B4 on varmasti helpompi ja halvempi ainakin mekkausmielessä. Sitä ei voi sanoa kumpi on parempi, sen päätät sinä itse. B4 takatuuppari B44 neliveto eli aivan erilaiset autot ajaa. B4 vähemmän liikkuvia osia joten helpompi pitää kunnossa ja edullisempi
Mielestäni nykypäivänä valinta pitäisi tehdä sen perusteella, että haluaako ajaa taka- vai nelivetoa.
Tämä läppä, että takaveto on halvempi, kestävämpi ja helpompi mekata taitaa olla jo aikansa elänyt näiden uusien nelivetokrossareiden suhteen. Autojen kestävyys on erittäin hyvä nykyisin muutenkin, joten ainakaan korjauksen yhteydessä mekkauksessa ei ole suuria eroja. B4:ssä vaan tuppaa aika usein rikkoutumaan muoviosat; takasilta, iskarituet, siipiteline, tukivarret etc etc... Moisia osia taas ei B44:stä taas saa rikki kovin helpolla.
Mutta kuten sanottu, tehkää päätös sen mukaan, mitä haluaa ajaa.