Kirjoittaja Aihe: cen fun factor 4 wd 2-speed rally car rtr  (Luettu 3612 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ladatusta

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Mahtavia videoita...
cen fun factor 4 wd 2-speed rally car rtr
« : 30.07.05 - klo: 21.51 »
haluaisin vaa kysyy jos jollain on tommonen auto että onko paljon maavaraa? tai pystyykö ajamaan yhtää röykkyisemmällä radalla ku asfaltilla? kestävyys :?:

Poissa Rc-Poika

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.muuttojokinen.fi/niklas
cen fun factor 4 wd 2-speed rally car rtr
« Vastaus #1 : 01.08.05 - klo: 15.31 »
Tästä samasta autosta olisi myös allekirjoittanut kiinostunut, onko kellään kokemuksia?
// Niklas " jokipoika " Jokinen

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
cen fun factor 4 wd 2-speed rally car rtr
« Vastaus #2 : 01.08.05 - klo: 17.26 »
Ei hirveen yleinen auto? :lol:
RB,the power of champions.

Poissa venla1

  • Tulokas
    • Profiili
cen fun factory
« Vastaus #3 : 02.08.05 - klo: 21.10 »
Itse ostin kyseisen pelin heinäkuun alussa. Ei aikaisempaa kokemusta polttis-vehkeistä, (sähkövehkeistä jonkin verran), mutta intoa sitäkin enemmän. maavaraa autosta löytyy vakiosäädöillä n. 30 mm. Ja tuntuisi auto olevan aloittelijalle, minulle, ihan ok. Paitsi että; koneen sain jo rikotuksi ihan alkuvaiheessa. Tein sisäänajon ohjeiden mukaan. Kärsivällisesti. Kuitenkin lämpöjen ja käynnin kanssa oli jatkuvasti ongelmia. vaikka kuinka yritti rikkaammalle kääntää, ni lämmöt huiteli jossain 150 asteessa. (ostin mittarin myöhemmin, aiemmin vaan syleskelin) Kaverini muuten osti saman auton samaan aikaan ja konekin särkyi samana päivänä. Ostin itselleni uuden koneen epic .18. Nyt on toiminut moitteetta ja tehoakin on kolmasosa enemmän. Muuten auto on näin aloittelijan silmin ihan asiallinen. Alumiininen runkokin on oiottavissa helposti (kaveri, vai olinko se minä kokeili kestävyyttä täydestä vauhdisata äkkipysäykseen).

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Re: cen fun factory
« Vastaus #4 : 02.08.05 - klo: 22.13 »
Lainaus käyttäjältä: "venla1"
Itse ostin kyseisen pelin heinäkuun alussa. Ei aikaisempaa kokemusta polttis-vehkeistä, (sähkövehkeistä jonkin verran), mutta intoa sitäkin enemmän. maavaraa autosta löytyy vakiosäädöillä n. 30 mm. Ja tuntuisi auto olevan aloittelijalle, minulle, ihan ok. Paitsi että; koneen sain jo rikotuksi ihan alkuvaiheessa. Tein sisäänajon ohjeiden mukaan. Kärsivällisesti. Kuitenkin lämpöjen ja käynnin kanssa oli jatkuvasti ongelmia. vaikka kuinka yritti rikkaammalle kääntää, ni lämmöt huiteli jossain 150 asteessa. (ostin mittarin myöhemmin, aiemmin vaan syleskelin) Kaverini muuten osti saman auton samaan aikaan ja konekin särkyi samana päivänä. Ostin itselleni uuden koneen epic .18. Nyt on toiminut moitteetta ja tehoakin on kolmasosa enemmän. Muuten auto on näin aloittelijan silmin ihan asiallinen. Alumiininen runkokin on oiottavissa helposti (kaveri, vai olinko se minä kokeili kestävyyttä täydestä vauhdisata äkkipysäykseen).

miten saat sen rikki niin nopeesti? :D mun autossa on sama kone (tai oli) ja se ei ole mennyt miksikään koko kesän aikana  :roll:
RB,the power of champions.

Poissa ladatusta

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Mahtavia videoita...
cen fun factor 4 wd 2-speed rally car rtr
« Vastaus #5 : 14.08.05 - klo: 15.37 »
:shock: onko muuten totta etä auto menee vakiona 72km/h :?:

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
cen fun factor 4 wd 2-speed rally car rtr
« Vastaus #6 : 14.08.05 - klo: 15.45 »
On,ihmeellistä?  :shock:
RB,the power of champions.

Poissa ladatusta

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Mahtavia videoita...
cen fun factor 4 wd 2-speed rally car rtr
« Vastaus #7 : 20.08.05 - klo: 17.47 »
eihän siinä mitää ihmeellistä ole, mutta halusin vaa tietää onko totta...

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
cen fun factor 4 wd 2-speed rally car rtr
« Vastaus #8 : 20.08.05 - klo: 17.51 »
Lainaus käyttäjältä: "ladatusta"
eihän siinä mitää ihmeellistä ole, mutta halusin vaa tietää onko totta...[/quoteEikös se cenin asfaltti auto pitäs mennä jopa 130  :roll:  järkeä siinäkin kun et ehdi missään kiihdyttää ja pitkäkin suora menee hujauksessa sitä vauhtia  :roll:
RB,the power of champions.

