Kirjoittaja Aihe: Saben hinnat  (Luettu 2407 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa petka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Saben hinnat
« : 07.11.04 - klo: 10.50 »
Klikkasin itseni rcnetin etusivun mainoksen kautta Saben sivuille ja ihmetykseni oli melkoinen kun katselin heidän hinnoitteluaan rc-tuotteille.

Varmasti oli maailman kalleimmat hinnat kautta linjan. Mihin tällainen perustuu? Nyt, kun kaikkien tiedossa on, että netistä voi tilata mistäpäin maailmaa tahansa hyvin helposti ja maailmalla vakiintuneeseen hintatatasoon, niin pitäisi osata hinnoitella tuotteensa kilpailukykyisesti.

Suomalaiset rc-alan yritykset ovatkin saaneet pääsääntöisesti hintansa lähelle kansainvälistä tasoa, mikä luonollisesti onkin pitkäjänteisen ja kestävän kaupanäynnin perusta. Toki parantamisen varaa vielä on, mutta suuta on oikea.

Tässä esimerkki Saben hinnoista: RC10TC3 Factory Team kit   459.80 EUR tai Xray T1 FTK 520€ jne. jne.

Kumma juttu!

edit: Saattoi mennä väärän otsikon alle.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Saben hinnat
« Vastaus #1 : 07.11.04 - klo: 13.47 »
No miks Asso pitää ostaa jostain muualta kuin RC-Pisteestä?

Poissa Jesse|K

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Saben hinnat
« Vastaus #2 : 07.11.04 - klo: 14.37 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
No miks Asso pitää ostaa jostain muualta kuin RC-Pisteestä?
Niin juuri.. Rc -pisteellä on ainakin kilpailu kykyiset hinnat, mutta ne nettilistan hinnat eivät aina pidä paikkaansa. Joten jos on tarvetta jollekkin osalle niin soittoa tai sähköpostia vaan Ainolle... :wink:
Brushless rc18t 8000kv, tc3 ft.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Saben hinnat
« Vastaus #3 : 07.11.04 - klo: 14.46 »
Lainaus käyttäjältä: "jesse1010"
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
No miks Asso pitää ostaa jostain muualta kuin RC-Pisteestä?
Niin juuri.. Rc -pisteellä on ainakin kilpailu kykyiset hinnat, mutta ne nettilistan hinnat eivät aina pidä paikkaansa. Joten jos on tarvetta jollekkin osalle niin soittoa tai sähköpostia vaan Ainolle... :wink:


Kyllä ja on nopea ja asiantunteva palvelu.

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Saben hinnat
« Vastaus #4 : 07.11.04 - klo: 16.16 »
No ainakin Traxxasin ja Futaban tuotteita on euroopasta vaikea saada halvemmalla, niinkuin monet lenokkit ja tarvikkeet niihin ovat olleet todella kilpailukykyiseen hintaan (Ainakin mitä itse olen ostanut Sabelta).
Varsinkin kun katsoo valikoimaa, tietysti löytyy yksittäisiäkin tuotteita monelta myyjältä joilta saa inasen halvemmalla.
Olisiko jääneet hinnat sitten päivittämättä, mene ja tiedä........
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa ylikar-h

  • Veteraani
    • Profiili
Saben hinnat
« Vastaus #5 : 07.11.04 - klo: 16.42 »
No en nyt tiedä yleisestä hintatasosta, mutta ne tavarat joita minä olen Sabelta tilannut, olen saanut halvemmalla kuin RC-Pisteeestä tai muualta .. (kysynyt hinnan puhelimella Rc-Pisteestä), eli ei kannata yleistää...
Nämä Saben listahinnat ei kylläkään pidä paikkaansa, kannattaa kysyä puhelimella...yleensä hinta on paljon halvempi.
Lisäksi ei mene "postiennakkomaksuja", kun lasku tulee paketin mukana pankkiin maksettavaksi...

Poissa TeemuR

  • Veteraani
    • Profiili
Saben hinnat
« Vastaus #6 : 07.11.04 - klo: 21.34 »
Ei tule rc-pisteen paketeissakaan postiennakkomaksua, kun pyydät että laittavat laskun..."että ei pidä yleistää ;)"
Tamiya - racing factory/ S-Grafix /

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Saben hinnat
« Vastaus #7 : 07.11.04 - klo: 21.40 »
SABE on omien kokemuksieni perusteella ollut hyvinkin edullinen kauppapaikka, vaikkakin joskus ovat toimitukset takkuilleet ,mut se on taas hyvitetty hinnassa eli erittäin asiallista toimintaa. Noi netissä olevat hinnat ei välttämättä ole aina  ajantasalla.

Poissa jpe

  • Jäsen
    • Profiili
Saben hinnat
« Vastaus #8 : 08.11.04 - klo: 08.03 »
SABEsta on itsellänikin toistaiseksi vain hyviä kokemuksia ja hinnat ovat olleet kohdallaan ainakin lennokkipuolen tavaroissa. Samaa ei voi sanoa kaikista alan liikkeistä.

Poissa solar4

  • RSRCA
    • Profiili
Saben hinnat
« Vastaus #9 : 08.11.04 - klo: 18.09 »
Reiskat ja Assot tulee Sabeen vissiin ruotsista, että se osin selvittää kallista hintaa. Ite olen ostanu sieltä laakereita, tulppia yms. Yllättävän edullisesti saa osia kun niissä ei lue "Racing" vaan "Aircraft" :)
Little to win, nothing to lose
SD/GT

Poissa ToniL

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Saben hinnat
« Vastaus #10 : 08.11.04 - klo: 23.14 »
Lainaus käyttäjältä: "solar4"
Reiskat ja Assot tulee Sabeen vissiin ruotsista, että se osin selvittää kallista hintaa. Ite olen ostanu sieltä laakereita, tulppia yms. Yllättävän edullisesti saa osia kun niissä ei lue "Racing" vaan "Aircraft" :)


Solar4 on aivan oikeassa ja nuo tulevat Sabeen Ruotsista ja Ruotsiin menevät parin välikäden kautta joten se selittää hieman suurta hintaa. Tosin listahinnat tällä hetkellä noiden tuotteiden kohdalla ovat hieman korkeat mutta aina kannattaa pyytää tarjousta. Kun taas vertaa esim Futaban hintoja muihin Suomalaisiin kauppiaihin niin uskoisin että Sabe on siinä halvimmassa päässä.

No lähiaikoina selvinnee muutama mielenkiintoinen "juttu" jota taatusti kisakuskit odottavat :wink:

T Toni L
RC SABE
T Toni L  www.sabe.fi/hobby
rc@sabe.fi   Puh02-2473222