Huh! Pitäisköhän vierailla täälläkin vähän useammin, tai lukee manuaali taas kerran. Eli tankkia ei kuulukaan ajaa tyhjäksi? Väännätkö Hermanni (tai joku muu) vielä rautalangasta, että miksei? Jos polttoaine loppuu, niin tottakai voitelukin loppuu, mutta kyllä mulla ainakin konekin sammuu samalla hetkellä, joten mihin sitä voitelua tarvittais :-?
Nyt on vasta 1 gallona ajettu ja hienosti pelittää edelleen. Lumessa vasta pari tankillista, lunta kun ei ole Mansen korkeuksilla liikaa näkynyt. Lumi änkee joka paikkaan, vaikkei umpihangessa ajaiskaan, niin ei uskalla ajaa kun tankillinen kerrallaan ja sitten pesu. Täältä varmaan löytyy vinkkejä, mitä paikkoja pitäis suojata lumelta, ja miten. Täytyis söötsiä ja lukea kun ehtis.
Ainiin, koneen sammutus tulee tehtyä nykyään tukkimalla pilli sormella. Sekö on siis suositellumpi (ainakin ehdottomasti helpompi!) tapa kuin löpöputken tukkiminen?