Nyt olenkin alkanut metsästää asetuksia millä olisi oikeasti "hyvä" ajaa. koska tuo poukkoilu ei enää sytytä.
Ens kesän asetukset on seuraavat,
3S akuilla, vakio spurri, 23t pinjoni.
50.000eteen ja 30.000 taakse diffiöljyt.
iskarit 40Wt öljyillä ja muuten vakiojouset mutta ne pienet yläjouset pois ja ne mustat isot muoviholkit tilalle
renkaat 40sarjan bowtiet axialin halfoffset vanteilla jotta auto pysyisi jotenkin pystyssä.
Noparin säädöt pitää vielä miettiä . .
Saa nähä toimiiko vai räjähtääkö ekoilla ajoilla . .
kokemuksia tai mielipiteitä?
[/quote]
3S akuilla virta kasvaa melko suureksi. Ennemmin 4S ja lyhyempää välitystä. Nopeudensäätimen kaveriksi suosittelen Castle Linkkiä ja koneella vaan kaikki asetukset minimiinsä. Uusimman firmwaren myötä voi säätää koneen vääntöä. Hienoa kun Castle päivittelee säätimiään tiuhaan tahtiin.
Mulla ei ole kokemuksia Savagesta, mutta 50k ja 30k öljyt tuntuu vähän tuhdeilta. Tietysti isoilla renkailla on vääntömomentit on hiukka eri luokkaa.
- Hount
[/quote]
Moron, juu castle mulla onkin ja mulla on se uusin päivitys siinä,
Asetukset mulla on aikalailla minimissä, punchi joku 70% ettei hajoo paikat lähdöissä,
Se startpower on ainut minkä nostin yhden pykälän, ajattelin että jos se auttaa siihen että kun kaasua antaa paikaltaan lähtiessä vain vähän niin auto ainakin ennen yski ja räpsytteli sillain, ni en tiedä jos toi auttais siihen?
En oo vielä kokeillut tuota ni en tiedä sitten . . ?
Noista 50k/30K öljyistä oon lukenut hyviä kokemuksia kyseisessä autossa.
4S ja lyhemmät välit voisi olla kyllä viisaampi ratkaisu, mutta ajattelin kyllä tuon 6S laittaa vaikka saatta olla että tuossa keväällä sitten kirjoittelen tänne että olisi pitänyt kuunnella =)