31
Polttisautot / Vs: LRP S8BX
« : 17.07.13 - klo: 20.27 »
Nyt kun tuo diffi on irti tuolta kotelosta ja ne pääty ruuvit irti niin, pitäisikö tuon nyt mennä kahteen osaan helposti vetämällä ?
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Rebuilding your Diff with Ryan Lutz
Näppärä kaveri tekee reiän vetostartin koteloon josta saa ruuvarilla pyöritettyä jousen takaisin
Kerran olen LRP:n 28z koneen vetokäynnistimen purkanut. En haluaisi kyllä uudestaan joutua tekemään.
No kokeileppas purkaa se vetostartin kotelo auki. VAROVASTI niin että näät kelan johon naru tulee.
kelan sisällä on jousi joka palauttaa narun kelalle. narun irrotessa jousi pääsee purkautumaan. joten sitä kelaa pitää muistaakseni pyöritellä vastakkaiseen suuntaan ainakin narun pituuden verran. ja pidä kelaa siinä jännityksessä sitten pujotat narun ulkokotelon läpi ja kiinnität kelalle narun pään. kelassa on tod näk joku kohta sitä varten. Jos kela pääsee hyppäämään silmille ja jousi rävähtää kokonaan auki olet kusessa. Itselle kävi niin mutta sain lopulta startin nippuun toimivana. Tässä nyt tälläinen yleisohje perustuen omaan kokemukseen. Joten eikun yrittämään.
Vetostarttiin en ota kantaa mutta toi kierrosten päällejäänti poistuu melko varmasti kun avaat alaneulaa 5min tai jos ei riitä niin toinen vitonen lisää, olettaen että yläpää on kohillaan.
Pärjää.
Juu eli kun ruuveja kiristää niin tyhjäkäynti nousee ja sen takia pitää säätä tyhjäkäyntiä pienemmälle. Se tyhjäkäynnin säätöruuvi sijaitsee kaasarinrungossa yläneulan jommallakummalla puolella. Tyhjäkäynnin säätöruuvia joutuu kääntämään yleensä enempi kuin seosruuveja jotta vaikuttaa.
Lue tämä läpi ajatuksen kanssa kerran tai pari jotta pääset kärryille perusasioista. Säätäminen on tämän jälkeen varmasti helpompaa.
http://lehtojarvi.net/blog/2011/02/15/nitromoottorin-saataminen/
Kaada fuilit pois putkesta koska sinne on melko varmasti kertynyt aika paljon öljyä, voi olla että roiskiminen vähenee jo tällä. Pikkuhiljaa yläneulaa kiristelet. Yläneulahan vaikuttaa myös alaneulaan, koska säätää polttoaineen kokonaismäärää kaasarissa.
Katsoppas tuolta sitä rallikoriahttp://www.rceet.net/deltaplastik-korit-c-67.html
Sun pitäisi myös rakennella koritolpat autoosi. esim. näistä (sivun kaksi ensimmäistä tuotetta) http://www.rceet.net/varaosat-pientarvike-gt8-c-33_68.html