Tänään vahvistelin moottorin vetokulman "säätölaitetta" ja otin tuon alumiini palikan alta pois, kun olin sen alunperin niin hölmösti suunnitellut ja sain siitä sitten myös sopivan varren peräsimille. Kuvissa näkyy ennen ja nyt muutokset.
Sähköiksi laitan Hobbywing Xerun M6C combon 1800kv ja moottorin kaveriksi rakennan 1:3 alennusvaihteen. Pääsen samalla tutkimaan kuinka paljon hyötysuhde laskee verrattuna saman tehoiseen ulkopyöriään.
Noparin ja akun johtoja ei parane ilman konkkia paljon jatkaa, mutta noparin ja moottorin välisiä johtoja voi aika huoletta jatkaa pidemmäksikin, mutta mites sensori johdon jatkaminen? Alkaako sekoilemaan jos puoletkin pituudesta laitan lisää?
Hyvähän siitä tulee Tosta sensorijohdon jatkamisesta en kyllä tiedä mutta vähän mietityttää moinen..
Kiitos, juu pikku hiljaa.
Sensorijohto mietityttää minuakin kun ei tunnu olevan edes saatavilla jatkojohtoja. Aattelin vaan että oisin saanu noparin kauemmaksi, mutta kaippa se jonnekkin mahtuu.
Aika siisti tosta kyl tulee Sukset vaan alle ja järvenjäälle ajelee?
Vaikuttaako siis virran kulkuun kaapelin pituus? eli jos virtajohdot pitkiä niin pitäiskö olla konkka välissä?
Kiitos, kiva kuulla että muitakin mielyttää vähän erikoisempi auto.
Kyllä niitä suksia on mietitty ja Stigan etusukset olisi just eikä melkein sopivat, mutta sitten se ei olisi enään auto.
Ja sitä paitsi niitä talvileluja on jo kyllä ihan tarpeeksi mm.Moottoroitu liukuri, moottoroitu lainelauta, moottoroitu Stiga ja jääkiituri.
Joo konkkia olisi suotavaa pitää välissä jos jatkat virtajohtoja pidemmäksi. Mitä pidemmät johdot, niin sitä suuremmat jännitepiikit ja ne rikkoo noparin aika helpostikkin.