Anteeksi jälleen...
Lähinnä nuo KV lukemat vielä hieman ihmetyttääpi...
Sillä kun tuolta Youtubesta katseleepi ihmisten kuvaamia pätkiä eri moottoreilla, niin sitä pieni ihminen menee aivan sekaisin...
Joissakin pätkissä kun tuo Velineon (3500) vaikuttaa täysin "tuhnulta" ja tuo Flux/sidewinder (4600) paketti kulkee todella näyttävästi, ja joissakin pätkissä tilanne on täysin toisin...
Akut / ratastus tietenkin vaikuttaa asiaan ratkaisevasti, mutta miten noissa harjattomissa koneissa tuo "maksimaalinen nopeus/paras kiihtyvyys/vääntö suhde" oikein menee? (anteeksi jo etukäteen, sillä tätä on varmasti kysytty ennenkin..)
Ja siis nuo ilmoittamani hinnat olivat "suomi hintoja suomalaista liikkeistä", eli tuo Flux maksaa sen 139e, Sidewinder 149e ja tuo Velineon 199e joten kannattaako tässä flux/sidewinder tapauksessa sijoittaa tuo extra kymppi nk. "merkki tuotteeseen"...?
BTW...
Tuo 100% lukko vaikuttaisi ainakin omasta mielestäni todella hauskalta keksinnöltä, sillä itse ainakin olen jo moneen otteeseen kerinnyt kiroamaan tuon slipperin alimpaan helevettiin, sillä se on olemassaolollaan monesti pilannut hauskan menon...
Ja jos joku pelkäsi sitä ajo-ominaisuuksien menetystä, niin lohdutukseksi voin kertoa että oma 1:1 auto on valmistettu ameriikassa joskus ´80 luvulla, ja siinäkin on enimmäkseen tullut tuossa rakentelussa panostettua lähinnä tuohon koneen laittamiseen...
Joten siinäkin suhteessa tuo "järjetön" teho + takaveto suhteessa muihin ajo-ominaisuuksiin on tuttua...