa ferrari jutussa =)

Tuosta RB:stä sen verran että olenkäsittänyt että joskus novarossi valmisti jotain koneita joita sitten joku toinen "firma"(lue RB) viritti. Ja tätä nykyä RB on jo ihan FIRMA. Että ne ovat ihan eri asia.

Mutta voin olla väärässä. Ihminen on erehtyväinen.

Edit:
Ja tuosta HoBaon tunkemisesti MP topicciin, niin siellä jauhetaan startti laatikoista, Infenro topicissa Hobaosta.... Mutta missä jauhetaan sitten Infernosta.  :wink:

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #643 : 09.11.04 - klo: 11.13 »
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
Mutta kun 20 sentin osasta pitää saada se 20 euroa täällä.
Ainakin luulen niin.


No juuri näinhän se menee ja ikäväkyllä juuri Kyoshon osista pitäää saada se mieletön voitto... näkeehän sen heti jos vertaa joitain perus palikoita kuten vaikka kytkinkello niin Kyoshon oma maksaa 2 kertaa enemmän kuin HoBaon.
Eikä niissä todellakaan ole laatueroa.

Jos hinnat olisivat edes oikealla tasolla niin minulla olisi luultavammin Kyosho kaikilla mahdollisilla virityksillä mutta kun en todellakaan halua maksaa 20 sentin osasta sitä 20€... maksan siitä 10€ ja haen sen samana päivänä kun sen tarvitsen enkä odota 1-2 viikkoa kun se tilataan jostain.

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #644 : 09.11.04 - klo: 12.50 »
Kyyllä.

Sanotaan nyt kuitenkin että itse tilaan osat ennekkoon, ett jos nyt joskus se sattuisi hajoamaan niin todennäköisesti hajoava osa löytyy laatikosta  :D

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #645 : 09.11.04 - klo: 14.07 »
Lainaus käyttäjältä: "blenheim"
Mielestäni Kyosholla on yksi Suomen parhaista varaosapalveluista johtuen monista liikkeistä eri paikkakunnilla. Hobaolla ei tietääkseni ole kuin kolme paikkaa joista osia saa. Myös Kyosho kuljettajat kisaavat ahkerasti, se taas vie siihen että kisapaikoillakin on suhteellisen hyvä varaosavalikoima. Tämä siis krossin puolella, muista luokista en tiedä.

Hobaon tai minkään muunkaan merkin varaosamyyntiä tai osasaatavuutta en lähde spekuloimaan sillä kokemusta niistä ei ole. Mutta noin maalaisjärjellä ajateltuna  en välttämättä ostaisi GS Racingin autoa ja luottaisi suomen omaan varaosapalveluun merkillä (kaikella kunnioituksella, Hobbylinna), sillä Suomessa tietääkseni vain yksi liike edustaa ko. merkkiä.

Eiköhän pistetä riidalle loppu ja keskustellaan vaihteeksi ihan topicin alkuperäistarkoituksesta eli itse autosta...


haloo. Siis ei tähän voi edes sanoa muut kuin: haloo!

etenkin tämä kohta : Mielestäni Kyosholla on yksi Suomen parhaista varaosapalveluista johtuen monista liikkeistä eri paikkakunnilla. Hobaolla ei tietääkseni ole kuin kolme paikkaa joista osia saa.
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #646 : 09.11.04 - klo: 14.13 »
Jartsa: RB ei "viritä" mitään muiden tekemiä pannuja. Se on moottorifirma niin kuin muutkin, mutta RB ei vaan valmista omia moottoreita. Novarossi valmistaa ne RB:lle.

Novarossi valmistaa myös melkein kaikkien eri merkkien tulpat.

1 000 000 000 tulppaa vuodessa
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #647 : 09.11.04 - klo: 14.53 »
No ei enää tietenkään, mutta jonkun puheistä sain sen kuvan että joskus teki jotain vastaavaa. Mutta joo. :)

Poissa metal

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #648 : 09.11.04 - klo: 16.03 »
Tähän Kyoshon hyvään varaosasaatavuuten en voi muuta todeta kuin että niin syvältä on koko homma!!!! Lähes kaikki osat tilaustavaraa ja maksaa aivan naurettavan paljon!!! Ja sitten todetaan että osaa ei saa niin hohohohohohoh eikä tiedetä koska saa!!!! Siis tää ottaa niin paljon päähän että en VARMASTI osta Kyoshoa enää koskaan!!! Ugh olen puhunut.... :?

Ja auto on ihan hyllystä saatava TR-15 Inferno.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #649 : 09.11.04 - klo: 16.33 »
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
Kyyllä.

Sanotaan nyt kuitenkin että itse tilaan osat ennekkoon, ett jos nyt joskus se sattuisi hajoamaan niin todennäköisesti hajoava osa löytyy laatikosta  :D


Joo mut sit kun hajookin jotain odottamatonta nii ootellaan taas.

