Mites tossa revossa kun tulee noi long travel palojen mukana 2 kpl vaihtomäntiä niin vaihdetaanko ne sitten takaiskareihin palojen vaihdon yhteydessä?
Ei vaan Traxxasilla on (Tulee myös Revon mukana) iskareiden mäntiä kolmea erilaista, kaikissa erikokoinen reikä.
Muistaakseni mäntä no:1 on isoimmalla reijällä, mäntä no:2 keskikokoinen ja mäntä no:3 pienimällä reijällä varustettu (Männissä on pienellä merkitty ko numero).
Eli iskarin säätöjä voi hakea vielä öljyjen lisäksi männän reikökokoa muuttamalla, myös siksi ei tule missään nimessä sotkea etu ja takaiskareita keskenään!
Jos haluaa iskunvaimennusta jäykistää ilman rahaa (Pullo iskariöjyä tulee myös auton mukana), laita takaiskarit eteen ja etuiskareihin mukana tulleet kolmosmännät (Jä nämä tietenkin sitten taakse).
Myös halvalla saa radalle soveltuvan jousituksen laittamalla takajouset (Green värikoodi) eteen ja ostamlla taaksen jäykemmät (Tan värikoodilliset) jouset jotka maksaa noin 5€ pari.