Poissa ladatusta

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Mahtavia videoita...
cen fun factor 4 wd 2-speed rally car rtr
« Vastaus #9 : 20.08.05 - klo: 18.04 »
juuzmo jos olen oikein ymmärtänyt niin sinullahan on se st2 auto :?:
jos on niin minkälaiset pyörän kiinnitykset siinä on :?:
ohko ne semmoset oudot mitä jossai kuvis vähä on nähny :shock:

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
cen fun factor 4 wd 2-speed rally car rtr
« Vastaus #10 : 20.08.05 - klo: 20.22 »
Lainaus käyttäjältä: "ladatusta"
juuzmo jos olen oikein ymmärtänyt niin sinullahan on se st2 auto :?:
jos on niin minkälaiset pyörän kiinnitykset siinä on :?:
ohko ne semmoset oudot mitä jossai kuvis vähä on nähny :shock:

Oudot? 3mm mutteri kiinni siinä akselissa mikä pitää renkaan siellä ja normaalit hexit,mitä outoa niissä on  :shock:
RB,the power of champions.

Poissa Esto_r

  • Jäsen
    • Profiili
cen fun factor 4 wd 2-speed rally car rtr
« Vastaus #11 : 20.08.05 - klo: 20.35 »
eiku kuvissa ei oo hexejä kiinni ni näyttää tyhmältä!!!! :shock:
Hpi mt2 18ss

Poissa ladatusta

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Mahtavia videoita...
cen fun factor 4 wd 2-speed rally car rtr
« Vastaus #12 : 20.08.05 - klo: 21.19 »
just, nyt tuli selvää asiasta..

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
cen fun factor 4 wd 2-speed rally car rtr
« Vastaus #13 : 21.08.05 - klo: 09.55 »
Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"
On,ihmeellistä?  :shock:


No, todennäköisesti molempien autojen huippunopeus on liioiteltu, onneksi! Tuskin kukaan valmistaja olisi niin hölmö, että varustaisi autonsa moisilla välityksillä vakiona. Moisesta huippunopeudesta ei ole käytännössä mitään hyötyä, mutta kiihtyvyys kärsisi reilusti, ja auto näyttäisi aika lussulta muihin verrattuna, mikä saisi myyntikäyrän romahtamaan.

Nuo valmistajien teho/huippunopeusilmoitukset on yleensä selkeästi liioittelevia, joskus jopa suorastaan harhaanjohtavia, tyyliin luvattu 5hv-> tehoa 1,5hv...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
cen fun factor 4 wd 2-speed rally car rtr
« Vastaus #14 : 21.08.05 - klo: 11.30 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"
On,ihmeellistä?  :shock:


No, todennäköisesti molempien autojen huippunopeus on liioiteltu, onneksi! Tuskin kukaan valmistaja olisi niin hölmö, että varustaisi autonsa moisilla välityksillä vakiona. Moisesta huippunopeudesta ei ole käytännössä mitään hyötyä, mutta kiihtyvyys kärsisi reilusti, ja auto näyttäisi aika lussulta muihin verrattuna, mikä saisi myyntikäyrän romahtamaan.

Nuo valmistajien teho/huippunopeusilmoitukset on yleensä selkeästi liioittelevia, joskus jopa suorastaan harhaanjohtavia, tyyliin luvattu 5hv-> tehoa 1,5hv...

No se 5hp onkin täyttä potaskaa niinkuin huomattiin  :mrgreen:
RB,the power of champions.

Poissa mikko93

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
cen fun factor 4 wd 2-speed rally car rtr
« Vastaus #15 : 25.08.05 - klo: 14.23 »
Mulla on ST2 auto. Tässä äsketäin kävi outo juttu.. MEni moottorista kiertokanki poikki.  Onko muuten kovin normaalia että mennee kiertokanki poikki ?? Oli vieläpä pienet kierrokset ja konekkaa ei käyny kuumana....

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
cen fun factor 4 wd 2-speed rally car rtr
« Vastaus #16 : 25.08.05 - klo: 15.33 »
Lainaus käyttäjältä: "mikko93"
Mulla on ST2 auto. Tässä äsketäin kävi outo juttu.. MEni moottorista kiertokanki poikki.  Onko muuten kovin normaalia että mennee kiertokanki poikki ?? Oli vieläpä pienet kierrokset ja konekkaa ei käyny kuumana....
ohhoh  :shock:
RB,the power of champions.

Poissa mikko93

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
cen fun factor 4 wd 2-speed rally car rtr
« Vastaus #17 : 25.08.05 - klo: 18.22 »
Itsekkin ihmettelin kovasti...

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
cen fun factor 4 wd 2-speed rally car rtr
« Vastaus #18 : 25.08.05 - klo: 18.25 »
Aika huono tuuri :| . No ei muuta kuin moottori auki, ja uutta kiertokankee tilalle :wink: . Toivottavasti ei ole kallis ostos :) .
- Tapsa

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
cen fun factor 4 wd 2-speed rally car rtr
« Vastaus #19 : 25.08.05 - klo: 18.27 »
Tais olla mulla joku maanantai kappale kun on 2 osaa hajonnut ilman että mun kämmäys  :mrgreen:
RB,the power of champions.

Poissa mikko93

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
cen fun factor 4 wd 2-speed rally car rtr
« Vastaus #20 : 25.08.05 - klo: 19.04 »
Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"
Tais olla mulla joku maanantai kappale kun on 2 osaa hajonnut ilman että mun kämmäys  :mrgreen:


Joo.. Mulla kerran löysäs kytkin kiinnityksestä. ruoes vaan pyörimän tyhjää kone. ei ollu sekkään paljo mun syy