Mitähän kaikkea voisi pielessä kun pojan Rustlerin moottori lämpenee jopa niin paljon että moottorin johdot irtoavat juotoksistaan? Autossa on Traxxasin xl-5 nopari ja joku kyoshon moottori. Ja nimh akuilla ajellaan.
Joko moottori "liian kireä" ( alle 15-lankainen muistaakseni ei saisi olla ? ), välitykset liian suuret ( liian iso pinion-ratas - se siinä moottorissa kiinni oleva ) tai sitten ko. rattaan ja "sen toisen johon se ottaa kiinni" = spurri - välys on liian kireä.
Voi toki olla ettei koko laite rullaa kunnolla ( pyörät liian kireällä tms. laakerivikaa, nämä ne epätodennäköisimmät vaihtoehdot.. )
No niin. Otin moottorin irti. 17-lankainen näytti olevan. Mutta kun yrittää pyörittää mottoria sen akselista niin se tuntuu todella jäykältä. Kuinkahan helposti sen oikein pitäisi pyöriä?