Kirjoittaja Aihe: Tee-se-itse autot - Kuka omistaa itse tehdyn auton?  (Luettu 7760 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa zzs

  • Veteraani
    • Profiili
Tee-se-itse autot - Kuka omistaa itse tehdyn auton?
« Vastaus #30 : 14.04.03 - klo: 09.16 »
Lainaus käyttäjältä: "zzs"
Mä tein noi alatukivarret 8mm venealumiinista ja kevensin niitä jättämällä niiden sisään X-muotoisen tukitrakenteen. kevyet ovat ja kestää. Tuli nimittäin ~40 km/h veljen jalkaan, eikä mitään merkkejä vaurioitumisesta. No varvas vähän kärsi... Kyseessä ei ollut mikään ajovirhe, vaan kiteen irtoaminen vastarista :shock:


Tukivarret nähtävillä alla olevasta osoitteesta Landmax-osiossa krossarin kuvalinkin takana.
EB-4 S2 x 2| EK-4 S2 | Landmax 1 | Micro-T | AX10 | Mini | Shogun | Rustler | Mini Rave 1.5 | Mini Rio |

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Tee-se-itse autot - Kuka omistaa itse tehdyn auton?
« Vastaus #31 : 14.04.03 - klo: 16.01 »
Jalka on kumminkin suhteellisen pehmeää ainetta, joten ei siitä varmaan pahemmin autolle ole haittaa.

Onko sulla vielä alumiinia jäljellä? Jos on, niin paljonko. Tässä sitä ollaan ahkerasti haettu alumiinilevyä joka olisi tarpeeksi jäykkää ja paksua
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa AndYjaY

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tee-se-itse autot - Kuka omistaa itse tehdyn auton?
« Vastaus #32 : 27.10.13 - klo: 01.55 »
Onkoha tää mesta viel käytössä. Mul o tossa itetehty... Neuvosto-armeijan PASI...6-pyörää vetää...4-pyörä ohjaus...kulkee maalla... kulkee veden pinnalla (uitettu Saimaassa, eikä tippaakaan tullu vettä sisään). ...kori 0.8mm alupeltiä... joka pyöräs jousitus/nesteiskarit ...sisältää aparaatin  2:lla servolla 14 toimintaa...maamoottorina akkuporakoneen portaaton/peruutus... 12v moottoripyörän akku, tunnin kestää jatkuvaa ajoa, yllätyin miten tehokas on väännön suhteen, kiipeää vaik puuhun...vedessä kulkuun oma moottori, peräpotkurit kuten Pasissa 2/14 toiminnan kautta... Neuvostoliiton värein???...ilmarenkaat (tuunattu Big Bearista ilmatiiviiksi)...tein projektia 2-3vuotta...elämäni mielenkiintoisin, etenkin ekatestit saimaalla... kyljessä vennäikielellä "sosialistisen työn sankari"...ois kuvia mut ne on isoja ei kuulemma mahdu rc10 !!! Tää oli valmis ku Nasa lähetti Marsiin mönkijän, eipä tajunneet soittaa, ois tää joutanu...    Tästä on laaja teko-ohje juttuni Pienoismalli- lehdessä 2/2005 /Neukku-Pasi... terveisiä vaan päätoimittajalle!
« Viimeksi muokattu: 27.10.13 - klo: 02.53 kirjoittanut AndYjaY »

Poissa AndYjaY

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tee-se-itse autot - Kuka omistaa itse tehdyn auton?
« Vastaus #33 : 22.11.13 - klo: 14.30 »
Jos joku haluaa tietää nixin, kui saadaan akselin olosmeno vesitiiviiks, voin neuvoo yhden konstin. Tos Neukku-Pasi proggigses (kuva yllä) on toistakymmentä akselin reikää, eikä ainutkaa vuotanut sisätiloihin vettä !

Poissa AndYjaY

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tee-se-itse autot - Kuka omistaa itse tehdyn auton?
« Vastaus #34 : 24.11.13 - klo: 07.07 »
Ken haluu tietää kui saa 2:lla servolla toimimaan esim. 14 eri laitetta. Täältä löytyy vastaus ( vastaus vain tällä sivulla ei sähk.postiini)...