Kirjoittaja Aihe: nopeussäätimen alijännitesuojan asetus lipo  (Luettu 1696 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa aleksih

  • PRCA
    • Profiili
nopeussäätimen alijännitesuojan asetus lipo
« : 13.02.08 - klo: 19.36 »
Eli ongelma tai kokemattomuuteni pyytä kokeneimmilta lipo käyttäjiltä APUA
elikkä mistä saan tietää tai tietoa oikeasta min voltti määrästä  minun akulleni kyseisen akun tiedot 3 kennonen 1700mah ja 11.1v kun pitäis ohjelmoida säädin sen mukaan säätimen tehdas asetus on 2.7v onko tämä riittävä   :tongue:
kiitollinen vast

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: nopeussäätimen alijännitesuojan asetus lipo
« Vastaus #1 : 13.02.08 - klo: 20.01 »
3V/kenno on hyvä ohje.

Itse käytän 3 kennosessa 10V.
Axial SCX 10 TR

Poissa Nasty

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: nopeussäätimen alijännitesuojan asetus lipo
« Vastaus #2 : 14.02.08 - klo: 02.08 »
juu tuo 3v per kenno on passeli arvo korkeampi ei tee mitään muuta kun vähentää turhaan ajoaikaa mutta matala taas tappaa akun tehokkaasti.

elikkä sinun tapauksessa cutoff pitäisi olla 9v minimissään
ich heabe boewling boealle ich min lederhosen

Poissa Badawan

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: nopeussäätimen alijännitesuojan asetus lipo
« Vastaus #3 : 14.02.08 - klo: 09.11 »
Maxamps suosittelee 3,2 V per kenno ja toi 3,0 V on minimi. Itse käytän 3,0 V:a.

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: nopeussäätimen alijännitesuojan asetus lipo
« Vastaus #4 : 14.02.08 - klo: 09.42 »
Juu yli 3V monet suosittelee. Itse asetan aina välille 3.2v-3.3V/kenno, koska jo noilla raja arvoilla huomaa selvästi tehojen tippuvan niin mitäs iloa on ajella enää matelemalla.

Axial SCX 10 TR

Poissa aleksih

  • PRCA
    • Profiili
Vs: nopeussäätimen alijännitesuojan asetus lipo
« Vastaus #5 : 14.02.08 - klo: 15.43 »
Kiitos kaikista vatauksista eli säädän säätimen siihen 3.0v niin ei pitäis olla mitään vaaraa akun suhteen kun omassa säätimessä alue on 2.2-3.0 v säädin on hacker 22a pro car