Noniin, ensimmäiset tyypit otettu RSD-muunnetusta TC6.1-autosta.
Kyseinen muutossarja tuli jenkkilästä noin 1,5 viikon päästä tilaa-napin painalluksesta. Kiersi tullin kivasti, kun olivat leimanneet paketin lähettämön päässä "alle 50$ arvoiseksi" (voi kun olisikin ollut...)
Lueskelin RSD:n kotisivuilta setuppimuutoksien tarvetta kontra TC6.1.
Muutokset olivat kutakuinkin sellaiset, mitä olin juuri poispäin tehnyt Asson pakettisetupista orkkis 6.1 alustalle, joten manuaali kouraan ja rakentamaan autoa tehdassetuppiin. Toki rengas vaihtui myös alkavan kauden kisarenkaaseen, renkaan vaikutuksesta ei siis voi nyt sanoa juuta tahi jaata.
Asiaan. Auto toimi hienosti, jahka mattoradalta oli suurin pöly poistunut ajolinjalta. Koeajo suoritettiin Vampire Racingin 5.5t koneella, joten voimapuoli oli vähintäänkin riittävä todella lyhyelle mattoradalle.
Pitoa löytyi enemmän, kuin Asson omalla rungolla.
Muita päivitysosia:
Zeppin Racingin Top Deck, 4,5 asteen caster-palat ja 2,5 asteen takahubit (Suomesta
www.eurorc.fi)
RSD:n alumiiniset spoolin ulostulot ja tuplanivelvetarit (
www.reflexracing.net)
Tulossa: Asson omat vertical camber link - setti : camberlinkin kiinnityspisteet vastaavat kuin Xray/Yokomo-linjalla (linkki tulee "bulkkiin" kiinni, ei iskaritorniin).
Näitä pitäisi löytyä RCM:n kautta, itse pyysin omani sieltä.
Katsellaan, mihin tuo auto iteroituu.
Jyrki Lehto
ATAK/UA