Esim. mulla ja kaverilla on menny molemmilla HoBaoista siiven telineet poikki ja Sanderssonassa ja IsoHepalla sanottiin että eipä muista oisko koskaan menny muilla tuota rikki.
Ja muutenkin todennäköisyys että onnistuu tulemaan samallatavalla uudestaan hyppyristä on niin pieni että en usko itse enää hajottavani tuota osaa.

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #650 : 09.11.04 - klo: 17.53 »
Jose, haloo vain itsellesi. Itse olet tehdaskuski ja me muut vain tavallisia kuskeja. Sulla on mahdollisuus osiin silloin kun ite haluut, mut me joudutaan nää ostamaan ihan tavallisista kaupoista. Kunnioitan saavutuksiasi krossiautoilun saralla ja muutenkin tiedät asioista.

Jumalan tähden, hobaokuljettajat. Älytkää nyt että jotkut haluavat ajaa muilla merkeillä kuin Hobaolla. Ja eiköhän tätä aihetta ole käyty jo ihan tarpeeksi kauan. Alkaa meinaan mun mittani täyttyä koko foorumiin jossa vain mollataan toisia merkkejä oman merkin ollessa paras. HÄVETKÄÄ. Tässä topicissahan on luultavimmin tarkoitus puhua itse ko. autosta eikä muiden merkkien paremmuudesta tai huonoimmuudesta. Tehkää sille juttelulle oma topicci tai lopettakaa mieluummin koko turhanpäiväinen jahkaaminen. Ajakoon kuka hyvänsä vaikka kenkälaatikolla johon on isketty moottori ja radiot, en puutu jos kulkee ja toimii.

Suosittelisin forumin moderaattoreille jotain pientä vinkkiä että tämä juttelu on sitten tässä. Ja jos jatkuu alkaisitte antamaan sanktioita asiasta. Aika radikaalia Offtopicia.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #651 : 09.11.04 - klo: 18.03 »
Lainaus käyttäjältä: "blenheim"
"..."


amen

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #652 : 09.11.04 - klo: 19.07 »
Lainaus käyttäjältä: "blenheim"
Mutta noin maalaisjärjellä ajateltuna  en välttämättä ostaisi GS Racingin autoa ja luottaisi suomen omaan varaosapalveluun merkillä (kaikella kunnioituksella, Hobbylinna), sillä Suomessa tietääkseni vain yksi liike edustaa ko. merkkiä.


Itse olen ainakin saanut jokaisen GS:n osan jota olen rikkonut suoraan heti hyllystä kauniisti pyytämällä. Ei ole tarvinnut odotella eikä erikseen tilailla.

Minulla on myös ollut Kyosho josta luovuin juuri varaosatouhun takia. Ajoin Kyoshollani liikennemerkkiin ja tarvittavia varaosia odotin noin 2 vko ja niistä tuli hintaa noin 1/4 uuden autorakennussarjan verran. Auto oli muuten kyllä ihan bueno ja laadukas. Tosin liikennemerkkiin ajo oli ihan oma moka mitäs ajoin...  niin osat joita tarvitsin oli, alatukivarsi, iskarin "ylälenkki", alapallonivel sekä vetoakseli. Hintaa tuli siksi koska ko. osia ei saanut erikseen vaan piti ottaa kaikki mitä pussissa tuli.

Voisin kyllä kyosholla kisaa ajaa mutta en sitten kuitenkaan...

Niin ja en omista HoBaota...  :wink:

Mutta se ken haluaa ajaakoon juuri sillä kalustolla kun parhaakseen näkee en tuomitse tai arvostele sen perusteella...

Niin ja GS edustavia liikkeitä on 3kpl (Turku, Tampere, Vantaa) tosin kaikki saman maahantuojan alla...  ...että sillain...

Niin ja pahoittelen tuottamaani off-topiccia...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #653 : 09.11.04 - klo: 19.12 »
Lainaus käyttäjältä: "blenheim"
Jose, haloo vain itsellesi. Itse olet tehdaskuski ja me muut vain tavallisia kuskeja. Sulla on mahdollisuus osiin silloin kun ite haluut, mut me joudutaan nää ostamaan ihan tavallisista kaupoista. Kunnioitan saavutuksiasi krossiautoilun saralla ja muutenkin tiedät asioista.

Jumalan tähden, hobaokuljettajat. Älytkää nyt että jotkut haluavat ajaa muilla merkeillä kuin Hobaolla. Ja eiköhän tätä aihetta ole käyty jo ihan tarpeeksi kauan. Alkaa meinaan mun mittani täyttyä koko foorumiin jossa vain mollataan toisia merkkejä oman merkin ollessa paras. HÄVETKÄÄ. Tässä topicissahan on luultavimmin tarkoitus puhua itse ko. autosta eikä muiden merkkien paremmuudesta tai huonoimmuudesta. Tehkää sille juttelulle oma topicci tai lopettakaa mieluummin koko turhanpäiväinen jahkaaminen. Ajakoon kuka hyvänsä vaikka kenkälaatikolla johon on isketty moottori ja radiot, en puutu jos kulkee ja toimii.

