Taitaa tuossa kokoluokassa olla harvassa ne koneet, jotka ehjänä kestää 75 kilokierrosta minuutissa. Tuo keulan pystyyn nostaminen on sitten kun mun Rustler VXL vakiokoneella, vakiovälityksillä ja 3S LiPolla. Sellaista nopeutta ei olekaan, jossa se ei nostaisi keulaa pystyyn ja jos liian varomattomasti lähtee liikkeelle, niin auto lentää perän kautta ympäri useamman kierroksen.
Pitäis varmaan jossain kiitoradalla käydä testaamassa, saako sillä kelattua huippunopeutta paljonkin. Toistaiseksi jokaisella ajopaikalla loppunut tila kesken jo kauan ennenkuin on saanut kelattua huiput.
Itseasiassa taisivat olla nuo Jaton orkkisrenkaat (Anacondat), joissa pito on niin huono ettei keula nouse jatkuvasti vaan riskinä on ennemmin pyörähtäminen pystyakselin ympäri. Vaan silti aivan hulvattoman hauska auto 3S LiPolla, joskaan aina jaksa sen kanssa taiteilla.