Suosittelisin forumin moderaattoreille jotain pientä vinkkiä että tämä juttelu on sitten tässä. Ja jos jatkuu alkaisitte antamaan sanktioita asiasta. Aika radikaalia Offtopicia.


Otappas hetki henkeä ja löysytä pipoa...

Kuka tässä on sanonu mitään minkään auton paremmuudesta?
Ja sitäpaitsi aina kun olen nähnyt kuinka joku puhuu oman merkkinsä paremmuudesta toista merkkiä vastaan niin yleisimmin se on Kyosho kuski... jos et usko niin selaile ja hämmästy.

Ja modet osaa varmasti tehdä oman hommansa niinkuin ovat tähänkin mennessä hoitaneet kiitettävästi osuutensa.
Ei siis tarvii olla kertomassa mitä modejen pitäisi tai ei pitäisi tehdä.
Säännöt on jokaiselle samat ja niitä myös jokainen noudattaa samalla tavalla tai sillon modet huomaa, varottaa ja banjottaa.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #654 : 09.11.04 - klo: 19.14 »
Lainaus käyttäjältä: "silleeni"
Lainaus käyttäjältä: "blenheim"
"..."


amen


Ja tämähän olikin oikein asiasisältöinen vastaus  :?
Ehkä turhin mitä oon koskaan täällä nähny.

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #655 : 09.11.04 - klo: 19.23 »
Perustettasko oma aihe näistä merkkien välisistä kestävyyksistä ja varaosien hinnoista ja muista.. Tai keskustelkaa vaikka aiheesta täällä.  Mielestäni nämä viestit ei tänne kuulu. Pidetään nämä autokohtaiset keskustelut omata keskustelunaan. Kilpailu merkkien kesken on hyvä asia josta hyötyy kaikki harrastajat hinnan ja autojen kehittellyn puolesta ja ennenkaikkea jokainen voi valita useammasta merkistä millä itse ajaa.

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #656 : 09.11.04 - klo: 19.55 »
Pakko ottaa osaa tähän kinailuun.

Hoken viestit olen ainakin itse tulkinnut kamalan usein provosoiviksi ja muutenkin erittäin ylistäviksi. Tietysti jos on hyvä auto, niin kiva, mutta onko pakko kymmenessä topicissa ilmoittaa "joo pivotteihin tein kestävämmät osat niin kestää (ps. ostakaa multa jos halutte) - Pro boost tosi hyvä ja Jose ja Sihtokin kehuu".

Ostetaan kaikki musta t-paita ja sitten käydään kaikki värjäämässä hiukset mustaksi ja sama letti kaikille. Kyllä maailma mahtaisi olla kiintoisa paikka.

Blenheimin kanssa ollaan täysin samoilla linjoilla, koska on todella turhauttavaa lukea kuinka Kyosho on huono ja kallis jne jne...
Tietysti siitä saa ilmoittaa, jos joku kysyy, mutta ei sitä tarvitse tulla mainostamaan. Kuitenkin uskoisin tämän lajin olevan kiitollisuudenvelassa Kyoshon työlle Akkareiden takakannessa. Heillä on useita liikkeitä, mainontaa, useita automalleja ja muuta. Valitettavasti tämä ilmenee kuluttajalle kalliina hintoina.

Ostat Tarjoustalosta T-paidan se maksaa 2€, mutta kun menet Stockmannille ja ostat ihan saman Taiwanissa tehdyn paidan se maksaakin kympin. Siihen samaan paitaan lisätään Niken-logo ja avot 20€ hintalappu kruunaa sitä. Kanai on samassa asemassa tuon Niken kanssa.

Kenkälaatikot esiin!
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #657 : 09.11.04 - klo: 20.27 »
Onko kenelläkään skannata ja lähettää minulle MP-5/6:sen manuaalia, kun tuo 7.5:sen manuaali ei oikein tunnu samalta kuin MP-5. Totta kai pääkohdat ovat samat, mutta kiinnostaisi lähinnä saada kunnon varaosaluettelot ja viriosaluettelot.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #658 : 09.11.04 - klo: 20.43 »
koitan kaivaa arkistoja, ja skannata ne kun kerkeen.

T:Rami
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa paimio1

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #659 : 09.11.04 - klo: 21.50 »
moikka torsti jq ootko ensi vuona mukana kisoissa kotimaassa vai töissä ulkona. Ja jos et niin tosi hyviä jatkoja T;markus lähes kaikki autot ovat voittajia riippuu kuskista mutta et voi varmastikkaan sulkea pois mp 777 rb ja joku muu kuin minä vaikka sinä ja edelleen lykka til ja moi .SALOSSA VAUHTIA OTTANUT